quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van Kate Nash zeg.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van John Bakker zeg.
Dat accent heeft geen lange houdbaarheidsduur, neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van Kate Nash zeg.
Idd, dat Clap yo haiinnndzz heb ik nu ook wel gehoord. Tijd voor nieuwe muziek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat accent heeft geen lange houdbaarheidsduur, nee.
Die irritante stemvibratie van dat Clap-your-hands mens ook niet trouwens.
Wat een bazenachternaamquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Jan van Friesland wordt de nieuwe baas van omroep Fryslan..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Wendy & Lisa, jeugdsentiment zeg, en hallo allemaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig hier, maar de airco staat zo hard tegenwoordig dat ik op mn werk de radio amper nog kan horen, en in het weekend was dr geen Timur en Ramon
Hier heb ik geen airco... en geen radio.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig hier, maar de airco staat zo hard tegenwoordig dat ik op mn werk de radio amper nog kan horen, en in het weekend was dr geen Timur en Ramon
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
[..]nou het is erg rustig hier hoor door het WK, het weer en... de megahit
Zal ik je es iets heeeeeel ergs vertellen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier heb ik geen airco... en geen radio.
Dus zit ik de hele dag met een koptelefoon op.
quote:
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.
Oh god, nou, ik vind Caro nog erger, maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.
yooooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Wendy & Lisa, jeugdsentiment zeg, en hallo allemaal![]()
Hansquote:
Ze begon net toen ik al een pesthumeur had, dus de radio blijft vandaag lekker uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, ik zie op 3FMFan dat ze weer gedraaid wordt.
Gelukkig heb ik 3FM niet aan
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
moggûh![]()
![]()
Pendulum - Immersion staat hier aan, hoe lekker wakker worden is dat!
goedemorgen om 3 uur, ik hou van vakantiequote:
Jawel, lekker weertje hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed met je op deze prachtige dag?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
goedemorgen om 3 uur, ik hou van vakantie![]()
Ah, heerlijk man!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ah, heerlijk manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
\quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, lekker weertje he![]()
Beetje jammer dat ik binnen moet zitten, maar vanaaf lekker lang wandelen
Oja, kud. Sorry, even niet aangedacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Pas' sinds 12 maart jongstleden, Hans...
Vanavond ff lekker de heuvels in met de honden, heerlijk hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
\
't is echt heerlijk weer inderdaad. Echt genieten!.
quote:
dat is wel erg jaloers Hansquote:
Jamaar dan wel meezingen en het stiekem leuk vinden hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor wat best wel foute muziek in de vorm van de Spice Girls.
Dan zal ik ook maar geen grappen maken over wat er vanochtend op de voorkant van de Pers stond...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Pas' sinds 12 maart jongstleden, Hans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanavond ff lekker de heuvels in met de honden, heerlijk hoor
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar geen grappen maken over wat er vanochtend op de voorkant van de Pers stond...OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |