Hmm?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Skv het volgende:
Even een kort rondje gedaan: 4,7 kilometer in 26 minuten. Gemiddeld 10.84 km/h.
Ging heerlijk! Het is echt tof hardloopweer en heb het tempo rustig gehouden. Heb nu al zin om nog een keer te gaan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Begonnen met barefoot hardlopenik voel spieren waarvan ik nieteens wist dat ik ze had
ik heb een hoop positieve verhalen gelezen over barefoot rennen, ik dacht...ik probeer het eens om te kijken of het iets voor mij is. vandaar. ik moet zeggen, het is net alsof je weer 5 jaar oud bent en gewoon overal heen rent op je blote voeten...dat is best een grappig gevoelquote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is daar de specifieke lol van?![]()
Loop je dan met van die 5-fingers, of ga je echt hardcore blote voeten? En waar loop je dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik heb een hoop positieve verhalen gelezen over barefoot rennen, ik dacht...ik probeer het eens om te kijken of het iets voor mij is. vandaar. ik moet zeggen, het is net alsof je weer 5 jaar oud bent en gewoon overal heen rent op je blote voeten...dat is best een grappig gevoel
Lijkt me pijnlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Loop je dan met van die 5-fingers, of ga je echt hardcore blote voeten? En waar loop je dan?
Lijkt me dat je dat laatste niet zomaar kunt gaan doen zonder je voetzolen wat te trainen?
De dag voor de wedstrijd zou je eigenlijk beter rust kunnen houden, of hoogstens rustig een loopje kunnen doen van 3 km ofzo. Jezelf niet teveel belasten in elk geval, want als je je spieren de kans geeft te herstellen zullen ze beter in staat zijn om de inspanning te leveren die nodig is om een optimale wedstrijd te lopen!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai,dat lijkt me pijnlijk, op blote voeten. en ik zou bang zijn in glas/scherpe steentjes te stappen..
Ik sta in de op![]()
ik heb trouwens echt MEGA zere benen,maar nu weet ik niet of het van het wielrennen van gisteren, of van dat rondje hardlopen erna komt![]()
In ieder geval ga ik denk ik niet morgen, maar woensdagochtend pas weer hardlopen.
en als ik zaterdag die 5km wedstrijd wil doen, zal ik dan vrijdag nog gaan wielrennen (2x 40km),of zou dat niet zo slim zijn?
Ik loop op fivefingers inderdaad en gewoon op asfaltwegen, kiezels e.d. voel je nog steedsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Loop je dan met van die 5-fingers, of ga je echt hardcore blote voeten? En waar loop je dan?
Lijkt me dat je dat laatste niet zomaar kunt gaan doen zonder je voetzolen wat te trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |