abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:11:31 #226
111843 Cassius
Something's fucky
pi_84282874
"Ik kreeg nog een leuke vraag binnen van ..."
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:19:19 #227
22162 Steffie
Supernova
pi_84287795
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Over de prestaties van Cunego in deze Tour praat volgend jaar niemand meer. Als Gesink top 10 rijdt, hebben ze het daar volgend jaar nog steeds over.
Top 10 in de tour is véél belangrijker dan zoals Cunego meegaan in ontsnappingen en het steeds niet afmaken.
Ducrot heeft opvallend weinig verstand van wielrennen voor een ex-wielrenner.
Wat heb je er nou aan als ze volgend jaar nog praten over je top tien klassering, waarmee je geen enkele prijs hebt verdiend, behalve dat je extra in de gaten wordt gehouden door de overige teams met klassementsrenners?

Dan kun je beter een Cunego zijn die voor een mooie etappeoverwinning probeert te gaan zolang je geen kandidaat voor een podiumplaats bent. Als het falikant mislukt en je duikelt daardoor buiten de top tien, dan heb je er in een volgend jaar denk ik alleen maar meer profijt van, omdat ze minder snel je aanval zullen counteren, want dan denken ze sneller dat je geen gevaar bent voor het podium. (En als je dan zelf wel beter bent geworden dan het afgelopen jaar kun je ze ook nog eens mooi verrassen). Win-win situatie dus om juist wel een keer voor de aanval te kiezen.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_84295921
Het is mentaal zo belangrijk om te laten zien dat je top 10 kunt rijden zonder inzinking. dat neem je mee naar volgend jaar. En laten we wel wezen, Gesink zit er behoorlijk doorheen. ALs ie nou top was had ie het ook vast wel geprobeerd, maar de topvorm is er nooit geweest, misschien door de hardheid van de koers.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:17:53 #229
22162 Steffie
Supernova
pi_84296824
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef aesop het volgende:
Het is mentaal zo belangrijk om te laten zien dat je top 10 kunt rijden zonder inzinking. dat neem je mee naar volgend jaar. En laten we wel wezen, Gesink zit er behoorlijk doorheen. ALs ie nou top was had ie het ook vast wel geprobeerd, maar de topvorm is er nooit geweest, misschien door de hardheid van de koers.
Wie houdt je dan voor de gek? Die anderen hebben vandaag (en eerder deze week toen die ook 5 seconden moest laten) ook al gezien dat hij (nog) geen absolute top is. Eigenlijk houdt hij dan dus alleen zichzelf voor de gek, maar werkt zoiets uberhaupt wel bij zo'n nuchter iemand? * Steffie thinks not.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_84351918
Ducrot: "Ze [de kopgroep] rijden de sokken er wel weer uit hoor!"
pi_84352284
Ducrot: "Ik mag er niet meer over beginnen van m'n moeder, maar ik word er toch zo akelig boos van!"
* Over het feit dat wielrenners zo slecht betaald krijgen. (en het hele circus er om heen bakken met geld binnenhaalt)
pi_84352346
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef TheTransporter het volgende:
Ducrot: "Ik mag er niet meer over beginnen van m'n moeder, maar ik word er toch zo akelig boos van!"
* Over het feit dat wielrenners zo slecht betaald krijgen. (edit: en het hele circus er om heen bakken met geld binnenhaalt)
Woont Ducrot nog thuis dan? Dat verklaart een hoop.
pi_84353974
Over het slechte weer op de Tourmalet:

Dijkstra: "Ideaal om, nu er door de mist toch maar 10 meter zicht is, even lekker aan een auto te gaan hangen. Geen mens die het ziet!"
Ducrot: "Dat haal je toch niet in je hoofd om zoiets te doen?!"
Dijkstra: "Nou, ik heb het jou zien doen."
Ducrot: "Ja, daarom was ik ook wielrenner."

pi_84354009
Dat verhaal net over de klomp goud uit Noorwegen Aangeklopt bij zijn boom in de poolcirkel

(Gaat over Boasson Hagen. Heeft zijn eerste rit buiten Noorwegen overigens gereden (en gewonnen dacht ik) bij mijn club )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_84354020
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Woont Ducrot nog thuis dan?
Nee
pi_84354022
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef TheTransporter het volgende:
Over het slechte weer op de Tourmalet:

Dijkstra: "Ideaal om, nu er door de mist toch maar 10 meter zicht is, even lekker aan een auto te gaan hangen. Geen mens die het ziet!"
Ducrot: "Dat haal je toch niet in je hoofd om zoiets te doen?!"
Dijkstra: "Nou, ik heb het jou zien doen."
Ducrot: "Ja, daarom was ik ook wielrenner."

[ afbeelding ]
Daarom won hij ook zoveel.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:40:45 #237
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_84354038
"Val je op je kokosnoot.."
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_84354110
Ducrot: "Er komen echt stukken berg naar beneden joh. Moet je kijken hoe bruin dat water is. [...]"
* Over 'n stromend riviertje in 't laagland... *zucht.
pi_84354476
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef JanJanJan het volgende:
Ducrot en Dijkstra zijn helden!
pi_84355225
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef TheTransporter het volgende:
Ducrot: "Er komen echt stukken berg naar beneden joh. Moet je kijken hoe bruin dat water is. [...]"
* Over 'n stromend riviertje in 't laagland... *zucht.
Dat zijn dus die stukken berg die zijn opgelost in het bergriviertje dat nu in het dal stroomt.....
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:37:56 #241
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_84366092
Dijkstra was helemaal in zijn nopjes toen hij de fout met de kastelen ontdekte en hij begon van alles te vertellen qua romeinse en gotische bouwstijlen en de werelderfgoedlijst van UNESCO in 1939. Ducrot en Boogerd interesseerde het geen biet maar konden niet tussen de trotse Dijkstra komen. Begint Ducrot daarna te vertellen dat het kasteel in 1939 op de werelderfgoedlijst is gekomen, en wordt Dijkstra boos omdat Ducrot weer eens niet zit op te letten wanneer hij zijn kastelenverhalen vertelt.

Heerlijk moment.
Géén kloon van tvlxd!
pi_84373920
"Sörensen kijkt alsof hij achter elke bocht een grote beer verwacht."

Vanmiddag, rond een uur of twee gehoord toen Sörenen voorop reed
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_84377286
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef Montov het volgende:
Dijkstra was helemaal in zijn nopjes toen hij de fout met de kastelen ontdekte en hij begon van alles te vertellen qua romeinse en gotische bouwstijlen en de werelderfgoedlijst van UNESCO in 1939. Ducrot en Boogerd interesseerde het geen biet maar konden niet tussen de trotse Dijkstra komen. Begint Ducrot daarna te vertellen dat het kasteel in 1939 op de werelderfgoedlijst is gekomen, en wordt Dijkstra boos omdat Ducrot weer eens niet zit op te letten wanneer hij zijn kastelenverhalen vertelt.

Heerlijk moment.
Volkomen terecht.
pi_84384408
quote:

Heerlijk moment.
UNESCO werelderfgoedlijst 1939? Dat kan niet eens. UNESCO is een organisatie van de Verenigde Naties (UN) en die is pas na de Tweede Wereldoorlog opgericht.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:34:11 #245
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_84386954
quote:

Heerlijk moment.
En dat verhaal van die kinderfiets, die die renner van Saxo had gebruikt om af te dalen
Dat vertelde Maarten terwijl Herbert even aan t pissen was, waardoor Herbert dat verhaal 3 kwartier later opnieuw begint te vertellen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_84402865
Dijkstra: "Je kunt dit natuurlijk ook als enorm spannend ervaren...., maar ik kan het niet"
* Over de eindeloze rit door 't bos achter een kopgroep die al uren op 2 minuten rijdt...
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:50:18 #247
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_84403870
Dijkstra dacht dat het dorpje van Asterix en Obelix in de buurt van Bordeaux lag. Da's echt faliekant fout.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:03:12 #248
197394 tha_one
podjandikkie
pi_84404322
Geweldig net hadden ze het over Montesque en het ontstaan van de moderne wetenschap
pi_84404542
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Perico het volgende:
Dijkstra dacht dat het dorpje van Asterix en Obelix in de buurt van Bordeaux lag. Da's echt faliekant fout.
Bretagne inderdaad.
Hij zegt net ook dat Bordeaux 800.000 inwoners heeft
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:45:50 #250
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_84405878
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 02:13 schreef DutchSL het volgende:

[..]

UNESCO werelderfgoedlijst 1939? Dat kan niet eens. UNESCO is een organisatie van de Verenigde Naties (UN) en die is pas na de Tweede Wereldoorlog opgericht.
Dijkstra zei het volgens mij. Ducrot had het wel over een Frans erfgoed.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')