ja, maar.... ja, maar.... ik maar 1 zo'n lieve schatige peuterpuber. Dus dat is veel minder spectaculair.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
lachen jullie maar, ik wacht op jullie verhalen!
*vanuit de tuin met 2 spelende peuters die met picknickwater spelen en broodjes hamburger aan het serveren zijn*
Weet je wat helemaal perfect werkt? Samen doen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
K_P zoiets is altijd leuk! bij een ander dan he? En koffie wat is dat? Dat is toch iets dat je thuis alleen na kinderbedtijd kunt nuttigen?![]()
Ja! Ook leuk! Vooral bij jullie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
"We hebben gepoept op het potje, mam! "
" En we hebben onze onderbroeken aangehouden"
ja ?? ook leuk ?? bij een ander ?
hahha
Heb al een boek geschreven over de zwangerschap....quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja! Ook leuk! Vooral bij jullie!
En ga eens een boek schrijven jij. De Dolle Tweeling ofzo.
Ah, D. had vandaag een dikke rups, maar ook regelmatig een "vispoep"quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Stiemie het volgende:
En dan ineens luid gesnik uit de wc: "Mama er is een stukje van mijn poep afgebroken. Nu issie stuk..."![]()
Nou ja altijd beter dan: "Kijk mijn poep lijkt op een eendje! Kom je ook kijken mama?"
Nee, hoor. Het ligt hier thuis op de boekenplank.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef YPPY het volgende:
Vertel! Is het te koop? Je schrijft idd gewoon leuk.
Dit vind ik eigenlijk best ernstig en een officiele klacht waard. Zeker als je bij de leidsters geen gehoor vind. Er is idd vast een overkoepelende organisatie of branche organisatie oid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef Vivi het volgende:
Ik heb echt trouwens de pee in over mijn KDV, de leidsters roepen "stinkerd en stinkaap"tegen de kindjes "voor de grap", ja heel leuk hoor. Proppen lekkende ijsjes diep in hun keelholte om ze vervolgens weer aan het kind in kwestie te geven, trekken mijn zoon een luier aan terwijl hij al lang zindelijk is, ook 's nachts..want STEL dat hij moet plassen als ze buiten zijn?! En zijn te beroerd om zijn kont af te vegen na het poepen of zelfs even mee te lopen om zijn broek goed omlaag te doen als ie gaat plassen.
En er iets van zeggen heeft geen enkele zin, want het is toch allemaal "niet waar"volgens de eigenaresse.
En dan ben je van zoiets afhankelijk he.
Wat zij zegt Viviquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
vivi, klacht indienen bij de overkoepelende organisatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |