...............................quote:
Je zou eens moeten weten wat ie zei.quote:
Dat wat hij tegen elk doenbaar meisje zegt?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...............................
[..]
Je zou eens moeten weten wat ie zei.
Ja. Dat.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wat hij tegen elk doenbaar meisje zegt?
Alsof ik dat hier ga posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Waarom wil je dat doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Lamon. het volgende:
``Beste,
Doordat het aantal mannen wat hun aanmelding heeft afgerond explosief is toegenomen, hebben wij enige achterstand in het verwerken van de inschrijvingen.
Het zou zomaar een flinke tijd kunnen duren voordat het gebruikersaccount actief is.
Wij vragen hiervoor uw begrip
Met vriendelijke groet,
Support``
Er is een explosieve groei in de mannelijke webcamslettenwereld!
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'quote:
Precies goed. Alleen dan met doggystyle.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'
Dat sowieso. Of lepeltje-lepeltje.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Precies goed. Alleen dan met doggystyle.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je de rest ook verklappen. PM staat nog steeds open.
Nee ook niet want het is niet boeiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En als ik een recente foto stuur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |