quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
die van Kenny Rogers en Smokey Robinson dat zijn wassen beelden.
Toch?
ja?
Zeg me dat het wassen beelden zijn!
alsjeblieft?
Eerder met veels te veel photoshop, haar rechtertiet is enigszins misvormd, haar kruis ziet er ook raar uit en de rechterkant van het broekje is ook niet helemaal passend gemaaktquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit te twijfelen, maar volgens mij is dit Caprice Bourret, alleen dan met extra botox en siliconen:
[ afbeelding ]
Dat bedoel je sarcastisch, toch? Toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:22 schreef Ciccone het volgende:
Heidi Montag is best mooi!
Megan Fox ziet er juist ouder uit!
Ze is er nier knapper op geworden maar ook niet lelijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat bedoel je sarcastisch, toch? Toch?
Die was zo leuk! Zonde!quote:
Proest.... komende uur bezig om mijn bureau en scherm weer schoon te krijgen. Kelere zeg, was dit voor een Halloweenfeestje of een of andere Lord of the Rings Cosplay fair?quote:
Als dit al voor verspookt door moet gaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef duivelin1 het volgende:
christina appelgate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is er met haar gezicht gebeurd??
Niks?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef duivelin1 het volgende:
christina appelgate
wat is er met haar gezicht gebeurd??
Ze ziet er prima uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als dit al voor verspookt door moet gaan?
Ik vind haar er wel goed uitzien eigenlijk..
ze is zwanger.quote:
Valt toch wel mee? en ze heeft tenminste niet van die volgespoten lippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef duivelin1 het volgende:
Ze lijkt totaal niet meer op [ afbeelding ]
Het ligt aan de stand van dr ogen Op de actuele foto's lijken die ogen meer naar boven getrokken te worden ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:27 schreef duivelin1 het volgende:
Ze lijkt totaal niet meer op [ afbeelding ]
Misschien een beetje botox, maar ook niet overdreven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Het ligt aan de stand van dr ogen Op de actuele foto's lijken die ogen meer naar boven getrokken te worden ofzo.
Toch vind ik t wel meevallen en vraag ik me af of er wel echt aan gesleuteld is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |