Hongarije - Zuid-Korea 9-0quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Duitsland - Saoedi-Arabië 8-0
Zuid-Korea en Japan, 2002
Het kon nog idioter?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hongarije - Zuid-Korea 9-0
Hongarije - West-Duitsland 8-3
die wedstrijden worden niet live uitgezonden... en deze wedstrijd zal niet worden uitgezonden en gewoon worden doodgezwegen door de staats-TV.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Zijn er eigenlijk lui in de rest van de wereld (bv in China of Z Korea) die die Noord Koreaanse uitzendingen kunnen opvangen en stukjes op internet zetten? Het lijkt me erg leuk om de Noord Koreaanse voorbeschouwing te zien. Waarschijnlijk ging het beeld in de 2de helft wel op zwart wegens een 'technische storing'
Deze wedstrijd werd live uitgezonden hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef LarryBird het volgende:
[..]
die wedstrijden worden niet live uitgezonden... en deze wedstrijd zal niet worden uitgezonden en gewoon worden doodgezwegen door de staats-TV.
waar baseer je dat op?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd werd live uitgezonden hoor
Als je geen verstand van voetbal hebt is dat best logisch.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ik weet dat ik NL natuurlijk niet mag onderschatten, maar ben ik nu de enige die geneigd is om de oranje vlaggetjes vast weer binnen te halen...?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ik weet dat ik NL natuurlijk niet mag onderschatten, maar ben ik nu de enige die geneigd is om de oranje vlaggetjes vast weer binnen te halen...?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Scarface2004 het volgende:
die teletubbies trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zegt n-k dat gewoon om een goede indruk achter te laten, dat ze wel heel vrij zijn met tv kijken enzoquote:
Je had ze nooit op moeten hangen. Alsof Nederland wereldkampioen wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
nou dat is lekker kut dan voor ze. hadden ze beter de wedstrijd tegen brazilië kunnen laten zien.quote:
Waarom? Omdat Ajax 1 met 7-0 van camping-FC "Het-bier-staat-al-koud" wint?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
Ze speelden tegen fukking Noord-Korea. Laat die Portugezen zich maar eens bewijzen tegen een echte ploeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:30 schreef Bianca82 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |