Dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef BaggerUser het volgende:
Wat proberen ze nu precies aan te tonen? 365 dagen je tanden niet poetsen is slecht voor je?
Niet alleen dat, wanneer je je kunstgebit 365 dagen in een glas cola legt, wordt het zacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef BaggerUser het volgende:
Wat proberen ze nu precies aan te tonen? 365 dagen je tanden niet poetsen is slecht voor je?
En voor jou....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Plums het volgende:
Het is expEriment
[..]
Ja zeg, beetje eerder zijn![]()
Wat is dan niet evengoed slecht?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Igen het volgende:
Is toch heel logisch allemaal?
Cola is zuur, dat proef je ook. Een eierschaal is van kalk gemaakt, en kalk lost op in zuur.
En dat je tanden ook worden aangetast door zuur is ook helemaal waar, maar wat dat betreft is bijvoorbeeld vers biologisch puur appelsap evengoed slecht.
Lijkt me een prima W&T-topic, en ben ook erg benieuwd naar commentaar hieropquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef heartz het volgende:
Dit filmpje laat volgens de maker een expiriment met cola zien.
Is het echt of is het kul??
En wat gebeurt hier dan eigenlijk precies??
Ik zat te twijfelen om het in True te plaatsen, maar omdat het in mijn ogen toch meer een wetenschappelijk expiriment experiment is vond ik 'm hier beter.
De mods beslissen.
Oh, ik dacht dat het retorisch was. Want ...quote:
... klopt helemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef heartz het volgende:
[..]
Wat is dan niet evengoed slecht?
Water en melk?
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lijkt me een prima W&T-topic, en ben ook erg benieuwd naar commentaar hierop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |