Ik heb 'vroeger' ooit deel 1 gespeeld, maar je moet vooral in de gaten houden dat je niet een te oud spel van deze serie koopt denk ik (want dan kan het een probleem worden met afspelen)quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Noukjee het volgende:
ja hehe rollercoaster tycoon!
Heeft iemand verstand van dat spel? Welk deel het leukst is?
En in de webshop van bartsmit kun je het spel voor 10euro bestellen, en als je 'm in de winkel koopt is ie iets van 40 of 50 euro, klopt dat wel? lijkt mij een beetje vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Omdat het volgens de directeur gemakkelijk gecombineerd kan worden. En, geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
XM, waarom heb je 2 functies? Hoe gaan ze je helpen dit vol te kunnen houden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
Even onder een spoiler een foto van wat er met mij gebeurt als ik dingen eet waar ik niet tegen kan, blauwe plekken-alert:Wat voor make-up doe je daarover? Mijn benen zien er permanent zo uit en kan daardoor geen zomerjurkjes dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je gegeten dan dat dit veroorzaakt?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik zoek nog vakantiewerk!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die zou ik zo langzamerhand best kunnen gebruiken!
Yup. Als ik goed eet is er niets aan 't handje hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
LoveliHeb jij je bloed al laten controleren? Blauwe plekken horen niet zo spontaan te ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |