Hier wou mevrouw gister ook dr jas aanquote:Op zondag 4 juli 2010 19:58 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wij zaten buiten te eten. floor vond het "fris weer", dus die trok de winterjas maar even aan.
Verder alles onder controle hier.
Mijn zoon is doodsbang voor de plafondventilator tot onze groot verdriet. Nu kan hij pas aan als meneer in bed ligt. Af en toe doe ik hem wel aan in de hoop dat hij er wat aan gaat wennen, maar nee hoor.... hoop dat het een periode is, als ik het de hele zomer zonder mijn favoriete apparaat moet stellenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag de ventilator niet op Jen dr kamer aan zetten... Das koud... Kind ligt helemaal onder haar dekbed te zweten..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is hij echt 2Ik vond het zo jammer dat hij op zijn verjaardag zelf niet lekker was, hij leefde echt een paar keer op, aart en kado, tuurlijk logisch
Zaterdag vierden we de verjaardag van beide jongens, het was de hele dag mooi, aan eind was de visite weg en begon het te regenen. Toch lekker buiten kunnen zitten
Hier even wat foto's:
Kaarsje uitblazen:
Taart!
Kado:
welgeteld is dit de enige foto waar hij daadwerkelijk er op gezeten heeft (daarna niet meer, maar hem kennende heeft dat tijd nodig
Voornamelijk duplo gehaddit was een circustreintje
(hij is helemaal gek van TREIE = treinen)
Toen begon het af te koelen, en wilde Koen naar buiten:
Met het parapluutje van de duplo circusclown![]()
![]()
Die van Jen kan eigenlijk niet dicht... Daar issie te klein voor.. Ze krijgt nog wel een grotere, moet van de week toch langs de ikea, die hebben dat vast wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft ook een tent!![]()
En afhankelijk van zijn bui mag hij meteen dicht of moeten we even wachten tot hij slaapt.![]()
Hangt los... Ik ben niet zo bang voor dat soort dingen meer.. Ik vind het veel enger dat ze met dr hoofd ook onder de dekens wilt liggen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef krijtlijk het volgende:
Hebben jullie de klamboe gewoon los hangen of op een of andere manier vastgeklemd? Ik heb er hier een liggen maar heb 'm nog niet opgehangen. Vind het toch een beetje eng, ben bang dat hij zichzelf er in vast draait ofzo.
Hangt los hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef krijtlijk het volgende:
Hebben jullie de klamboe gewoon los hangen of op een of andere manier vastgeklemd? Ik heb er hier een liggen maar heb 'm nog niet opgehangen. Vind het toch een beetje eng, ben bang dat hij zichzelf er in vast draait ofzo.
heb hier niks tegen de muggen, niks voor het raam en geen klamboe ofzo. Af en toe wel een muggenbeet gehad (volgens mij dit jaar nog niet), maar hij heeft er echt nooit last van gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef krijtlijk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |