En terechtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
17? Dat is nog vroeg voor wat de meeste mannen roepen. Ik hoor tot nu toe alleen maar "Mijn zoon mag op zijn 15e de hele wereld neuken, mijn dochter blijft tot haar 30ste binnen!"![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"mijn dochter blijft tot haar 30ste binnen!"![]()
quote:
Wut? Lieverd, je word gewoon ongesteld tijdens je stopweek als je de pil slikt.... Niet meer ongesteld willen worden? Mirena-spiraaltje.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alsjeblieft man,
een "zwaardere pil" is niet voor dikke vrouwen dat is voor mensen waarbij een lichtere pil niet goed werkt en niet goed beschermt. Een vriendin van mij slikt de zwaardere omdat ze anders gewoon ongesteld word als ze de pil slikt en dus gewoon zwanger word.
In de supermarkt werken en sparen totdat je genoeg geld hebt om een hotel te boeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Omniaer het volgende:
Ik & mijn vriendin zijn allebei 15 jaar oud en hebben nu bijna 4 maand, overdag liggen we wel gewoon eens op bed enzo, geen probleem, maar bij elkaar in bed slapen vinden onze ouders echter een GROOT probleem en is ook zwaar verboden, ik snap niet waarom? we zijn echt niet van plan om nachts om een uur of 2 ff flink bezig te gaan ofzo... Volgensmij denken hun dat wel..
Hoe kan ik ze overtuigen dat we gewoon gaan slapen en ik haar niet zwanger maak?
Bvd.:D
Je zoekt het zelf maar op, ik heb je het wetsartikel gegeven.quote:
Helemaal akkoord, maar als hij dit tegen zijn ouders gaat zeggen dan mogen ze waarschijnlijk niet eens meer alleen samen zijn (en ik denk niet dat TS dit doel voor ogen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:03 schreef hasse8 het volgende:
[..]
Wut? Lieverd, je word gewoon ongesteld tijdens je stopweek als je de pil slikt.... Niet meer ongesteld willen worden? Mirena-spiraaltje.
De zwaardere pil word vaak aan vrouwen gegeven die, naast bescherming, ook menstruatieproblemen willen tegengaan.
Godohgod, wat léren ze kids tegenwoordig toch bij biologie?????
OT: Sex op je 15e? Ik zou het níet doen. En ja, been there, done that, maar t is zwaar overrated om er zo vroeg aan te beginnen. Man, je hebt je hele leven nog voor je en meer dan voldoende tijd om met sex bezig te zijn. Maar als je persé wil, moet je misschien je ouders eraan helpen herinneren dat sex ook overdag kan en dat dat niet voorbehouden aan de nacht....
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Omniaer het volgende:
Ik & mijn vriendin zijn allebei 15 jaar oud en hebben nu bijna 4 maand, overdag liggen we wel gewoon eens op bed enzo, geen probleem, maar bij elkaar in bed slapen vinden onze ouders echter een GROOT probleem en is ook zwaar verboden, ik snap niet waarom? we zijn echt niet van plan om nachts om een uur of 2 ff flink bezig te gaan ofzo... Volgensmij denken hun dat wel..
Hoe kan ik ze overtuigen dat we gewoon gaan slapen en ik haar niet zwanger maak?
]quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Omniaer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |