Die is niet meer bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik mis Federer in je rijtje. Verder eens.
Leuk.quote:
Hoera. Ik hoop dat hij wint.quote:
Gaaf zeg dat ze zo lang door kunnen gaan op Wimbledon.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt wel vrouwentennis, nog 2 breaks later is het 6-3 Rochus en dus 2-1 voor in sets, ze gaan het sowieso afmaken, het dak gaat zometeen dicht en dan kunnen de lichten aan.
Jammer, ik vind Tips altijd wel een leuke speler.quote:
Moge de kleinste speler winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moge de kleinste speler winnen.1.47SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is 1.68 hoor.
Meen je dat nou joh.quote:
Da's laat. Ben benieuwd hoe laat Rochus-Djokovic afgelopen is. Op welk moment is Djokovic trouwens zo'n subtopper geworden? Ik vond hem heel lang echt top, maar nu is het gewoon een subtopper vind ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Bondarenko wint om 22.26 zelfs nog op een buitenbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |