Laat alsjeblieft staan!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja sorr, heb het te druk gehad met afstuderen. Ik pas 'm speciaal voor jou vanmiddag wel even aan.
Oh shit, kan niet openen (mobiel). Pino, kan jij dat doen?
Ik zou hem afschieten...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik doen? Zal ik mijn oude gazelle opknappen of zal ik een nieuwe fiets kopen?
RRAAAUUUWWL!!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zou hem afschieten...
Sparta for real!
Gazelle's zijn bazenfietsenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik doen? Zal ik mijn oude gazelle opknappen of zal ik een nieuwe fiets kopen?
Het wordt beter Hans, Het zomerse weer is in aantochtquote:
Eindelijk !quote:Op maandag 21 juni 2010 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Het wordt beter Hans, Het zomerse weer is in aantocht
Zat zij in die groep ?? Wist ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 12:55 schreef themauster het volgende:
Ah Cheryl Cole maar dan nog met 4 andere vrouwenSound of the underground
Sowieso Zeeland. Kom op zeg. Semi-Belgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef borisz het volgende:
Ah CaS is weer in handen van 3FM. Dat was de laatste jaren in handen van 538.
Ik ben er geweest bij editie 1. Nou ik ga daarvoor niet meer naar Zeeland.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sowieso Zeeland. Kom op zeg. Semi-Belgen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, Jelmer vindt MissMontreal ook om te![]()
Zei hij al eens op een waarheidsserum woensdag jaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, Jelmer vindt MissMontreal ook om te![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef j95 het volgende:
Wat een droevig WK zeg. Verheug me nu al op de competitie
Oh My Godquote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef borisz het volgende:
Portugal op 7-0
Voorspelbaar...quote:
I knowquote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voorspelbaar...
Al is het wel een lekkere plaat.
* Sirolf zit vandaag alleen maar vrolijke uptempo muziek te draaien, jullie weten wel waarom.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef borisz het volgende:
Wat is Federer aan het doen? 2-0 down.
Wat gaat Rickie doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef borisz het volgende:
Jensen neemt de plek van Rick van V over in de morgen.
Laten we het hopenquote:
Best wel heel erg inderdaad...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit topic is best wel dood rond het programma van Michiel tegenwoordig
Goeiesavonds Marichaquote:
Zo te zien in de 3FM Studio, Peperbus, Sumatralaan 45, 1217GP Hilversumquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Beter gezegd... waar is Michiel?
Smart assquote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zo te zien in de 3FM Studio, Peperbus, Sumatralaan 45, 1217GP Hilversum
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Lang leve de goedkope samples....quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Bij dat ene toontje in dit nummer denk ik steeds dat het refrein van Mgmt - Kids begint...
Volgens mij loopt NetTransport hier nog gewoon vrolijk op te nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lang leve de goedkope samples....
Begint Joris te praten... loopt WM Recorder vast![]()
quote:De laag stof op Wonder Woman van Leaf was inmiddels dik genoeg om het nu weer leuk vinden om 'm te draaien. #3FM
Wat een stomme uitvoering.quote:
Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijktquote:Op maandag 21 juni 2010 20:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Die gast die met Michiel presenteert lijkt net op Ramon qua stem
Wat dat betreft past ie dus perfect bij 3FM.... tís wel een droom van hemquote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijkt
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ie dus perfect bij 3FM.... tís wel een droom van hem
Yup. Hij is dj bij E-fm waar ik techniek doe.quote:
Aha nou misschien mag hij zich binnenkort uitleven op het mengpaneel van 3FM na vanavondquote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Yup. Hij is dj bij E-fm waar ik techniek doe.
Toffe gast, beetje druk en wil graag het beste uit alles halen... behalve uit onze mengtafel...daar heeft ie het helemaal mee gehad(groot gelijk)
Help me ff... was dat de peroon van de Dj school?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie the one and only Timo zitten in de studio!
Klopt, da's Mr. DJ School.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Help me ff... was dat de peroon van de Dj school?
dat is inderdaad heel erg veel mazzel!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een stomme uitvoering.
Geintje.Goh, schakel ik toch mooi op tijd in. Een van de 3fm-Lambert-minigig-gangers is trouwens as we speak op een vlucht naar New York. Heeft wederom een prijsvraag gewonnen, mag nu van Q Music naar een concert van Adam in NY! Mazzeltrut!
Af en toe moet er ook nog gesport wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja, beiden eigenlijk welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Op twitter hebben ze het over dat zijn stem precies op Tjibbe lijkt
QFT.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Af en toe moet er ook nog gesport worden.
Nee joh, nergens voor nodig.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Af en toe moet er ook nog gesport worden.
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtendquote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nou, weinig Veronica voor mij als die Jensen de ochtendshow gaat doen.. Vreselijk om al zo vroeg naar die gehaktbal te moeten luisteren. Dan maar OOG radio
Het lijkt wel een kliekje....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Sander de Heer is toch radio 2quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
Heb jij ook een iPhone??quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Die iPhone-conversatie op Twitter tussen de 3FM-DJ's![]()
![]()
Ah, okayquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Als je tegenwoordig een iPhone hebt is dat echt niet meer zo bijzonder hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. En nee, niet jaloers.
Vind het allemaal verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben.
Die reclame begint echt m'n strot uit te komenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik wil wel de phone uit de KPN reclame met zo'n ubber vette ringtone! Mooie kleur ook, zwart!
Eerste paar keer vond ik 'm erg leuk, maar je ziet de reclame veel te vaak. Idem inderdaad wat de Beesies betreft. Eerste paar keer aardig, maar ben er nu ook wel klaar meequote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die reclame begint echt m'n strot uit te komen
Net zoals die AH reclame met de Beesies
Nu we het toch over Radio2 hebben: komende zaterdagavond gaat Bert Haandrikman een plaatje voor me draaienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander de Heer is toch radio 2Alleen al de gedachte dat Corné een ochtendshow zou presenteren maakt mij heel blij
. Ik vond het vorige week echt super om hem weer even op 3FM te horen. Corné rules!
wazige plaat, wel lachenquote:
Mijn vrouw is moe, Roel slaapt voornamelijk. Gelukkig kan hij slapend drinkenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef borisz het volgende:
AZ![]()
Hoe is het met mevrouw AZ en de drie spitsen?
Sander de Heer is inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sander de Heer er nog Helaas is Daniel Dekker weer terug van vakantie en geen Corné Klein meer op de ochtend
Ik luister 's ochtends vaak naar Sander, gewoon omdat ik Giel niet trek 's ochtends. En dan van 9 tot 10 gouden uren, en dan weer gewoon terug naar 3FM.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Sander de Heer is inderdaad![]()
Zo kut dat hij toen weg ging bij 3 en naar 2 ging![]()
En dan het meest kutte was nog wel dat we Timur ervoor in de plaats kregen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit meer naar hem geluisterd sinds hij weg is bij 3FM...
goedMIDDAG!quote:
Precies ik doe tegenwoordig hetzelfde en ik ben nog 12 jaar te jong voor hun doelgroepquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister 's ochtends vaak naar Sander, gewoon omdat ik Giel niet trek 's ochtends. En dan van 9 tot 10 gouden uren, en dan weer gewoon terug naar 3FM.
Gefeliciteerd met de kleine Roel!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu we het toch over Radio2 hebben: komende zaterdagavond gaat Bert Haandrikman een plaatje voor me draaien
we zijn de generatie nix ben ik bang...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Precies ik doe tegenwoordig hetzelfde en ik ben nog 12 jaar te jong voor hun doelgroep
yep. Two People - Heaven. Staat wel ergens op YouTubequote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine Roel!. Bert Haandrikman.. vroeger regelmatig gehoord @ RTV Noord. Leuke gast ! Wil je verklappen welke plaat het is?
Het is bekend dat er een leeftijds-gat zit tussen 3FM en Radio 2.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn de generatie nix ben ik bang...
Nice!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep. Two People - Heaven. Staat wel ergens op YouTube
hij lult veel maar hij weet waar die et over heeft en verteld bovendien geen gebakken lucht, fijne manquote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden de voetbal volgers hier van Piet de Visser? Ik vind het eerlijk gezegd wel een aanwinst. Lees wel veel negatieve dingen over de beste man op o.a. Twitter. Hij lult teveel. Tsja, als je luchtig gelul wilt horen dan moet je bij VI zijn.
Hij weet inderdaad verdomd goed waar hij het over heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij lult veel maar hij weet waar die et over heeft en verteld bovendien geen gebakken lucht, fijne man
Inderdaad, gaat er nu al 3 dagen non-stop overquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nu echt wel eens klaar met dat verhaal over Parkpop
Hey gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep. Two People - Heaven. Staat wel ergens op YouTube
Ik zou Sander ook niet op m'n bruiloft willen....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef hole1988 het volgende:
http://wk.bnn.nl/page/video/play/6ab7faafbce6e58d5280143f86efadd4
Nou, nieuwe DJ... hij had een prijs gewonnen oid.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wie kent deze nieuwe Dj van 3fm al?
Ik vind het geniaalquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef hole1988 het volgende:
http://wk.bnn.nl/page/video/play/6ab7faafbce6e58d5280143f86efadd4
Heb 3FM uitstaan, maar ik gok op Ginger Ninja - Sunshine?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
dit nummer werd gebruikt bij de NOS bij de Nederlandse wedstrijden![]()
NOS gebruikt vaak wat alternatievere muziek voor die samenvattingtjes
knap hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb 3FM uitstaan, maar ik gok op Ginger Ninja - Sunshine?
zo lang niks en dan 2x achter elkaar hetzelfde nummer promoten, zo hoort etquote:
Hier nu ook op Spotifyquote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zo lang niks en dan 2x achter elkaar hetzelfde nummer promoten, zo hoort et
kwaliteit eindelijk terug op de radioquote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Voor mensen die vanaf 2 augustus eens iets anders willen proberen dan die kut ochtendshow van Giel
Jensen terug in de ochtend op Radio Veronica
Waardeloosquote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Voor mensen die vanaf 2 augustus eens iets anders willen proberen dan die kut ochtendshow van Giel
Vond ze op het bevrijdingsfestival niet super goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:57 schreef Timo20 het volgende:
Rex - Customs op m`n iTunes FM![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe zij het gaan doen zondag op Rockin` Park
Da's stront als alternatief voor modder. Nee dank u maar bedankt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ha die Cee !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's stront als alternatief voor modder. Nee dank u maar bedankt.
Rickquote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Dan heb ik toch echt liever Giel hoor...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
QFT !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik toch echt liever Giel hoor...
Maar goed ook. De verwachtingen zouden veel te hooggespannen zijn. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:12 schreef themauster het volgende:
Voordat Veronica onderhandelde met Jensen heeft Veronica eerst onderhandelt met Stenders&van Inkel helaas zijn deze onderhandelingen afgeketst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook PI's voor uitgevonden.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:14 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Is de megahit al geweest vorig uur? Of moet ik de handen bij de mute knop houden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van Kate Nash zeg.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van John Bakker zeg.
Dat accent heeft geen lange houdbaarheidsduur, neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat nummer van Kate Nash zeg.
Idd, dat Clap yo haiinnndzz heb ik nu ook wel gehoord. Tijd voor nieuwe muziek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat accent heeft geen lange houdbaarheidsduur, nee.
Die irritante stemvibratie van dat Clap-your-hands mens ook niet trouwens.
Wat een bazenachternaamquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Jan van Friesland wordt de nieuwe baas van omroep Fryslan..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Wendy & Lisa, jeugdsentiment zeg, en hallo allemaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig hier, maar de airco staat zo hard tegenwoordig dat ik op mn werk de radio amper nog kan horen, en in het weekend was dr geen Timur en Ramon
Hier heb ik geen airco... en geen radio.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig hier, maar de airco staat zo hard tegenwoordig dat ik op mn werk de radio amper nog kan horen, en in het weekend was dr geen Timur en Ramon
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
[..]nou het is erg rustig hier hoor door het WK, het weer en... de megahit
Zal ik je es iets heeeeeel ergs vertellen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier heb ik geen airco... en geen radio.
Dus zit ik de hele dag met een koptelefoon op.
quote:
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.
Oh god, nou, ik vind Caro nog erger, maar het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
m m m m m m mis............. m m m m m m montreal, die stotterhoer die 3fm dj's pijpt voor airplay. Het werkt helaas ook nog.
yooooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Wendy & Lisa, jeugdsentiment zeg, en hallo allemaal![]()
Hansquote:
Ze begon net toen ik al een pesthumeur had, dus de radio blijft vandaag lekker uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, ik zie op 3FMFan dat ze weer gedraaid wordt.
Gelukkig heb ik 3FM niet aan
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
moggûh![]()
![]()
Pendulum - Immersion staat hier aan, hoe lekker wakker worden is dat!
goedemorgen om 3 uur, ik hou van vakantiequote:
Jawel, lekker weertje hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed met je op deze prachtige dag?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
goedemorgen om 3 uur, ik hou van vakantie![]()
Ah, heerlijk man!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ah, heerlijk manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Bol_Wan het volgende:
\quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, lekker weertje he![]()
Beetje jammer dat ik binnen moet zitten, maar vanaaf lekker lang wandelen
Oja, kud. Sorry, even niet aangedacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Pas' sinds 12 maart jongstleden, Hans...
Vanavond ff lekker de heuvels in met de honden, heerlijk hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
\
't is echt heerlijk weer inderdaad. Echt genieten!.
quote:
dat is wel erg jaloers Hansquote:
Jamaar dan wel meezingen en het stiekem leuk vinden hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor wat best wel foute muziek in de vorm van de Spice Girls.
Dan zal ik ook maar geen grappen maken over wat er vanochtend op de voorkant van de Pers stond...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Pas' sinds 12 maart jongstleden, Hans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanavond ff lekker de heuvels in met de honden, heerlijk hoor
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar geen grappen maken over wat er vanochtend op de voorkant van de Pers stond...OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
zelfde hier, voetbalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Mensen tot het volgende deel. mzzl !
I Am Oak speelt vrijdag live bij Der Rudy !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |