Ja zal wel warm zijn zo, en volle zon ook nog. Ik ga vanavond rond een uurtje of 8 lopen en daarna zwemmen! Kijken of dat een goeie combinatie is (en of ik dan eindelijk ooit een keer wat kilos kwijt ga raken).quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
met dit weer gewoon lekker vroeg of heel laat gaan lopen een idee?
Ik zou zeggen lekker vroeg, dan is het meestal wat koeler...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt niet echt optimistisch. De combinatie krachttraining en cardio werkt uitstekend om vet kwijt te raken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ja zal wel warm zijn zo, en volle zon ook nog. Ik ga vanavond rond een uurtje of 8 lopen en daarna zwemmen! Kijken of dat een goeie combinatie is (en of ik dan eindelijk ooit een keer wat kilos kwijt ga raken).
Na elkaar? Zwaar zat lijkt me.. Succes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Klinkt niet echt optimistisch. De combinatie krachttraining en cardio werkt uitstekend om vet kwijt te raken.
Het is geweldig dat je zo hard ervoor wil werken, maar doe ook iets aan je instelling.
Ikzelf ga over een uurtje squatten en daarna 5 km hardlopen.
Klinkt lekker... Heb nu vakantie, zou het ook zo kunnen doen.. Alleen is 6 uur over het algemeen net even wat te vroeg voor me. Vandaag ben ik er ook pas rond 10 uur uitgekomen. Ach, ik zet m'n wekker gewoon en ik kijk wel of m'n benen er zin in hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:19 schreef DarkElf het volgende:
gisteren was ik om 06.00 uur gaan lopen, in t bos., zonnetje erbij en geen mens in de buurt. heerlijk! morgen zet ik mijn wekker ook vroeg en ga dan les 13 lopen.
O, dat is het ook. Maar ik accepteer dat ik geen records zal breken met het hardlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:20 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Na elkaar? Zwaar zat lijkt me.. Succes!
prima was zelfs ietwat frissig nog.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Klinkt lekker... Heb nu vakantie, zou het ook zo kunnen doen.. Alleen is 6 uur over het algemeen net even wat te vroeg voor me. Vandaag ben ik er ook pas rond 10 uur uitgekomen. Ach, ik zet m'n wekker gewoon en ik kijk wel of m'n benen er zin in hebbenHoe ging het met die temperatuur?
Ja ik doe eigenlijk alles; hardlopen, zwemmen, fitness, volleybal. Het jammere is dus dat er echt helemaal niks vanaf gaat. Maargoed ik ben nog niet helemaal hopeloos hoor! Ik hoop dat het vanzelf komt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Klinkt niet echt optimistisch. De combinatie krachttraining en cardio werkt uitstekend om vet kwijt te raken.
Het is geweldig dat je zo hard ervoor wil werken, maar doe ook iets aan je instelling.
Dat is wat ik altijd doe jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
zal ik doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Train je ook met een schema?
Ik vind het in ieder geval wel erg interessant, zou het zeker leuk vinden als je hier in het topic wat updates zou kunnen blijven geven over jouw ervaringen met barefoot running
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |