Misschien is het iets met d'r oren? Zo'n piepquote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef Rectum het volgende:
TS hoort rare toeters in haar hoofd. Ik zou maar eens langs een dokter gaan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Laat die jongen dat 11-jarige meisje!
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben jou toch voor het stofzuigen.
Ga dat ergens anders doen viezerik.quote:
nou als het goed is...moet je daar waar het smalle gedeelte zit op de verdikking je lippen zetten ...haal dan eens diep adem en blaaaaaaaaz blaaaaaaz zo hard je kunt...ik weet zeker als je het goed doet je dat geen tweede keer meer doetquote:
Daar kom je nog wel achter dan als je niet doet wat ik zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
neen.. voor mij is het wk tevens ook de maand van de oorspronkelijke vrouw..
just the way it should be
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoekenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel lastig als je steeds toeters denkt te horen
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoeken
rrrrrrr... het klokje begint bijna weer te tikken.. ga door ga doorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel achter dan als je niet doet wat ik zeg.
Welk klokje?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
rrrrrrr... het klokje begint bijna weer te tikken.. ga door ga door
Leuk! Dat ga ik eens een keer proberenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou als het goed is...moet je daar waar het smalle gedeelte zit op de verdikking je lippen zetten ...haal dan eens diep adem en blaaaaaaaaz blaaaaaaz zo hard je kunt...ik weet zeker als je het goed doet je dat geen tweede keer meer doet
Ja, je kunt er niet snel genoeg bij zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoeken
Grappig, dat ding lijkt net op een toeterquote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
deze en daar zitten ze dan gezellig met z'n alle op te blaze
Dat hadden je ouders ook moeten doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, je kunt er niet snel genoeg bij zijn
Menopauze nadert.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering, moet je ongesteld worden ofzo?
Wat is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering, moet je ongesteld worden ofzo?
Nu je 't zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Grappig, dat ding lijkt net op een toeter
Volgens mij heb jij ook een toeter nodigquote:
De menstruatie is dat gedeelte van de menstruatiecyclus waarin de verdikte wand van de baarmoeder, het endometrium, dat klaargemaakt was om een embryo op te vangen, wordt opgeruimd om voor de volgende ovulatie opnieuw te kunnen worden opgebouwd. Het woord menstruatie is afkomstig van mensis, Latijn voor maand; menstruatie treedt ongeveer elke maand op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |