Hier wel.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
De nieuwe coupons zijn er. High Tea.
http://cmgtcontent.ahold.(...)coupons_HIGH_TEA.pdf
Maar het lijkt er op dat de site eruit ligt.
Vet chemisch man, die Roombotercake naturel!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Adelante het volgende:
Wat een zoete chemische meuk allemaal
Heb je die Light cake wel eens geprobeerd, die is pas chemisch. Het smaakt als zacht piepschuim met vanille!quote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Vet chemisch man, die Roombotercake naturel!!
Heb ze net geprint, bedanktquote:Op zondag 19 september 2010 17:35 schreef Beaudelaire het volgende:
De nieuwe coupons zijn er. High Tea.
http://cmgtcontent.ahold.(...)coupons_HIGH_TEA.pdf
Maar het lijkt er op dat de site eruit ligt.
thanks!!quote:Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef rac het volgende:
Is deze hier al gepost? aanbieding tot 26 september kwam 'm toevallig in ander topic tegen
Is dat Euroshopper papier geen scheurpapier waardoor je je handen....,nouja je begrijpt het wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, schijtpapier! Daar kan ik mooi eventjes wat van inslaan
Schat, je moet ze ook niet bij de Lidl inleveren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef rac het volgende:
reageren de kassa meisjes bij jullie ook zo raar op de bonnen?
volgens mij komen ze ze niet echt heel vaak tegen.
Was dat het ? Ehh blond hè? duh....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Schat, je moet ze ook niet bij de Lidl inleveren.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Schat, je moet ze ook niet bij de Lidl inleveren.
Lang leve zelfscannenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef rac het volgende:
reageren de kassa meisjes bij jullie ook zo raar op de bonnen?
volgens mij komen ze ze niet echt heel vaak tegen.
lolquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Saninl het volgende:
Ik gister vanaf iPhone gedaan hier! Niet eens hoeven uit te printen
En voor die mededeling heb je je speciaal aangemeld? Ik zie geen actuele bon met bosvruchtenhagel hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef Harwich2 het volgende:
pas op met de huidige bonnen
addertje 1: geen fruithagel maar alleen bosvruchten hagel (komt bijna bij geen enkele ah voor)
addertje 2: de koekjes kan je ook nergens kopen
addertje 3: wc papier is een verschil tussen de 3laags en 2laags!
Lees dus goed de coupons!!
Ik heb ze deze week gewoon gehaald hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef Harwich2 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lol
dat mens achter de kassa helemaal in de war
ah xl of 4quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb ze deze week gewoon gehaald hoor.
Zeikpunt 1; Er staat op de bonnen dat de producten niet overal verkrijgbaar zijn. Dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef Harwich2 het volgende:
addertje 1: geen fruithagel maar alleen bosvruchten hagel (komt bijna bij geen enkele ah voor)
Er staat bovenaan het bestand dat je de bonnen moet uitknippen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:01 schreef Saninl het volgende:
[..]
"Ja, en hoe moet ik dat nou scannen, en dat geldt helemaal niet!" Ik zo; Oh, oke. Waar staat in de voorwaarden dat dat niet mag? "uhm, ja.... We kijken er wel even samen naar"
Dat van de De Ruyter bon kwam ik vandaag achter, maar geeft niets de vlokken kreeg ik wel met kortingquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:45 schreef Harwich2 het volgende:
maar als ik bij de kassa zo'n bonnetje krijg moet ik die scannen en daarna verscheuren en in de prullenbak gooienquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er staat bovenaan het bestand dat je de bonnen moet uitknippen...
Wat voor printer gebruik jij dan in hemelsnaam?quote:Op zondag 26 september 2010 00:53 schreef rac het volgende:
Tip 1: lees eerst de bonnen (na het printen op streepjes code na niet meer te lezen)
tip 2 : print ze uit en neem ze mee naar je plaatselijke appie
tip 3 : zoek dan de producten.
hij gebruikt een kleurenprinter waarvan de helft van de kleuren het niet meer doenquote:Op zondag 26 september 2010 08:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat voor printer gebruik jij dan in hemelsnaam?
Ik kan de bonnen nog prima lezen hoor
Volgens mij ook ja. Ik heb er geen enkele problemen mee dus vond het nogal vreemd.quote:Op zondag 26 september 2010 09:21 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
hij gebruikt een kleurenprinter waarvan de helft van de kleuren het niet meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |