Dan heb je er zelfs meer dan mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
Ik moet weer een week wachten om te ontdekken wat mijn 29-ste note is, het zal wel weer om US gaan, bijna al mijn notes gaan over US.
Zijn borstspieren zijn pussy.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om deze foto.Maar. Godenlichaam.
Ik krijg weleens 3 notes voor 1 post.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Harajuku vindt het leuk om mijn notes te gebruiken als persoonlijk dagboek ofzo.
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.quote:
Prima, hij heeft trouwens dezelfde soort broek als mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.
Eerst zeuren over hoe sneu die is en dan alsnog hem een godenlichaam vinden hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.
Ja, hij is sneu maar hij heeft wel een mooi lichaam.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerst zeuren over hoe sneu die is en dan alsnog hem een godenlichaam vinden hebben.
Is dat een ex van je?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om deze foto.Maar. Godenlichaam.
Do him already.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij is sneu maar hij heeft wel een mooi lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |