Dan heb je er zelfs meer dan mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
Ik moet weer een week wachten om te ontdekken wat mijn 29-ste note is, het zal wel weer om US gaan, bijna al mijn notes gaan over US.
Zijn borstspieren zijn pussy.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om deze foto.Maar. Godenlichaam.
Ik krijg weleens 3 notes voor 1 post.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Harajuku vindt het leuk om mijn notes te gebruiken als persoonlijk dagboek ofzo.
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.quote:
Prima, hij heeft trouwens dezelfde soort broek als mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.
Eerst zeuren over hoe sneu die is en dan alsnog hem een godenlichaam vinden hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat mij hem een godenlichaam vinden hebben.
Ja, hij is sneu maar hij heeft wel een mooi lichaam.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerst zeuren over hoe sneu die is en dan alsnog hem een godenlichaam vinden hebben.
Is dat een ex van je?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om deze foto.Maar. Godenlichaam.
Do him already.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij is sneu maar hij heeft wel een mooi lichaam.
...............................quote:
Je zou eens moeten weten wat ie zei.quote:
Dat wat hij tegen elk doenbaar meisje zegt?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...............................
[..]
Je zou eens moeten weten wat ie zei.
Ja. Dat.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wat hij tegen elk doenbaar meisje zegt?
Alsof ik dat hier ga posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Waarom wil je dat doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Lamon. het volgende:
``Beste,
Doordat het aantal mannen wat hun aanmelding heeft afgerond explosief is toegenomen, hebben wij enige achterstand in het verwerken van de inschrijvingen.
Het zou zomaar een flinke tijd kunnen duren voordat het gebruikersaccount actief is.
Wij vragen hiervoor uw begrip
Met vriendelijke groet,
Support``
Er is een explosieve groei in de mannelijke webcamslettenwereld!
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'quote:
Precies goed. Alleen dan met doggystyle.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'
Dat sowieso. Of lepeltje-lepeltje.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Precies goed. Alleen dan met doggystyle.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
'Ik betaal je kaartje wel, maar als hier bent dan wil ik alleen neuken en niet praten. Kutje.'
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je de rest ook verklappen. PM staat nog steeds open.
Nee ook niet want het is niet boeiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En als ik een recente foto stuur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |