Oooooh. Niet zo veel last vanquote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef _Michiel_ het volgende:
TS bedoeld een stadiontoeter.
[ afbeelding ]
nee die lange toetersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef _Michiel_ het volgende:
TS bedoeld een stadiontoeter.
[ afbeelding ]
Voetbal? Welk voetbal?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
tijdens het voetballen ...jezus zeg...
quote:
Pics.quote:
Nee ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet mee voetballen?
Alsof we nog geen wedstrijd hebben gekekenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
laat maar luister vanavond maar eens goed...als je een wedstrijd gaat kijken
Wat hoor je dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Vanavond een wedstrijd? Een wedstrijd toeteren ofzo? Dan is het niet zo vreemd dat er toeters zijn, zucht...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Dan hoor je dat er een hoop domme mensen in dit topic zitten.quote:
vanavond kan ik niet, maar later in de week wel. Donderdag ofzo is er dan ook nog voetbal? Ben wel benieuwd naar die TS' lange toetersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet in Zuid Afrika hoor?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Rectum het volgende:
Altijd weer dat kleine groepje Aboriginals dat het voor de rest verpest.![]()
[ afbeelding ]
Als je serieus bent zitten er momenteel 2 domme mensen in dit topic...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan hoor je dat er een hoop domme mensen in dit topic zitten.
Wat hebben die toeters met Zuid-Afrika te maken dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet in Zuid Afrika hoor?
Wat ik zeg klopt dus bakkes dicht ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je serieus bent zitten er momenteel 2 domme mensen in dit topic...
Nooit eerder gezien.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
deze en daar zitten ze dan gezellig met z'n alle op te blaze
Die bestaan niet.quote:
En dat is dan een wedstrijd ofzo? Toeter blazen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is DAT?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dat dan? Nooit gezien.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |