Lekker weer nuquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
hmmm dilemma, morgen om 6.00 opstaan om te gaan rennen (voor mn werk dus).... of morgen avond rond deze tijd gaan?
Nee, die illusie maak ik me niet, vandaar ook die smiley...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Vido het volgende:
[..]
Lekker tempo, maar is die 17 minuten serieus je doel? Van 12,1 km per uur opvoeren naar 17,6 km per uur is nogal een stap.
Daar heb je bier voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Nee, die illusie maak ik me niet, vandaar ook die smiley...
Maar kunenn jullie wel slapen als je om 21h30 nog gaat hardlopen? (even ervan uitgaand dat jullie een "norrmaal" leven leiden itt ondergetekende
als die vraag aan mij gericht is: geen idee, kreeg er vanmiddag ineens last vanquote:
En de eerste vijf minuten doorkomt... dan denk ik altijd (soms): "ik zou nog terug kunnen..."quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Geerd het volgende:
Als je de voordeur maar eenmaal achter je dicht hebtdan gaat het wel.
Haha, je kunt het, ik zag er ook tegen op (alhoewel die les met 4x8 pure horror is, sorry!).quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef sproetjes het volgende:
ohnoes les 19 staat op me te wachten
5'-1'-6'-2'-7'-2'-8'-1'ben benieuwd of ik straks nog leef
ohgod, ik zie dat sowieso na vandaag alleen nog maar stukken van minimaal 8 minuten op me staan te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |