abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:38:56 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83495672
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
lachen jullie maar, ik wacht op jullie verhalen!

*vanuit de tuin met 2 spelende peuters die met picknickwater spelen en broodjes hamburger aan het serveren zijn*
ja, maar.... ja, maar.... ik maar 1 zo'n lieve schatige peuterpuber. Dus dat is veel minder spectaculair.
pi_83498361
KP leuk!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:59:08 #178
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83499050
"We hebben gepoept op het potje, mam! "
" En we hebben onze onderbroeken aangehouden"

ja ?? ook leuk ?? bij een ander ?

hahha
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:01:39 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83499154
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
K_P zoiets is altijd leuk! bij een ander dan he? En koffie wat is dat? Dat is toch iets dat je thuis alleen na kinderbedtijd kunt nuttigen?
Weet je wat helemaal perfect werkt? Samen doen!

"Eli, ik heb zin in koffie, zullen we koffie maken?"
eerst ff waterkoker aanzetten, ik vind oplos lekkerder
"Wat hebben we nodig voor koffie?"
Beker!
"Heel goed! En wat nog meer?"
Goffie!
Zo ook met de suiker en de koffiemelk

En dan moet hij vertellen wat ik moet doen.
Hij vindt het prachtig. En koffie is "heel warm", dus daar blijft hij ook braaf vanaf! En ik heb lekker mn bakkie

En wat irritant van je HA! En het is niet alsof je er nou zelf onverzorgd bijloopt of zo... beetje jammer... nou iig hopen dat ze geen blaasontsteking heeft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:09:15 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83499396
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
"We hebben gepoept op het potje, mam! "
" En we hebben onze onderbroeken aangehouden"

ja ?? ook leuk ?? bij een ander ?

hahha
Ja! Ook leuk! Vooral bij jullie!
En ga eens een boek schrijven jij. De Dolle Tweeling ofzo.

Chacama, wat sneu zeg, dat Maud zo'n last heeft vn haar huid in de zon. 'T is een gevoelig grietje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_83502638
Pf er kon wel onweer in de lucht hangen
Al vanaf dat ze thuis is is het doorlopend zeur, drein, jank, gil, bah!
En dan ook nog een hond die blijft blaffen
1...2....3...10 aaargh
pi_83503300
KP je schrijft het zo leuk! Kan me voorstellen dat het voor jou af en toe wat minder grappig is
pi_83504519
Hier ligt guppie ook al in bed.. Hij had op het KDV niet geslapen, dus voor het eten was het eigenlijk al te moe. Niks gegeten, alleen nog een kop thee gehad. Normaal ligt hij tegen 9 uur en is het een half uur later stil. Nu lag hij om kwart voor 8, en is het al stil. Nu stiekem hopen dat hij die 2,5 gemiste uren van vanmiddag bij zijn nacht aanplakt...
Morgen weer een dagje rond huis, even bijkomen..
pi_83504689
Moe kunnen ze dan zijn he, na zo'n dagje kdv

Lotte is vandaag ook weer voor het eerst geweest na de vakantie. Ze vierde vandaag gelijk haar verjaardag en heeft zowaar zelfs de feestmuts opgehad
Op de fiets zat ze al haar versie van lang zal ze leven te zingen, met piep aan het einde
Maandag begon ze al te roepen dat ze naar de creche wilde, begon ze de naam van een van de leidsters te roepen en namen van de kindjes. Erg leuk om te zien hoe ze daar helemaal gewend is
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:14:20 #185
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83504947
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja! Ook leuk! Vooral bij jullie!
En ga eens een boek schrijven jij. De Dolle Tweeling ofzo.

Heb al een boek geschreven over de zwangerschap....
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:48:02 #186
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83506646
Vertel! Is het te koop? Je schrijft idd gewoon leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_83507124
KP, die dames van jou die houden wel van een grapje... succes met je pretletters .

Na de onzichtbare parkeerautomaat die we laatst in huis hadden, worden we nu blijkbaar gevolgd door een blauwe tijger... we zijn er nog niet op gaan zitten ofzo... gelukkig...
Fake it till you make it...
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:28:50 #188
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83508542
Mijn dochter is gewoon zindelijk . Ik sta er zelf versteld van hoe makkelijk dat is gegaan .
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:34:22 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83512028
Ik geef de warmte de schuld van het beddrama. Het is ook gewoon warm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:49:16 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_83515730
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"
Ah, D. had vandaag een dikke rups, maar ook regelmatig een "vispoep" .

Poepen noemt ie trouwens "de wc eten geven" .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:57:10 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_83516037
Ik heb echt trouwens de pee in over mijn KDV, de leidsters roepen "stinkerd en stinkaap"tegen de kindjes "voor de grap", ja heel leuk hoor . Proppen lekkende ijsjes diep in hun keelholte om ze vervolgens weer aan het kind in kwestie te geven, trekken mijn zoon een luier aan terwijl hij al lang zindelijk is, ook 's nachts..want STEL dat hij moet plassen als ze buiten zijn?! En zijn te beroerd om zijn kont af te vegen na het poepen of zelfs even mee te lopen om zijn broek goed omlaag te doen als ie gaat plassen.

En er iets van zeggen heeft geen enkele zin, want het is toch allemaal "niet waar"volgens de eigenaresse.

En dan ben je van zoiets afhankelijk he.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 1 juli 2010 @ 06:05:12 #192
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83520019
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef YPPY het volgende:
Vertel! Is het te koop? Je schrijft idd gewoon leuk.
Nee, hoor. Het ligt hier thuis op de boekenplank.
Het heet "de geboorte van een tweelingmoeder".
Het zijn , laat maar zeggen, mailtjes die ik iedere week naar mijn hockeyteam stuurde.
Iedere donderdag mailde ik mijn belevenissen. Van prenatal via sultana koekjes naar echobezoekjes, bijvoorbeeld.

Tot grote hilariteit van mijn team, want zij zaten te wachten op de KP mail.

Dat is het kort door de bocht.

Maar dankjewel voor het compliment over het schrijven !
pi_83521266
kp, wat leuk om dat zo vast te leggen..

vivi, er is geen ander KDV in de buurt met plek? Het klinkt niet echt als een fijne plek voor je jochie. Of anders misschien via de oudercommissie het ter sprake brengen?

Hier vanochtend pas om 8 uur ons jochie gehoord. Een flinke nacht slaap dus. En wakker met flinke honger, tsja als je je avondeten niet wilt..
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:01:03 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83521291
vivi, klacht indienen bij de overkoepelende organisatie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83526001
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb echt trouwens de pee in over mijn KDV, de leidsters roepen "stinkerd en stinkaap"tegen de kindjes "voor de grap", ja heel leuk hoor . Proppen lekkende ijsjes diep in hun keelholte om ze vervolgens weer aan het kind in kwestie te geven, trekken mijn zoon een luier aan terwijl hij al lang zindelijk is, ook 's nachts..want STEL dat hij moet plassen als ze buiten zijn?! En zijn te beroerd om zijn kont af te vegen na het poepen of zelfs even mee te lopen om zijn broek goed omlaag te doen als ie gaat plassen.

En er iets van zeggen heeft geen enkele zin, want het is toch allemaal "niet waar"volgens de eigenaresse.

En dan ben je van zoiets afhankelijk he.
Dit vind ik eigenlijk best ernstig en een officiele klacht waard. Zeker als je bij de leidsters geen gehoor vind. Er is idd vast een overkoepelende organisatie of branche organisatie oid.
pi_83526501
Nou Lekker dan zo'n KDV. Als de eigenaresse niet wilt luisteren, dan zou ik inderdaad een officiele klacht indienen
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:44:46 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83533224
KP, wat gaaf dat je tijdens je zwangerschap geschreven hebt. Echt tof!

Vivi, zou zeker een klacht indienen, maar wel voor zekerheid eerst kijken of er ergens anders plek is. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat D. straks de klos wordt van een terechte actie van jouw kant.

DF, wat heerlijk zo'n lange nacht.

Nijna, succes met je blauwe tijger. Die hebben geen tanden hoor, dat weet je toch. Dat zijn alleen de 'gele'

Groofkens, gefeliciteerd met je luiervrije meid!

Vannacht was ronduit drama. Moe was ze al vanaf dat ze thuis was, maar zo ontzettend 'dwars'. Alles jeukte en ze zat onder de exceemplekken K*t zon. Na het smeren en kroelen en wrijven uiteindelijk in bed gelegd. Maar, toen kreeg ze groeipijn. Echt huilen van de pijn in d'r benen. Ze kan het wat dat betreft feilloos aangeven. Exceem is kriebels op d'r been, groeipijn zit in d'r been. Pff, dus na veel wrijven en troosten, viel ze in een onrustige slaap. Om 3 uur sloop ze naast papa. Iets dat ze al in geen tijden gedaan heeft. Dus er zit behoorlijk wat dwars in dat lijfje. Daar is ze dicht in papa gekropen en vervolgens tot 7 uur in slaap gevallen. En nu slaapt ze bij de oppas. Even bijtanken op een koele kamer.

Moonah, hoe is het met jouw ventje?
pi_83548142
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
vivi, klacht indienen bij de overkoepelende organisatie?
Wat zij zegt Vivi
Ik zou daar ook nie echt gelukkig van worden!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_83549860
Ik ben allang blij dat de tijger tot nu toe nog in Luxemburg lijkt te zijn gebleven .
Arm kind had op de heenweg wat last van wagenziekte, gelukkig kon mama goed vangen met haar zakje... . Terug ging gelukkig zonder kotserij!

Vivi, wat slordig zeg...
Fake it till you make it...
pi_83551875
Ik vind het belachelijk Vivi, wat is dat voor een kdv? Slaat echt helemaal nergens op. en dat de eigenaresse je eigenlijk niet eens serieus neemt is helemaal idioot.
Wegwezen daar. (als de mogelijkheid er is)

Nijna, wat sneu, wagenziek!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')