Het punt is dat het om het zelfgenezend vermogen van het lichaam gaat. Of dat nu door reiki of door een placebo effect wordt gekatalyseerd, maakt niet uit.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Alleen 1 ding: wat als placebo effect?? Juist ALS believer zijnde...
Mooi dat je dat geleerd isquote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dat kan niet...wat jij daar zegt...je hebt op zen minst een foto of nee naam nodig...en ja ik heb ook reiki
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
lol Hij is een master in reiki. wie ben jij?
Jongens, rustig aan over het wel of niet nodig hebben van een foto alsjeblieft. Haar methode is ook prima. Er is niet "een" manier om reiki te versturen.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
je hebt een foto nodig om de juist betreffende energie naar de juiste persoon te kunnen sturen
Dat kan, maar de afspraak is dat de sessie van vanavond op de personen die zich daarvoor aanmelden is gericht.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Kunnen alle reiki-masters vandaag hun energie es niet richten op de Golf van Mexico ?
[..]
Ja lolzquote:
Sorry, geen supporters van Feyenoordquote:Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Count me in. Ben je nog gegevens van mij nodig?
Maar zijn reiki is veel vetter dan jouw reiki.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dat kan niet...wat jij daar zegt...je hebt op zen minst een foto of nee naam nodig...en ja ik heb ook reiki
Ja das ook weer zo...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:02 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het punt is dat het om het zelfgenezend vermogen van het lichaam gaat. Of dat nu door reiki of door een placebo effect wordt gekatalyseerd, maakt niet uit.
Okeequote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef Wajangmama het volgende:
Ik ken het,en heb het al eens eerder mogen ontvangen.
(overigens niet op deze manier)
kan wel wat extra energie gebruiken dus meld me ook aan.
Pas maar op dat je niet high wordt vanavondquote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar zijn reiki is veel vetter dan jouw reiki.
Hij snuift namelijk van een veel betere reiki-lijn dan jij
Jou neem ik ook meequote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef Handschoen het volgende:
Meldt ... Ik ben altijd al benieuwd geweest naar Reiki, dus deze gelegenheid pak ik aan
Is het voor jou nou extra vermoeiend met meerdere mensen tegelijk? (Is het überhaupt vermoeiend voor jou?quote:
Hoe bedoel je 'serieus'?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Manke het volgende:
http://www.christianreiki.info/Page1_nl.htm
geen idee of 't zo is wat er staat, heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel serieus.
Dat is bekend. Christenen vinden dat alleen God anderen kan genezen. Wat ze vergeten, is dat elk mens een stuk van God is - omdat we allemaal met alles in verbinding staan. Maar dat druist rechtstreeks in tegen hun doctrine, en dus is reiki volgens hen des duivelschquote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Manke het volgende:
http://www.christianreiki.info/Page1_nl.htm
geen idee of 't zo is wat er staat, heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |