Dit is geen foutje. Dit is een bewuste actie om te laten zien wat je wel niet kan en om te provoceren. En van zijn vele actiesquote:
Vraag of jij misschien als vervanger kan spelenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dit is geen foutje. Dit is een bewuste actie om te laten zien wat je wel niet kan en om te provoceren. En van zijn vele acties
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vraag of jij misschien als vervanger kan spelenZo te lezen kan jij het een stuk beter
quote me waarin staat dat ik het beter kanquote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In die vreselijk bijdehante OP van je![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef kmaestro het volgende:
[..]
quote me waarin staat dat ik het beter kan
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef kmaestro het volgende:
Wat een debiel...
Zojuist, rond minuut 12.25.
Er staat iemand 4 meter naast m, geen tegenstander in de buurt, geeft ie zo'n achtelijk balletje achter het standbeen langs. WAAROM? Totaal geen toegevoegde waarde, er ontstaat alleen maar irritatie bij de tegenstander, die vervolgens die huilenbalk wel zullen neertrappen...
Klacht 1: Ronaldo![]()
Klacht 2: Portugal![]()
Klacht 3: Frankrijk
Je faalt en publique. Ga maar buiten spelenquote:
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Je faalt en publique. Ga maar buiten spelen
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Je faalt en publique. Ga maar buiten spelen
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Oh oh, wat zijn mensen weer jaloers op Ronaldo. Hij neukt de beste wijven op deze aardbol en toch hem als gay bestempelen, terwijl jullie op zondagavond een klaagtopic maken over dat je geen zin hebt om morgen weer lekker van 9-5 servers te verplaatsen op basisschool de Flierefluiter te Terneuzen.
....dat je geen zin hebt om morgen weer lekker van 9-5 servers te verplaatsen op basisschool de Flierefluiter te Terneuzen.
Oh oh, wat zijn mensen weer jaloers op Ronaldo. Hij neukt de beste wijven op deze aardbol en toch hem als gay bestempelen, terwijl jullie op zondagavond een klaagtopic maken over dat je geen zin hebt om morgen weer lekker van 9-5 servers te verplaatsen op basisschool de Flierefluiter te Terneuzen.
Z'n bruincreme loopt zo van hem af in die regen!!1quote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ronaldo
Als ik hem zie dan begrijp ik mensen die voetbal is homo's roepen.
QFT!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Doe ik ook altijd, gewoon, omdat ik het kan. En omdat het leuk is om de tegenstander te irriteren en uit te dagen. Daarnaast kan het ook handig zijn hoor, weet niet hoe iedereen stond, maar het is vaak beter dan dat je omdraait, passt, en weer omdraait om de ruimte in te lopen. Nu kan je in 1 keer door.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef kmaestro het volgende:
Er staat iemand 4 meter naast m, geen tegenstander in de buurt, geeft ie zo'n achtelijk balletje achter het standbeen langs. WAAROM? Totaal geen toegevoegde waarde, er ontstaat alleen maar irritatie bij de tegenstander, die vervolgens die huilenbalk wel zullen neertrappen...
quote:
Wat hoorde ik? Heb je aids? Sterkte kerel.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Rectum het volgende:
Niemand zit op je hersenscheten te wachten AP.
In wat? Arrogant zijn?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef Genius-F het volgende:
Hij is gewoon de beste en dat laat hij zien.
Dat is ook weer overdreven.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Pugg het volgende:
[..]
In wat? Arrogant zijn?
Sinds Man U heeft hij geen pepernoot meer goed geraakt!
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
Hoor je nooit meer wat van, die Noord Koreanen. Ze hebben De Eeuwige Zonnegod ten schande gemaakt
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Pugg het volgende:
[..]
In wat? Arrogant zijn?
What the fuck, ze voetballen toch ook niet met pepernoten.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Pugg het volgende:
[..]
In wat? Arrogant zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |