Ik zou eerst eens wat verder gaan lopen, en daarna kun je interval trainingen gaan doen om je snelheid weer op te krikken, denk ikquote:Op zondag 27 juni 2010 15:11 schreef tim2308 het volgende:
Wat is zinniger om vooruit te komen: werken aan je gemiddelde snelheid of werken aan de afstand/tijd dat je non stop kan lopen? Een en ander hangt natuurlijk samen maar het is makkelijker om te sturen op één resultaat. Nu loop ik 20 minuten non stop met 12 km/h dus 4 km http://runkeeper.com/user/rcsmit/activity/11904972 (en die piek van 22 km/h is wel erg raar)
Ik ben ok lekker gaan beachen in Breda. Heerlijk om te doen met dit weer, maar die hitte is echt een stiekeme sloperd, ik ben bekaf.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:57 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik heb met dit warme weer dus echt geen zin om te gaan lopen, ga liever beachvolleyballen ofzo. Maar ben bang dat me conditie dan weer wegzakt.
Sterkte!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Over een kwartiertje gaan we voor Evy8.
succes!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Over een kwartiertje gaan we voor Evy8.
pff das idd warm dan! dat kan ik echt niet aan hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef ASSpirine het volgende:
Ben rond 10 uur begonnen met lopen, bijna 50 min bezig geweest. Man man man, wat een hitte zeg. De laatste kilometer loop ik op asfalt richting thuis (daarvoor een lange stuk naast een rivier), dan loop ik dus volop in de zon
Ja, ik ben klaar! Maar heb alleen les 19, 21 en 26 gelopenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Geerd het volgende:
Hehe tijdje niet meer gelopen teen gestoten en dat heelde niet echt snel
Net 45 min gelopen lekker hoor niks geen last van de warmte ofzo.
Iemand al keer klaar met evy?
Last van je scheenbenen is eerder een teken van overbelasting (te snel gelopen, te lang aan één stuk gelopen) dan van slechte schoenen. Weet dus niet wat je gelopen hebt, maar probeer in ieder geval niet meer te gaan lopen voor de pijn in je schenen volledig weg is, en doe dan een intervaltraining (afwisselen lopen en wandelen). Forceer jezelf niet verder dan je kunt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Heb nogal last van mijn scheenbenen bij het hardlopen.
Heb nu gewoon standaard asics schoenen, zou het helpen als ik schoenen laat "aanmeten"?
Lekker tempo, maar is die 17 minuten serieus je doel? Van 12,1 km per uur opvoeren naar 17,6 km per uur is nogal een stap.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef tim2308 het volgende:
I did it! 5 km in 24:45 http://runkeeper.com/user/rcsmit/activity/12010388 Ben supertevreden!!! Nu de tijd terugbrengen tot 17 minuten zodat ik de 5 km van mijn werk ga winnen :p En ik was niet eens kapot aan het eind..
Lekker weer nuquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
hmmm dilemma, morgen om 6.00 opstaan om te gaan rennen (voor mn werk dus).... of morgen avond rond deze tijd gaan?
Nee, die illusie maak ik me niet, vandaar ook die smiley...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Vido het volgende:
[..]
Lekker tempo, maar is die 17 minuten serieus je doel? Van 12,1 km per uur opvoeren naar 17,6 km per uur is nogal een stap.
Daar heb je bier voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Nee, die illusie maak ik me niet, vandaar ook die smiley...
Maar kunenn jullie wel slapen als je om 21h30 nog gaat hardlopen? (even ervan uitgaand dat jullie een "norrmaal" leven leiden itt ondergetekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |