Dat zou ik maar goed in de gaten houden idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Stond Stedin hier zomaar net voor de deur
Meterstanden opnemenEven gekeken oftie het goed deed
En vrijdag tot laat shoppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
En morgen natuurlijk naar het langste terras
en toch wil ik jou huis overnemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Blabla
Ik had verwacht wat meer te verbruiken
Vakantiegeld in Juni? Das apartquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
En vrijdag tot laat shoppen.Laat St. Salarius nu net langs geweest zijn. Aangezien er ook vakantiegeld in zit, kost het al iets meer moeite om het weer op te krijgen.
toch heb ik het gevoel dat het je weer gaat lukken! Kanjer!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
En vrijdag tot laat shoppen.Laat St. Salarius nu net langs geweest zijn. Aangezien er ook vakantiegeld in zit, kost het al iets meer moeite om het weer op te krijgen.
5811630 bittequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik krijg nog een maand![]()
"Oeps, dat waren we vergeten."
Mijn eerdere werkgevers allemaal in mei, huidige ook, ise's huidige ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:49 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben het ook in Juni, en bij mijn vorige 2 werkgevers ook
De meeste bedrijven doen Mei. Wettelijk zijn werkgevers verplicht het uiterlijk Juni uit te betalen.quote:
Maar je hebt vast ook 2 dagen langer om het op te maken.quote:Mijn St. Salarius zal vrijdag er zijn denk ik
Oh, ik ook wel. Ik ben daar nooit zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
toch heb ik het gevoel dat het je weer gaat lukken! Kanjer!
Mijn huidige werkgevers ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerdere werkgevers allemaal in mei, huidige ook, ise's huidige ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |