Ik denk ook niet dat dat binnen hun visie past. Maar ze mogen geen kinderen weigeren, en op het moment stromen andere scholen leeg, terwijl deze school dus overloopt. Echt een hele ongezonde situatie inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Moonah het volgende:
Ja, op elke school is wel wat aan te merken, dat klopt. Maar ik kan de keuze (van de school) voor een groep met uiteindelijk 42 kleuters niet begrijpen. Hoe past dat in hun visie?
Qua verhuizen, ook dat is niet ideaal. Maar als het goed begeleid wordt lijkt me dat een (veel!) minder groot probleem dan zo'n enorme klas.
Wat een rotsituatie zeg.
Oh? Bij mijn weten mag alleen een openbare school geen kinderen weigeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar ze mogen geen kinderen weigeren,
Die kans zit er zeker in.quote:Het kleuteren lijkt me zo belangrijk, en in zo'n megaklas ben ik wel bang dat Meike ondersneeuwt omdat ze gewoon heel rustig is.
Late reactie maar het is beduidend beter gegaan.. hij heeft nog wel liggen dromen en een beetje huilen in zijn slaap maar verder slaapt hij weer "normaal" Het was maar 1 dag dat hij zo hangerig was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:33 schreef Deepfreeze het volgende:
teddyberen zilver, wat klinkt dat leuk
Is het vannacht beter gegaan met Koen?
We blijven echt niet langer in een museum dan pepijn leuk vind. Gelukkig hebben we een museumjaarkaart, dus als iets niet leuk is dan zijn we zo weer weg. Gemeentemuseum vonden we hier alle 3 niet leuk, dus daar waren we zo weer weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef Moonah het volgende:
Joh P_iglet, vond Pepijn dat leuk, zo lang schilderijen kijken? Knap! Hij klinkt als een echt eigenwijsje, met de nadruk op wijs.
Hier welquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Doet een directeur van de school zo'n rondleiding met potentiele nieuwe ouders?
Wij hebben en zee en strand en bos en betaalbare huizen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:12 schreef p_iglet het volgende:
maar drenthe heeft bos!!!
en het noorderdierenpark... en rust... en ruimte... en betaalbare huizen...
Dat is juist oke, vind ik. Ouderen helpen jongeren . En je bent een x de jongste, middelste en de oudste, dat vinden kinderen ook erg leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh heerlijk he, dat strand dichtbij! Wat fijn lijkt me dat!
ik wil ook..... drenthe is niet erg dichtbij strand helaas.....
Ik hoorde dat ze volgend jaar op Meikes waarschijnlijk toekomstige school starten met 3 groepen 0-1-2
Zodat de instroom over 3 groepen kan worden verdeeld.
Maar dan lijkt me het leeftijdsverschil weer zo groot, een kindje wat net binnen komt met 4 jaar, en een kindje uit groep 2 die al 6 is....
quote:Op zondag 27 juni 2010 07:14 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat is juist oke, vind ik. Ouderen helpen jongeren . En je bent een x de jongste, middelste en de oudste, dat vinden kinderen ook erg leuk.
Ik geef les aan groep 3,4,5. De jongste is 6 en de oudste 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |