Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wtfdat dacht je toch niet serieus
Nou, Brazilie en Portugal zitten qua samenspel tot nu toe beter in elkaar dan wat Nederland heeft laten zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nou ik weet wel zeker van niet
Heel indrukwekkend hoor, Noord Korea met 7-0 klop geven.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zijn er wel meer dan 4 spelers gevlucht en zijn dit gewoon allemaal materiaalmannen.
Duitsland - Saoedi-Arabië 8-0quote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
deze uitslagen komen niet vaak voor op een WK?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
THE GAME FINISHES 0:0, A TIGHT GAME WHERE DPRK HAD ALL OF THE POSSESSION AND CHANCES AND SKILLS
quote:THE GAME FINISHES 0:0, A TIGHT GAME WHERE DPRK HAD ALL OF THE POSSESSION AND CHANCES AND SKILLS
Die is voor NKquote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Ivoorkust, hoeft maar met 10-0 te winnen
echt welquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef FlorentijnH het volgende:
dit wordt sowieso niet uitgezonden in N-K
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Symphonic het volgende:
THE GAME FINISHES 0:0, A TIGHT GAME WHERE DPRK HAD ALL OF THE POSSESSION AND CHANCES AND SKILLS
Wordt sowieso een kraker. Tenzij Spanje zich niet plaatst natuurlijk, maar dat lijkt me stug.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef bohgek het volgende:
Vraag me af wat Portugal Brazilië wordt.
In de volgende ronde moeten die tegen de nummer 1 en 2 uit de groep van Spanje, Chili etc..
Hoe gaan ze uitleggen dat ze er na de groepsfase uitleggen? Of zouden ze gewoon volhouden dat ze iedere tegenstander verslaan, wereldkampioen zijn geworden en vervolgens een grote triomftocht in Pyongyang organiseren?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Och, of ze 'verdwijnen' vantevoren.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef DownBusiness het volgende:
Zielig hoor voor die Koreanen...
Dat team komt bij aankomst in hun land waarschijnlijk gelijk voor het vuurpeloton te staan...
Live zelfs!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef FlorentijnH het volgende:
dit wordt sowieso niet uitgezonden in N-K
die pagina is gewoon niet van een Noord Koreaanquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hoe gaan ze uitleggen dat ze er na de groepsfase uitleggen? Of zouden ze gewoon volhouden dat ze iedere tegenstander verslaan, wereldkampioen zijn geworden en vervolgens een grote triomftocht in Pyongyang organiseren?
Hongarije - Zuid-Korea 9-0quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Duitsland - Saoedi-Arabië 8-0
Zuid-Korea en Japan, 2002
Het kon nog idioter?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hongarije - Zuid-Korea 9-0
Hongarije - West-Duitsland 8-3
die wedstrijden worden niet live uitgezonden... en deze wedstrijd zal niet worden uitgezonden en gewoon worden doodgezwegen door de staats-TV.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn er eigenlijk lui in de rest van de wereld (bv in China of Z Korea) die die Noord Koreaanse uitzendingen kunnen opvangen en stukjes op internet zetten? Het lijkt me erg leuk om de Noord Koreaanse voorbeschouwing te zien. Waarschijnlijk ging het beeld in de 2de helft wel op zwart wegens een 'technische storing'
Deze wedstrijd werd live uitgezonden hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef LarryBird het volgende:
[..]
die wedstrijden worden niet live uitgezonden... en deze wedstrijd zal niet worden uitgezonden en gewoon worden doodgezwegen door de staats-TV.
waar baseer je dat op?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd werd live uitgezonden hoor
Als je geen verstand van voetbal hebt is dat best logisch.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ik weet dat ik NL natuurlijk niet mag onderschatten, maar ben ik nu de enige die geneigd is om de oranje vlaggetjes vast weer binnen te halen...?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ik weet dat ik NL natuurlijk niet mag onderschatten, maar ben ik nu de enige die geneigd is om de oranje vlaggetjes vast weer binnen te halen...?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Scarface2004 het volgende:
die teletubbies trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zegt n-k dat gewoon om een goede indruk achter te laten, dat ze wel heel vrij zijn met tv kijken enzoquote:
Je had ze nooit op moeten hangen. Alsof Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
nou dat is lekker kut dan voor ze. hadden ze beter de wedstrijd tegen brazilië kunnen laten zien.quote:
Waarom? Omdat Ajax 1 met 7-0 van camping-FC "Het-bier-staat-al-koud" wint?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ze speelden tegen fukking Noord-Korea. Laat die Portugezen zich maar eens bewijzen tegen een echte ploeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
]quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef F.M.D. het volgende:
wie had zo een uitslag verwacht na de eerste 20 minuten toen de koreanen nog zo fanatiek aan het drukken waren!
ook dat kan natuurlijk nep zijn, ik ben wel benieuwd hoe ze dit in de pers gaan brengen daar.quote:
Haha, dat zou mooi zijn. Ik denk dat ze hun ticket to the tropics al gekocht hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als de wedstrijd tussen Ivoorkust en N-Korea niet meer gespeeld kan worden omdat al die Koreanen verdwenen zijn? Wint Ivoorkust dan op papier met 3-0 waardoor ze automatisch uitgeschakeld zijn?
Het staat zo gezellig, hihi!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je had ze nooit op moeten hangen. Alsof Nederland wereldkampioen wordt.
Ja, dat denk ik wel, als er geen team is dat zich op papier heeft ingeschreven dan 'wint' Ivoorkust en mogen ze naar huis.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat nou als de wedstrijd tussen Ivoorkust en N-Korea niet meer gespeeld kan worden omdat al die Koreanen verdwenen zijn? Wint Ivoorkust dan op papier met 3-0 waardoor ze automatisch uitgeschakeld zijn?
Ze zullen toch nooit toegeven dat er spelers verdwenen zijn, dus waarschijnlijk trekken ze dan wat van die Chineze 'supporters' van de tribune en sturen ze die het veld op. Waardoor Ivoorkust met 15-0 wint.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
je meent hetquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef wdn het volgende:
[..]
die pagina is gewoon niet van een Noord Koreaan
Oke, oke dan laat ik ze hangen. Ik schrok dr gewoon ff van. He. Laat dat meiske toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze speelden tegen fukking Noord-Korea. Laat die Portugezen zich maar eens bewijzen tegen een echte ploeg.
Waarom zouden ze geen kandidaat zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Weka het volgende:
Iedereen die Portugal nu als titelkandidaat ziet
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Kyr het volgende:
http://twitter.com/DPRK_FA
KIM JONG IL JUST SENT THE KOREA DPR TEAM A CAKE WITH HIS GREAT FACE ON TO CONGRATULATE THEM ON THEIR 0:0 DRAW V #POR
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Kyr het volgende:
http://twitter.com/DPRK_FA
KIM JONG IL JUST SENT THE KOREA DPR TEAM A CAKE WITH HIS GREAT FACE ON TO CONGRATULATE THEM ON THEIR 0:0 DRAW V #POR
dat zou toch een scenario zijn....quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmm, even hypothetisch, je mag toch niet mensen vervangen tijdens het WK? De mensen die je op papier zet moeten het toch gaan doen? Als er dan niet genoeg mensen over zijn om in het veld te zetten is het toch gewoon einde oefening? Of doel je op het cliché dat alle Aziaten op elkaar lijken? Dan kunnen ze wel een team in het veld zetten en met 15-0 verliezen idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze zullen toch nooit toegeven dat er spelers verdwenen zijn, dus waarschijnlijk trekken ze dan wat van die Chineze 'supporters' van de tribune en sturen ze die het veld op. Waardoor Ivoorkust met 15-0 wint.
hahah had al verwacht zo een reactie. toen n-korea het brazilie moeilijk maakte was het opeens een verassend goed team en moet je nu horenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Weka het volgende:
Iedereen die Portugal nu als titelkandidaat zietAls Nederland tegen dit Noord-Korea speelt winnen ze ook met 7-0. Al was Portugal wel erg goed hoor de tweede helft.
Als we Kim Jong Il magen geloven wel jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef Kekster het volgende:
Ik ben blij dat ik deze wedstrijd van de aanstaande wereldkampioen heb mogen meemaken
heeft ie 2 magen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als we Kim Jong Il magen geloven wel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |