M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door P.F op 21-06-2010 10:26:31 ]
Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggies
Dat dus!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.
EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
O succes!quote:
Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)quote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik woog 60,4, dus dat is prima, maar ik had me niet mogen wegen.
Ik heb ook perioden dat ik me gerust een paar maanden niet weeg, maar dan moet ik wel heel goed in m'n vel zitten. En dat is momenteel even niet het geval. Als ik m'n innerlijke rust weer heb gevonden, dan interesseert die weegschaal me ook niet meer.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)
daar moest ik ook meteen aan denken. Anders misschien theme park?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rollercoaster Tycoon?
Not really kidding. Ben de laatste weken met voeding en supplementen in de weer geweest en het halflege glas is opeens helemaal halfvol.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.
EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
ARGH. Altijd als ik aan een prijsvraag meedoe win ik of niks, of iets stoms, of ik kan er niks mee.quote:Beste WK polonaise deelnemer,
Je hebt deelgenomen aan de bol.com WK polonaise winactie op de website www.bol.com.
Gefeliciteerd! Je hebt de cd Andre Hazes - Andre's Oranje Favorieten gewonnen.
Je kunt het product bekijken via: deze link
Zou je voor dinsdag 22 juni 12.00 uur je naam en adresgegevens door willen geven via de mail?
Wij sturen vervolgens de prijs naar je toe.
Ik heb 'vroeger' ooit deel 1 gespeeld, maar je moet vooral in de gaten houden dat je niet een te oud spel van deze serie koopt denk ik (want dan kan het een probleem worden met afspelen)quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Noukjee het volgende:
ja hehe rollercoaster tycoon!
Heeft iemand verstand van dat spel? Welk deel het leukst is?
En in de webshop van bartsmit kun je het spel voor 10euro bestellen, en als je 'm in de winkel koopt is ie iets van 40 of 50 euro, klopt dat wel? lijkt mij een beetje vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Omdat het volgens de directeur gemakkelijk gecombineerd kan worden. En, geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
XM, waarom heb je 2 functies? Hoe gaan ze je helpen dit vol te kunnen houden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
Even onder een spoiler een foto van wat er met mij gebeurt als ik dingen eet waar ik niet tegen kan, blauwe plekken-alert:Wat voor make-up doe je daarover? Mijn benen zien er permanent zo uit en kan daardoor geen zomerjurkjes dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je gegeten dan dat dit veroorzaakt?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik zoek nog vakantiewerk!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die zou ik zo langzamerhand best kunnen gebruiken!
Yup. Als ik goed eet is er niets aan 't handje hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
LoveliHeb jij je bloed al laten controleren? Blauwe plekken horen niet zo spontaan te ontstaan.
Wat mij betreft mag je morgen beginnenquote:
Hmm... Ook geen Bijenkorf?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de buurt geloof ik.
GEK OF NIET DAN!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Kreator het volgende:
Ik at net per ongeluk een klein stukje loszittend velletje. Is dit goed of slecht? Netto blijf ik natuurlijk even zwaar...
Oh zie!! dan is het dus helemaal een verschil!!! Ga ik nog wel even bij de kookboeken kijken trouwens, die heb ik liever in het Nederlands, al die oz. en cups zeggen me niet veel. Zag wel een heel leuk kookboek van Rick Stein met allemaal oosterse recepten, maar ik ken mezelf, als ik eerst al die recepten moet gaan omrekenen wordt het een koffietafelboek.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
Ja maar dat gratis verzenden is alleen nog vandaag!!
Hoeveel is het gewordenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net even de wedstrijd Portugal - Noord-Korea gekeken (met een monsterzege voor Portugal) en nu zal ik eens naar de AH voor de ingrediënten voor een maaltijdsalade
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Hoeveel is het geworden? ben helemaal vergeten te kijken!
Was zo druk met rollercoaster tycoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:You've ruined me now but I liked it
But I'm ruined, do you have a plan
Cuz I'm in your hands
You ruined me now, Though I liked it
Now I'm ruined, I had no choice when I heard your voice
I know you said can't be mislead
Now I'm the one who's face is red.
quote:asked if i wanna leave
and what i'm really thinking is
why can't it be easy, easy
why don't you leave me, leave me, leave me be
i can't see us swaying
i can't hear what you're saying
i'm sitting here stuck
and plastered to my seat
i think of a reason to leave
when you finally start speaking
quote:I won't cry for you
When the night grows long
And I won't die for you
Because you done me wrong
So tell your mama
I said hello
And that she raised you
Too damn slow
You're too damn slow
Too damn slow
Because I've been waiting
For your time
And I've been missing
Out on mine
So tell your father
That I said so long
And thanks for raising you
So damn wrong
You are so damn wrong
You're so damn wrong, so damn wrong.
Veel jurkjes/rokjes kopenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon geen spijkerbroeken meer willen kopen, dan kan ik best shoppen zonder gefrustreerd te raken.
O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon geen spijkerbroeken meer willen kopen, dan kan ik best shoppen zonder gefrustreerd te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |