Jup, en dan doe je dan maar een keer het wasmiddel gewoon in het vakje omdat je er écht niet één kan vinden....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA herkenbaar... Dan begin ik al te roepen: JEEEEEEEEN waar zijn mama dr wasbolletjes... En dan kan ik op mn knieen het huis door, liggen ze onder de bank, in de slaapkamer, in de wasmand, in de tuin.. Gewoon overal, behalve bij de wasmachine waar ze horen.
ik vind snot en poep echt niet erg, maar die tandenpoep en dan een keer of 8/9 per dag vind ik toch minder prettig..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:23 schreef pinquit het volgende:
ik ben blij dat ik niet de enige ben die bijna moet kotsen van eigen-kind-poep. (en snot, brrr)
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Wild vlees. al dan niet lillend.![]()
Sorry
ik ook (niet)quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik gooi het (vloeibare) wasmiddel altijd in het bakje, ik heb niet eens een wasbal....
wacht maarquote:Op maandag 21 juni 2010 12:34 schreef lily het volgende:
hee, en die tandenpoep heh. Dat kan ik me niet meer herinneren
Voorwassen, nou ja voorspoelen doe ik echt alleen bij poepluiers.. Verder gewoon de machine op 30 of 40 graden.. Was wordt altijd prima schoon.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een hekel aan vloeibaar wasmiddel, Ariel tablets it is.
Daarbij heb ik graag de mogelijkheid een voorwas te draaien, en die is er niet bij vloeibaar wasmiddel
Nou ja, dan moet ik eerst een speciaal vloeibaarwasmiddel ding bij Miele bestellen... dan kan het wel
Ja maar toch... Het feit dat ik het me niet kan herinneren zeg toch ook iets?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
wacht maar
een beerput is er niks bij hier![]()
Ik ben nog heel ouderwets; ondergoed, handdoeken en beddengoed op 60 graden en als ik eens in de zoveel tijd een compleet wit katoenen was bij elkaar kan krijgen een 95 graden was.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorwassen, nou ja voorspoelen doe ik echt alleen bij poepluiers.. Verder gewoon de machine op 30 of 40 graden.. Was wordt altijd prima schoon.
Oh en 1x in de zoveel tijd ff lekker laten draaien met een beetje chloor en op 95 graden, anders gaat dat ding stinken.
je hebt het of verdrongen of je kinderen hebben er geen last van gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef lily het volgende:
[..]
Ja maar toch... Het feit dat ik het me niet kan herinneren zeg toch ook iets?
Ik kan het me ook niet zo herinneren van Twan... Lennon heeft ook veel meer last van de tanden/kiezen dan Twan... bij Twan kwamen ze gewoon, bij Lennon lijkt het wel een eeuwigheid te duren.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:42 schreef lily het volgende:
[..]
Ja maar toch... Het feit dat ik het me niet kan herinneren zeg toch ook iets?
Ik krijg jeuk van omo.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
je hebt het of verdrongen of je kinderen hebben er geen last van gehad
Ik was met Ariel vloeibaar. Amber en M. hebben een hele gevoelige huis en krijgen jeuk van andere wasmiddelen. Ik was standaard op 40 graden en als ik genoeg heb wel eens op 60 of 90.
Dat... Maar die van de liddl wast wel goed schoon.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
Diaan, goede zaak!
Wij (L en ik) krijgen jeuk van wasmiddel wisselen. En aangezien die van de Lidl heel goed scoort in testen hebben we al eeuwen die
Alleen jammer dat hij alleen fris ruikt en niet lekker
Dat doe ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Als je waspoeder in je stofzuigerzak doet, dan lijkt het net alsof de was klaar is![]()
Stofzuigen dus en je was is klaar !
geen was poeder en geen stofzuigerzakquote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Als je waspoeder in je stofzuigerzak doet, dan lijkt het net alsof de was klaar is![]()
Stofzuigen dus en je was is klaar !
quote:
Ja, die heb ik ook gezien.. Ik ben niet zo'n fan van de zwitsalproducten, maar de geur is wel lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:56 schreef Vicky het volgende:
er is nu trouwens een Eau de Zwitsal
zag het laatste bij de drogist hier..
Leuk naar de Efteling !quote:Op maandag 21 juni 2010 13:02 schreef lily het volgende:
Bah, ik ben echt lui vandaag![]()
Ik lig maar wat te hangen op de bank met laptop. ipv dat ik iets met de kinderen ga doen...
Ik ga Leah maar eens in bad doen.
oh, en morgen naar de Efteling
Oh die ligt hier te verstoffen... Die fles met korrels heb ik echt al heel lang, ik wordt misselijk van de sterke lucht..quote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef huuphuup het volgende:
fijn van je oma Diaan!
Oeh leuk Lily, de Eftelingwij gaan denk ik aan het einde van de zomer weer es ofzo.
Wassen, ik was met AH huismerk vloeibaar. Eens in de zoveel tijd als die jumboflessen weer in de aanbieding zijn dan haal ik van wit en kleur 2 stuks allebei en dan kan ik weer een half jaar vooruit ofzo als t niet meer is.
Alles gaat op 40 graden en ik moet geen kleding die speciale behandelingen blieven hoor![]()
Wasverzachter, de gele van die pearls van Silandie ruikt zo lekker. (hè Linda?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |