abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83312767
De kleding gekocht dus bij de Decatlon in Parijs. Zonder dryfitlogo (wat wel op het huismerk van de Go Sport staat -voor wie het wat zegt) maar ik ben benieuwd. Trouwens wel een groter assortiment in de Decatlon (Parijs Wagram) dan in de Go sport

Mijn huisgenoot heeft een Nikeshirt en die gaat dus al minimaal 8 jaar mee, zonder vormverlies en kleurvervaging. Dat zal mijn shirt wel niet redden.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_83317598
Les 14 gelopen. Rondje van 3.95 km dus ik ben tevreden

Tis wel warm al, wat bij mij resulteert in een knalrood hoofd. Ik zweet nauwelijks dus kan mijn warmte slecht kwijt. (in de sauna zweet ik ook nauwelijks, raar hoor). Das nog een reden waarom ik frissig weer prefereer, dan kan ik tenminste mijn warmte kwijt.

Maandag les 15
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:53:49 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83318643
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:04 schreef DarkElf het volgende:
Les 14 gelopen. Rondje van 3.95 km dus ik ben tevreden

Tis wel warm al, wat bij mij resulteert in een knalrood hoofd. Ik zweet nauwelijks dus kan mijn warmte slecht kwijt. (in de sauna zweet ik ook nauwelijks, raar hoor). Das nog een reden waarom ik frissig weer prefereer, dan kan ik tenminste mijn warmte kwijt.

Maandag les 15
Hier ook een kreeft! Om 10 voor 9 vertrokken. Kwam met een enorm rood nat hoofd terug. Vriend moest erom lachen en wou een foto maken Verder zweet ik niet zoveel, ook niet met dit weer. Ben wel erg tevreden over mezelf, 3/5/3/5 zonder al teveel moeite gelopen.
pi_83324645
Sorry voor de Runkeeper spam maar ik ben nou eenmaal fan .
quote:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
New RunKeeper Website (Kronos) is Finally Live!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The last two years have been a whirlwind for us, as we have been rolling out new features as quickly as possible to support our rapidly growing community. The further we get down this path, the bigger the product roadmap keeps getting, filled with all of the new functionality that we plan to add as the RunKeeper system continues to grow.

It became clear to us that, in order to provide a solid foundation from which to build significant new functionality, the site needed to be revamped to support these next phases of growth. This was a massive undertaking that we nicknamed 'Kronos' internally, and I know everyone must be getting sick of hearing about it by now. We've been busy in the last month rolling out behind-the-scenes updates, and we are excited to announce that the first user-facing aspects of Kronos are now live!

Check out the new website here

Here are some of the changes you can expect to see as of today:

Creating an account
If you have friends that have been eager to join RunKeeper but do not have an iPhone or Android phone, now they can! Until recently, the site was only geared towards users of the RunKeeper iPhone & Android apps. With the launch of Kronos, the site is now much friendlier for users who wish to track their fitness manually on the web.

UI improvements
Cleaner, slicker look & feel, better usability, and a bunch of little subtleties for a nicer overall experience.

Speed/elevation chart improvements
The speed/elevation chart below the map on the website is no longer a Flash chart, we have moved it to JavaScript. This means that you can now view it on your mobile device or iPad without issue. By popular request, we also added 'time' to the speed/elevation chart so you can see how much time had elapsed in your activity at any point on the chart.

RunKeeper Elite
In order to simplify our premium offerings, we are changing the name of the optional subscription service on the web to RunKeeper Elite. RunKeeper Elite will be comprised of both FitnessReports (web-based analytics) and RunKeeper Live (broadcast your runs live on the web as you do them), as well as some other new Elite offerings that we will be rolling out soon.

FitnessReports
There are also some nice changes to the FitnessReports charts. The 'total distance' chart is still free, but is now found under FitnessReports, so all charts are in the same place. All other FitnessReports charts are part of the optional premium subscription service (see RunKeeper Elite above). We added additional customization by day/week/month/year, sorting by specific activity type, and also added weight, body fat %, and heart rate charts. If you don't have a Withings scale already, which can send your weight automatically to RunKeeper, it may be time to take a look

Support Forum
As we've grown, the original open source forum we started with has become insufficient for our increasing needs. As a result, we have implemented a new support forum that should provide a much more scalable solution. You can get to it by hitting the 'support' button at the top of the RunKeeper.com website. This forum has single sign-on (you can now user your RunKeeper email/password, no separate registration required), much better search capabilities, and better management tools for the RK team so we can provide more effective support.

Overall, we believe the new website and all of the new features will make for a much better RunKeeper experience. It is also foundational, in that it will serve as a building block for all of the new functionality that we have coming. I'll set expectations now, you can expect a steady stream of significant new functionality rolling out in the coming weeks and months. On iPhone. On Android. And on the web.

Stay tuned! And as always, please please let us know what you think!

Jason
Samengevat: nieuwe website, nieuwe features. Ziet er allemaal erg slick uit nu!

En verder on-topic: vanavond weer lopen!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:46:45 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83325694
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:09 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry voor de Runkeeper spam maar ik ben nou eenmaal fan .
[..]

Samengevat: nieuwe website, nieuwe features. Ziet er allemaal erg slick uit nu!

En verder on-topic: vanavond weer lopen!
Wat ik wel mis in Runkeeper is het aanmoedigen, het persoonlijke. In mijn Getrunningapp hoor je, net als je niet meer kan, nog net die bemoedigende woorden. Dan ga ik net even langer door, soms versnel ik zelfs nog een beetje.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:17:42 #106
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83333319
mijn eerste 'wedstrijdje' De utregse meidenloop gedaan zojuist!
Het was héét! vooral de laatste 1.5 km vond ik echt zwaar en had ik eigenlijk geen puf meer,maar ik wilde graag rond de 27 min lopen.. Sneller dan verwacht gedaan

oh hier staat het:
Naam Calimero
Woonplaats Utrecht
Afstand 5 kilometer
Categorie Vrouw
Totaal plaats 91 / 1301
Categorie plaats 91 / 1301
Snelheid 11,590 km/uur
Bruto tijd 26:15
Netto tijd 25:53

Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de 5 kilometer:

Wat is bruto en netto tijd? heb ik nu de netto tijd echt gelopen?? Das best goed dan ik weet het al

[ Bericht 21% gewijzigd door _Calimero_ op 26-06-2010 19:48:24 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:09:15 #107
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83334896
wat goed!!!!!!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:13:23 #108
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83335044
Uitstekende prestatie in deze hitte!

Heb zelf net ook de 5 km afgelegd.

Nu even nazweten en dan de verlossende douche.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_83335253
Ik ga zo ook maar weer eens. 10/10/12 doen denk ik, dus even een stapje terug. Vorige keer (keren) was wel erg heftig en het is nu ook zo warm... Gaan we volgende week eens de 20 minuten structureel goed proberen te lopen!
pi_83336938
Hallo, in het kader van tussentijdse goeie voornemens en last van m'n schouder al een tijdje (oude blesure die af en toe opspeelt) bij het baantjes zwemmen wat ik normaal doe aan sport heb ik vandaag toch maar 's de stoute schoenen gekocht (Adidas van 100 euri gekocht vandaag op advies in de lokale sportzaak) en aangetrokken en ook maar 's een rondje gaan rennen.

Met als restultaat dat ik binnen no time buiten adem was (ik dacht dat ik toch wel een beetje conditie had...)en een zere linkerkuit had ..

Langzaam opbouwen dus ..
Dit is een Signature....
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:20:08 #111
277120 Vido
Jeuheu!
pi_83337550
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef virl3 het volgende:
Hallo, in het kader van tussentijdse goeie voornemens en last van m'n schouder al een tijdje (oude blesure die af en toe opspeelt) bij het baantjes zwemmen wat ik normaal doe aan sport heb ik vandaag toch maar 's de stoute schoenen gekocht (Adidas van 100 euri gekocht vandaag op advies in de lokale sportzaak) en aangetrokken en ook maar 's een rondje gaan rennen.

Met als restultaat dat ik binnen no time buiten adem was (ik dacht dat ik toch wel een beetje conditie had...)en een zere linkerkuit had ..

Langzaam opbouwen dus ..
Zijn het wel echte hardloopschoenen? Ik heb namelijk nooit loopschoenen van Adidas zien staan hier bij de Run2Day of Runnersworld... Ik neem aan van wel als ze je het aanbevelen in de sportwinkel, dus geen idee waarom ik dit post

In het geval het geen specifieke hardloopschoenen zijn zou het overigens wel de pijn in je kuit verklaren...
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:25:39 #112
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83337742
Iemand hier weleens Born to run gelezen?
quote:
Isolated by the most savage terrain in North America, the reclusive Tarahumara Indians of Mexico’s deadly Copper Canyons are custodians of a lost art. For centuries they have practiced techniques that allow them to run hundreds of miles without rest and chase down anything from a deer to an Olympic marathoner while enjoying every mile of it.
Die mensen rennen dus op eenvoudige sandalen.
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:33:16 #113
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83338023
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:25 schreef Thelonious het volgende:
Iemand hier weleens Born to run gelezen?
[..]

Die mensen rennen dus op eenvoudige sandalen.
ik ook
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_83338032
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef Vido het volgende:

[..]

Zijn het wel echte hardloopschoenen? Ik heb namelijk nooit loopschoenen van Adidas zien staan hier bij de Run2Day of Runnersworld... Ik neem aan van wel als ze je het aanbevelen in de sportwinkel, dus geen idee waarom ik dit post

In het geval het geen specifieke hardloopschoenen zijn zou het overigens wel de pijn in je kuit verklaren...

Deze zijn het, Adidas response cushion 18, nu ik er naar zit te zoeken vind ik prijzen onder die van mijn lokale sportwinkel.. Stelletje oplichters. Ik neem dat het auw gevoel meer te maken had met een aantal spieren die dingen moesten doen die ze anders niet doen.. Heb is nu ook weer weggetrokken.
Dit is een Signature....
pi_83338773
over schoenen gesproken, had ook eens bedacht dat ik schoenen wilde laten aanmeten hierna maar mijn nike air zoom elite + 4 lopen zo lekker dat ik deze gewoon vervang door dezelfde (hoop ik te vinden iig) in t najaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83339417
Zo, dat was zwaar. Wát een hitte. Heb les 21 gelopen (10/10/12) met een extra 10 minuten interval om m'n rondje af te maken. Maar wat was het zwaar! .
  zondag 27 juni 2010 @ 07:33:26 #117
277802 _Calimero_
pi_83348775
Mijn nieuwe doel: de singelloop, 10km. Want zonder doel loop ik nooit meer hard,dat heb ik inmiddels wel door
  zondag 27 juni 2010 @ 07:33:48 #118
277802 _Calimero_
pi_83348776
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, dat was zwaar. Wát een hitte. Heb les 21 gelopen (10/10/12) met een extra 10 minuten interval om m'n rondje af te maken. Maar wat was het zwaar! .
Maar wel gedaan!! goed hoor!
pi_83350182
quote:
Op zondag 27 juni 2010 07:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn nieuwe doel: de singelloop, 10km. Want zonder doel loop ik nooit meer hard,dat heb ik inmiddels wel door
Haha, dat ken ik wel. Ik kan ook niet zomaar wat lopen, moet echt een doel hebben. Ach, zo komen we uiteindelijk wel op de marathon uit .
pi_83354500
Ik heb met dit warme weer dus echt geen zin om te gaan lopen, ga liever beachvolleyballen ofzo. Maar ben bang dat me conditie dan weer wegzakt.
pi_83358928
Wat is zinniger om vooruit te komen: werken aan je gemiddelde snelheid of werken aan de afstand/tijd dat je non stop kan lopen? Een en ander hangt natuurlijk samen maar het is makkelijker om te sturen op één resultaat. Nu loop ik 20 minuten non stop met 12 km/h dus 4 km http://runkeeper.com/user/rcsmit/activity/11904972 (en die piek van 22 km/h is wel erg raar)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  zondag 27 juni 2010 @ 18:10:13 #122
277802 _Calimero_
pi_83366417
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:11 schreef tim2308 het volgende:
Wat is zinniger om vooruit te komen: werken aan je gemiddelde snelheid of werken aan de afstand/tijd dat je non stop kan lopen? Een en ander hangt natuurlijk samen maar het is makkelijker om te sturen op één resultaat. Nu loop ik 20 minuten non stop met 12 km/h dus 4 km http://runkeeper.com/user/rcsmit/activity/11904972 (en die piek van 22 km/h is wel erg raar)
Ik zou eerst eens wat verder gaan lopen, en daarna kun je interval trainingen gaan doen om je snelheid weer op te krikken, denk ik
  zondag 27 juni 2010 @ 20:37:51 #123
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83371554
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:57 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik heb met dit warme weer dus echt geen zin om te gaan lopen, ga liever beachvolleyballen ofzo. Maar ben bang dat me conditie dan weer wegzakt.
Ik ben ok lekker gaan beachen in Breda. Heerlijk om te doen met dit weer, maar die hitte is echt een stiekeme sloperd, ik ben bekaf.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:42:11 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83371803
Over een kwartiertje gaan we voor Evy8.
pi_83372309
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Over een kwartiertje gaan we voor Evy8.
Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties