abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83448250
whahaha Damian! Lekker ontbijtje!
heb je die kaart nog opgeduikeld?

Stiemie, laten nakijken kan natuurlijk altijd. Blaasontsteking hoeft niet per se pijn te doen.
Meike moet soms ook heel vaak, maar die drinkt ook heel veel.

Trouwens, chacama, wat sneu dat ze zo had gereageerd op de zon! Lekker voor jullie dat het daar minder warm is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83448769
Ooh Chacama, inderdaad sneu! Ik heb vroeger zelf zonneallergie gehad (inmiddels al een paar jaar niet) dus ik weet hoe pijnlijk en vervelend het is. Goed oppassen idd.

Karin, ik ben helemaal vergeten om je te pm-en! Ik ben nog langsgeweest (inmiddels al 3 weken geleden geloof ik) maar helaas zonder resultaat. Ze hadden het kaartje niet (meer)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:36:22 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83448783
Hahaha nou Damian zorgt wel goed voor zichzelf (en eigenlijk ook weer niet natuurlijk) Je kan zo te zien gerust lekker samen een weekendje weg, Damian komt niet om van de honger zo te lezen Gewelidig zo!

Ja ze drinkt best veel. Ik heb nogal wat ervaring met urine wegbrengen. Zodra het een beetje vervuild is, komt de huisarts weer met die ver-schrik-ke-lij-ke plaszakjes aan. Dat wil ik Linde echt niet aandoen. Overigens klaagt ze soms over pijn bij het plassen, maar nooit als ze op het potje plast, altijd als ze een luier ommoet omdat we naar buiten gaan. Dus twijfel ik dan weer of het niet gewoon aandachttrekken is.

Soms denk ik ook gewoon dat ze in haar enthousiasme dat het gelukt is van dat potje springt (en dan dus nog niet helemaal klaar is en dus snel weer moet) Nou ja maar even voor de zekerheid urine inleveren...
pi_83449186
Stiemie, waarom zou ze dan plaszakjes moeten? Als ze op het potje plast zou dat eigenlijk niet nodig zijn, want dan kan je het gewoon op die manier opvangen?
pi_83449338
Als Meike zegt dat ze klaar is met plassen (ze gaat op de wc) vraag ik haar altijd nog even na of haar buik echt echt leeg is. Soms komt er dan nog wat na.

Appelsap, suf zeg van die kaart, hij was nog wel zo mooi...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:10:02 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83479527
Ik haat het zo he dat als Jen naar bed gaat dat ik dan nog op het laatste moment boos moet worden.. Gister maakte ze het echt zo vreselijk bont... Dus na 6x terugleggen ben ik even flink boos geworden, heb dr op bed gedonderd en ben weggelopen.. Ze was wel meteen stil, maar ik voelde me echt superrot... Na 10 minuutjes ben ik dr maar nog even een dikke kus wezen geven...

/dagboek
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83479786
Daniel en Lucie ook alweer 4, feli allebei!!

Tico, dat is ook vervelend. Zo'n dag negatief afsluiten. Gelukkig maakt een dikke kus nog wel iets goed..

Chris zit weer lekker op het (koele) KDV vandaag. Om half 9 waren er nog maar 3 kindjes, dus het zal wel een rustig dagje worden. Of alle kindjes waren gisteren laat in bed, en er vanochtend niet uit te krijgen.
Chris slaapt gelukkig wel goed ondanks de warmte. En als hij zijn zin zou krijgen, dan sliep hij in pyama onder het dekbed..
pi_83481612
Ik haak hier weer even in, waren even internetloos ivm vakantie.
Hier alles ok
Fake it till you make it...
pi_83481999
Dat is inderdaad rot om zo de dag af te sluiten Tico, een dikke kus om het goed te maken is dan wel zo fijn

Fijne vakantie gehad Nijna?

Ik zag een ontbijt van m&m's voorbij komen lekker hoor

En Stiemie, waarom een plaszakje idd? Als je toch gewoon genoeg urine hebt in kunnen leveren zodat ze het kunnen onderzoeken is het toch goed?

Hier trouwens het tegenovergestelde, ze plast echt heel weinig. Ze drinkt ook niet heel erg veel (wel genoeg hoor) Zal ze wel van dr moeder hebben denk ik
pi_83482344
1 dag voor zijn 2e verjaardag, 39+ graden koorts:

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2010 11:42:05 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:30:42 #161
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83482692
Situatie mooi weer, tuin, zwembadje vullen (geen buitenkraan, dus binnen water halen) en 2 blote zindelijk wordende dames..

na 10 10 sec ( ik dacht even een kopje koffie te drinken..domme ik)....

HAHHAHAHAHAHA, MAAAAAAAMMMMMMMMMAAAAAAAAA, we hebben samen gepoept.....HAHAHAHAHA....in bad ! Kom je kijken ???

*zucht*
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:32:32 #162
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83482749
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83482797
Bla, ja lekker gehad. Eerste nacht erg koud, daarna alleen maar jurkjes en korte broeken weer . Had de helft van de koffervulling niet mee hoeven nemen (lees: lange mouwen shirts en lange broeken)

KP: ik moest stiekum toch wel lachen succes met je ondeugende flenzen
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:40:37 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83483048
Ohhh Pruppie van LL. Beterschap hoor en desondanks Welkom bij de Peuters. Hopelijk knapt ie gauw op.

KP, die meiden van jou. Een boek echt...titel: double trouble!

Nijna, lekker dat je zo'n fijne vakantie gehad hebt.

Tico, ja dat ken ik. Dan zit ik ook niet met een fijn gevoel beneden. Gisteren ging het hier juist goed. Ze wilde nog 1 kroel en een kus en is daarna super lief gaan slapen. Dat gun ik jou dus ook.
pi_83483263
Oh sorry KP, maar
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:46:33 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83483306
K_P zoiets is altijd leuk! bij een ander dan he? En koffie wat is dat? Dat is toch iets dat je thuis alleen na kinderbedtijd kunt nuttigen?

Klinkt als een vakantie met heerlijk weer Nijna! Waar was je heen?

Tico naar he om zo af te sluiten. Hier is het helaas ook wel eens nodig omdat ze dan steeds langer probeert te rekken voor het naar bed gaan. Maar leuk is het zeker niet.

Ik heb nu al 2x "commentaar" gekregen op opgevangen urine bij de huisarts. Blijkbaar verwacht ze dat we hier steriel werken ofzo. Ik was het potje goed schoon (warm water en allesreiniger) en dan droog ik het met keukenrol af (dus geen gebruikte thee doek ofzo) dan doe ik de urine in een bakje dat ik eerst in de vaatwasser heb schoongemaakt. En Linde gaat eerst in bad/onder de douche voor de hele doktersplassessie plaats gaat vinden. En toch krijg ik dan commentaar dat er zoveel "vreemde" bacterien in zitten. Dat het volgende keer schoner aangeleverd moet worden en anders geen onderzoek of 3x nieuw brengen totdat ze tevreden zijn of een plaszakje. Ik weet echt niet hoe ik het beter zou kunnen doen.

Gisteren had ze in haar blote billen door het huis gelopen. Ik de pot goed schoongemaakt, maar er zaten toch wat kattenharen/pluisjes in die denk ik van haar billen afkwamen (ze zit dan steeds onder de tafel/op de bank en ja daar zit de kat natuurlijk ook). Dat durfde ik dus echt niet in te leveren vanmorgen.
pi_83483400
Wij hebben een steriel verpakt potje meegekregen vanuit het ziekenhuis de laatste keer Stiemie. Misschien kun je daar om vragen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:51:13 #168
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83483504
Ja zo'n urinecontainer heb ik ook al eens gebruikt. Ze verkopen ze ook bij de apotheek. Maar ja 1 pluisje/kruimel/kattenhaar en het is weer gezeur
pi_83483554
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Stiemie het volgende:
Ja zo'n urinecontainer heb ik ook al eens gebruikt. Ze verkopen ze ook bij de apotheek. Maar ja 1 pluisje/kruimel/kattenhaar en het is weer gezeur
Wij hebben daar nog nooit commentaar op gehad en het is hier ook allerminst steriel . In het ziekenhuis was het wel een hele heisa om schone urine te verkrijgen geloof ik, incl. allerlei ontsmettingsprocedures. Maar ik vind het echt waanzin om te verwachten dat je thuis ook zo kunt werken. Zeker icm een peuter.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:02:46 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83483953
Ja voordat ik het weet zit ze bijna met haar knuffel in die pot want "flip moet ook zien dat ik geplast heb" etc. In het ziekenhuis namen ze toen urine direct vanuit haar blaas met zo'n slangetje (kan niet op de naam komen)
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:20:16 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83484644
Met een catheter, neem ik aan. Maar, goed ik vind dat ze wel moeilijk doen bij jouw HA. Hier lever ik de urine in wat ik maar voor handen heb. De ene keer een drinkbeker de andere keer een potje wat ik nog heb staan van mezelf. En nog nooit gezeur gehad. Succes in elk geval.
pi_83486337
Luxemburg Stiemie.
Wat een gedoe zeg met dat urine inleveren, ze doen wel moeilijk...
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:02:43 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83486502
Oh Luxemburg is zo mooi

Hmm mijn dokter is dus gewoon een beetje moeilijk begrijp ik uit de reacties. Nou ja vanavond gaan we een nieuwe pvangpoging doen, mits ze niet doodop uit de kinderopvang komt.
pi_83488248
Luxemburg
Klinkt heerlijk!

Stiemie wat een gezeur zeg! ik heb zoiets nog nooit gehoord en ik heb al heel wat urine in moeten leveren in mijn leven

KP

Koen, beterschap!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:28:19 #175
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83492760
lachen jullie maar, ik wacht op jullie verhalen!

*vanuit de tuin met 2 spelende peuters die met picknickwater spelen en broodjes hamburger aan het serveren zijn*
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:38:56 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83495672
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
lachen jullie maar, ik wacht op jullie verhalen!

*vanuit de tuin met 2 spelende peuters die met picknickwater spelen en broodjes hamburger aan het serveren zijn*
ja, maar.... ja, maar.... ik maar 1 zo'n lieve schatige peuterpuber. Dus dat is veel minder spectaculair.
pi_83498361
KP leuk!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:59:08 #178
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_83499050
"We hebben gepoept op het potje, mam! "
" En we hebben onze onderbroeken aangehouden"

ja ?? ook leuk ?? bij een ander ?

hahha
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:01:39 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83499154
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef Stiemie het volgende:
K_P zoiets is altijd leuk! bij een ander dan he? En koffie wat is dat? Dat is toch iets dat je thuis alleen na kinderbedtijd kunt nuttigen?
Weet je wat helemaal perfect werkt? Samen doen!

"Eli, ik heb zin in koffie, zullen we koffie maken?"
eerst ff waterkoker aanzetten, ik vind oplos lekkerder
"Wat hebben we nodig voor koffie?"
Beker!
"Heel goed! En wat nog meer?"
Goffie!
Zo ook met de suiker en de koffiemelk

En dan moet hij vertellen wat ik moet doen.
Hij vindt het prachtig. En koffie is "heel warm", dus daar blijft hij ook braaf vanaf! En ik heb lekker mn bakkie

En wat irritant van je HA! En het is niet alsof je er nou zelf onverzorgd bijloopt of zo... beetje jammer... nou iig hopen dat ze geen blaasontsteking heeft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:09:15 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_83499396
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
"We hebben gepoept op het potje, mam! "
" En we hebben onze onderbroeken aangehouden"

ja ?? ook leuk ?? bij een ander ?

hahha
Ja! Ook leuk! Vooral bij jullie!
En ga eens een boek schrijven jij. De Dolle Tweeling ofzo.

Chacama, wat sneu zeg, dat Maud zo'n last heeft vn haar huid in de zon. 'T is een gevoelig grietje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')