Oooooh. Niet zo veel last vanquote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef _Michiel_ het volgende:
TS bedoeld een stadiontoeter.
[ afbeelding ]
nee die lange toetersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef _Michiel_ het volgende:
TS bedoeld een stadiontoeter.
[ afbeelding ]
Voetbal? Welk voetbal?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
tijdens het voetballen ...jezus zeg...
quote:
Pics.quote:
Nee ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet mee voetballen?
Alsof we nog geen wedstrijd hebben gekekenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
laat maar luister vanavond maar eens goed...als je een wedstrijd gaat kijken
Wat hoor je dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Vanavond een wedstrijd? Een wedstrijd toeteren ofzo? Dan is het niet zo vreemd dat er toeters zijn, zucht...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Dan hoor je dat er een hoop domme mensen in dit topic zitten.quote:
vanavond kan ik niet, maar later in de week wel. Donderdag ofzo is er dan ook nog voetbal? Ben wel benieuwd naar die TS' lange toetersquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet in Zuid Afrika hoor?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Rectum het volgende:
Altijd weer dat kleine groepje Aboriginals dat het voor de rest verpest.![]()
[ afbeelding ]
Als je serieus bent zitten er momenteel 2 domme mensen in dit topic...quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan hoor je dat er een hoop domme mensen in dit topic zitten.
Wat hebben die toeters met Zuid-Afrika te maken dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet in Zuid Afrika hoor?
Wat ik zeg klopt dus bakkes dicht ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je serieus bent zitten er momenteel 2 domme mensen in dit topic...
Nooit eerder gezien.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
deze en daar zitten ze dan gezellig met z'n alle op te blaze
Die bestaan niet.quote:
En dat is dan een wedstrijd ofzo? Toeter blazen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is DAT?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dat dan? Nooit gezien.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik mijn toeter houden?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat ik zeg klopt dus bakkes dicht ja.
hoor jij niet voor bitterballen te zorgen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Bitterballen? Je bent al dik genoeg, vetzak.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
hoor jij niet voor bitterballen te zorgen?
als je in de keuken staat hoef je geen toeters te horen
Op welke zender komt het?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, er komt dus een toeterwedstrijd? Vanavond?
BIZ 80quote:
HAHA ...ik zit vanavond weer lekker voor de tv...lekker voetbal kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
hoor jij niet voor bitterballen te zorgen?
als je in de keuken staat hoef je geen toeters te horen
Welke toeters???quote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik word maf van al die sukkels en teefjes die lopen te zeiken om wat toeters, dat wel.
Welke toeters dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik word maf van al die sukkels en teefjes die lopen te zeiken om wat toeters, dat wel.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou toch ook niet viespeuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:39 schreef Saekerhett het volgende:
PushyGurl, hoe oud ben je?
quote:
onee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dan.quote:
Nee, heb je een geluidsfragment van deze toeters?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:39 schreef PushyGurl het volgende:
maar het is jullie dus echt nog niet op gevallen?
Wat niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:39 schreef PushyGurl het volgende:
Wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:39 schreef PushyGurl het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
onee?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja die staat al eerder gepostquote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee, heb je een geluidsfragment van deze toeters?
Zou je willen Pedo.quote:
13?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
hahahahahahaha dat ga je niet menen
Hij is wanhopig, kan niemand krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Je bent nog jonger?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
IK DENK UT WEL HAHAHAHAHA XD IKSDEEJ!!!!1quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Zeker wel. Hoe oud ben je dan? 11?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afberen op dat linux kutbeest van jequote:Op maandag 21 juni 2010 10:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is wanhopig, kan niemand krijgen.
Afberen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afberen op dat linux kutbeest van je
Jij bent echt gefrustreerd he.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afberen op dat linux kutbeest van je
Die stadiontoeters denk ik, op lucht.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:46 schreef Dennis101 het volgende:
Maar om even OT te blijven:
Welke fokking toeters!
Kan je geen hoer bestellen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, dat is TS, die heeft last van toeters.
Dat kan altijd, maar waarom zou ik een hoer moeten bestellen? Kan ik dan op haar toeters blazen?quote:
Waarom snap je dat niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan altijd, maar waarom zou ik een hoer moeten bestellen? Kan ik dan op haar toeters blazen?
Dat heb ik zojuist geprobeerd, maar ik ben niet zo lenig.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap er niks van....maar echt wat een herry...jullie zitten zeker met het hoofd tussen de benen...en durven niet te kijken
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet over welke toeters het gaat hier.
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap er niks van....maar echt wat een herry...jullie zitten zeker met het hoofd tussen de benen...en durven niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is niks vaags aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat lach je hem uit? TS opent een vaag topic
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigenWe hebben jou toch voor het stofzuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
misschien moet je aan je vriend vragen of hij je oren dicht wil houden tijdens het zuigendat heeft hij al eens gedaan ,toen kon ik gelijk niks meer zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees je dan verkeerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
TS heeft het over een toeterwedstrijd
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
Ik denk dat TS de Vuvuzela's bedoelt;
[ afbeelding ]
Die pokke dingen die je bij heineken kratje kreeg ofso
Nooit eerder gezien of gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ja in de woestijn zijn gewoon kratten Heineken te koop.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?
Wat een onzin allemaal
Wat zijn dat voor gekke lange toeters dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gekke lange toeters dan?
Ze lieten Heineken vaten voor het oranje legioen overkomen omdat ze tapbier lekkerder vondenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En ze verkopen kratten Heineken in Zuid Afrika?
Wat een onzin allemaal
Je hebt een gekke toeter in je broek zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
daar moet je op blazen je weet welquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef timkoenderink het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het iets met d'r oren? Zo'n piepquote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef Rectum het volgende:
TS hoort rare toeters in haar hoofd. Ik zou maar eens langs een dokter gaan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Laat die jongen dat 11-jarige meisje!
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben jou toch voor het stofzuigen.
Ga dat ergens anders doen viezerik.quote:
nou als het goed is...moet je daar waar het smalle gedeelte zit op de verdikking je lippen zetten ...haal dan eens diep adem en blaaaaaaaaz blaaaaaaz zo hard je kunt...ik weet zeker als je het goed doet je dat geen tweede keer meer doetquote:
Daar kom je nog wel achter dan als je niet doet wat ik zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
neen.. voor mij is het wk tevens ook de maand van de oorspronkelijke vrouw..
just the way it should be
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoekenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel lastig als je steeds toeters denkt te horen
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoeken
rrrrrrr... het klokje begint bijna weer te tikken.. ga door ga doorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel achter dan als je niet doet wat ik zeg.
Welk klokje?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
rrrrrrr... het klokje begint bijna weer te tikken.. ga door ga door
Leuk! Dat ga ik eens een keer proberenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:57 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou als het goed is...moet je daar waar het smalle gedeelte zit op de verdikking je lippen zetten ...haal dan eens diep adem en blaaaaaaaaz blaaaaaaz zo hard je kunt...ik weet zeker als je het goed doet je dat geen tweede keer meer doet
Ja, je kunt er niet snel genoeg bij zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt me ook, misschien moet TS even een dokter gaan bezoeken
Grappig, dat ding lijkt net op een toeterquote:Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hadden je ouders ook moeten doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, je kunt er niet snel genoeg bij zijn
Menopauze nadert.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering, moet je ongesteld worden ofzo?
Wat is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tering, moet je ongesteld worden ofzo?
Nu je 't zegtquote:Op maandag 21 juni 2010 10:59 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Grappig, dat ding lijkt net op een toeter
Volgens mij heb jij ook een toeter nodigquote:
De menstruatie is dat gedeelte van de menstruatiecyclus waarin de verdikte wand van de baarmoeder, het endometrium, dat klaargemaakt was om een embryo op te vangen, wordt opgeruimd om voor de volgende ovulatie opnieuw te kunnen worden opgebouwd. Het woord menstruatie is afkomstig van mensis, Latijn voor maand; menstruatie treedt ongeveer elke maand op.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
het klokje dat opgewonden moet worden
Zegt me niks.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De menstruatie is dat gedeelte van de menstruatiecyclus waarin de verdikte wand van de baarmoeder, het endometrium, dat klaargemaakt was om een embryo op te vangen, wordt opgeruimd om voor de volgende ovulatie opnieuw te kunnen worden opgebouwd. Het woord menstruatie is afkomstig van mensis, Latijn voor maand; menstruatie treedt ongeveer elke maand op.
je snapt hem niet he... nu hopen dat je blonde haren hebt en blauwe ogen.. en een enorm lekkere reet om op te slaan..quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Fantasie heb je genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
je snapt hem niet he... nu hopen dat je blonde haren hebt en blauwe ogen.. en een enorm lekkere reet om op te slaan..
ik werd opgewonden van een opmerking die je plaatstequote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Fantasie heb je genoeg.
Ik ben eigenlijk een onderbroek.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:05 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
ik werd opgewonden van een opmerking die je plaatstedus ik dacht.. ik ben een klok
Het is echt zooo makkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:08 schreef Dennis101 het volgende:
Toeters, hoeren, klokjes, menstruatie... Ik haak af.... Ik snap het niet meer...
een onderbroek?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een onderbroek.
Ja.quote:
met een vinger in het rechteroor en een in het linker oor lijkt het er wel opquote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als je je hoofd overdwars houdt, hoor je 't geluid dan ook?
Ja.. ja... ja... ja dat krijg je toch als je koptelefoons te hard hebben gestaan. Denk wat gehoorschade of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
met een vinger in het rechteroor en een in het linker oor lijkt het er wel op
Van de Hema.quote:
Maak jij altijd alles stuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
laat maar.. ik heb de klok uit het raam gegooid
Nee, het gaat over toeters.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
jemig het gaat hier over onderbroeken van de hema
Wie is tie?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef PushyGurl het volgende:
en nu blijkt tie nog alles stuk te maken ook
Nog steeds. Push jij graag toeters?quote:
En de mensen met de minitoeters roepen hier het hardst.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In onderbroeken kunnen ook toeters zitten.
ja en een panatie plekquote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In onderbroeken kunnen ook toeters zitten.
Ik heb onderbroeken van C&A van Jan Smit, van die oranje, vond het zo leuk zomersquote:Op maandag 21 juni 2010 11:15 schreef PushyGurl het volgende:
jemig het gaat hier over onderbroeken van de hema
Ja, ik probeer wat helder te krijgen, maar ze reageert niet meerquote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zelfs na meer dan 150 posts heeft TS het nog nietvoor elkaar duidelijkheid te scheppen
Hoe zou dat nou komen denk jequote:Op maandag 21 juni 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zelfs na meer dan 150 posts heeft TS het nog nietvoor elkaar duidelijkheid te scheppen
Wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef PushyGurl het volgende:
nou jullie is het blijkbaar nog niet opgevallen...
Wat niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef PushyGurl het volgende:
nou jullie is het blijkbaar nog niet opgevallen...
Ik hou niet van agressieve mannen.quote:
ik snap er zelf ook niet veel van...laat staan julliequote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan snappen
ik ben niet agressief hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet van agressieve mannen.
Weet je wat moet doen, nog een topic openen, dan beginnen we met een schone lei.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik snap er zelf ook niet veel van...laat staan jullie
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:21 schreef 0nnoman het volgende:
[..]
de gast die wacht op zijn zoveelste ban om vervolgens weer een nieuwe naam aan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |