Ik sluit me bij Led aan en trek geen conclusie. Wel jammer, misschien hadden we allemaal moeten gaan pokeren en dan de resultaten vergelijken en tegen de statistieken van de afgelopen maanden leggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat staan er wel meer niet
Welke conclusie willen jullie aan het sturen van reiki verbinden?
Ik ben toch zeker sinterklaas niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan was je dus te laat he? Misschien wil Einz het wel een keer opnieuw doen
Voor een zak dropsleutels doet-ie alles heb ik gehoord
Ik ook maar heb hier niks van gemerkt..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:57 schreef SharQueDo het volgende:
tvp voor volgende keerIk ben altijd al gevoelig voor dit soort dingen geweest, dus wellicht krijg je bij mij een beter/duidelijk resultaat.
Ja daaag Michielos! Dan eindig ik straks met Hippopotomonstrosesquippedaliofobiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:20 schreef Michielos het volgende:
Ik wil het ook wel doen, vanavond om 20:00 ofzo. Zijn er vrijwilligers?
Reiki is van 1922.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:00 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook een beetje bezig met deze eeuwenoude kunst...
Het Reiki zoals wij het nu kennen wel.. maar het is afkomstig (soort van vertakking) van iets dat al veel ouder isquote:
De ene persoon is de andere niet, natuurlijk. Trouwens ook niet gezegd dat ik per definitie iets ga voelen. Het lijkt me alleen wel zeer interessant.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ook maar heb hier niks van gemerkt..
Bring it on!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef Flammie het volgende:
Ik heb vandaag een aantal signalen gestuurd jaDat kan dus door mij komen...
Meld je nog een keer aan (voor de mensen die interesse hebben) en morgen rond 16:30 ga ik er nog eens voor zitten!
Is ook interessant. Ik voel magnetiseren wel heel erg goed namelijk, dus hoopte dat ik dit ook zou voelen. Misschien morgen..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De ene persoon is de andere niet, natuurlijk. Trouwens ook niet gezegd dat ik per definitie iets ga voelen. Het lijkt me alleen wel zeer interessant.
Wat was er dan precies voor Usui?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het Reiki zoals wij het nu kennen wel.. maar het is afkomstig (soort van vertakking) van iets dat al veel ouder is
Ik ben er ook nog niet zo heel lang mee bezig dus ik weet nog niet allesquote:Op zondag 27 juni 2010 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat was er dan precies voor Usui?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |