welnee. Ik heb alleen B.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jij hebt toch de leeftijd dat je gratisch een aanhangerrijbewijs krijgt?
als je een aanrijding krijgt heb je geen verzekering, en het is ook niet ongevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn auto weeg maar 1390.
Ik mag een geremde trailer tot 1500 kg trekken, alleen helaas niet met mijn rijbewijs.
Ik ga het trouwens wel doen, want ik vind het echt onzin.
Mja, weet je wat het probleem is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mijn auto weeg maar 1390.
Ik mag een geremde trailer tot 1500 kg trekken, alleen helaas niet met mijn rijbewijs.
Ik ga het trouwens wel doen, want ik vind het echt onzin.
Het is geregeld, de man waar we de boot van kopen rijdt de combinatie naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je een aanrijding krijgt heb je geen verzekering, en het is ook niet ongevaarlijk.
ik geloof idd toen ik een jaar of 26 was, toen kreeg ik ineens een baan met een auto van de zaak. Voor die tijd reed ik alleen motor en ik ging hardlopend naar mijn werk, iedere dag 30 km. Best wel gezond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb jij je rijbewijs nog geen 26 jaar?
Ik ga even winkelen vanavondquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Breuls het volgende:
Gaat iemand nog iets doen met Rotterdam Laat Open?
A. heeft haar vakantiegeld + het is Sinte Salarius. En de hele stad hangt vol met leule jurkjes en mooie schoenen. Dus waddenkegij? (dat is brabants voor waddaggie)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Breuls het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Breuls het volgende:
Ik zou niet weten welke kabeltjes.quote:
Het woord 'Rotterdam' in 'Rotterdam Laat Open' zegt al iets over de locatie.quote:
Bij mij in de straat hebben de winkels allemaal buitendingetjes toegevoegd:quote:Alweer voor het 3e jaar kun je in Rotterdam Centrum supershoppen tot ‘s avonds 23.00 uur. Alleen deze avond zijn er heel veel speciale aanbiedingen, de mooiste natuurlijk als laatste! Bovendien is het gezellig in de stad met diverse open podia met artiesten en een spetterende afsluiting op de WTC trappen.
Kom naar Rotterdam Laat Open op vrijdag 25 juni en shop:
- Tot 23.00u ’s avonds zijn de winkels open voor jou en kun je gebruik maken van bijzondere aanbiedingen die alleen deze avond gelden
Geniet van supergezellige terrassen op de prachtige zomeravond
- Kom kijken naar Rotterdams talent op diverse open stages en beslis mee wie er die avond de Rotterdam Open prijs wint
- Spetterende afsluiting met winnaar op trappen van het WTC met Dave van der Wal
rotterdamisopen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |