Tommetje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:51 schreef Watuntrik het volgende:
Och arm Limoentje.. Tom en ik zullen voor haar duimen...Hopelijk komt het allemaal goed..
Tom gaat iig als een trein, hij stuiterd inmiddels de gehele dag met een hoge rug door de kamer zijn maatje uit te dagen
.. Komt zelfs al kopjes geven en loopt ook veel te knorren.. Is dus helemaal in zijn nopjes.. We zijn ook al voorzichtig de tuin in geweest en dat vind hij best interessant al is het nog even met argusogen en komt hij niet onder mijn stoel vandaan. Zit van daaruit voorzichtig te bekijken wat zijn maatje wel niet allemaal doet en durft..
arme Takkequote:Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
En in het hele verhaal wordt niet gezegd dat Tante Takke ook mee was
Aangezien tante Takke regelmatig oppaste maar nauwelijks in dit topic te vinden was, leek me dit een mooie trigger voor haar om hier weer mee te posten.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
En in het hele verhaal wordt niet gezegd dat Tante Takke ook mee was
Helaas, kittens en poezen die in de verschillende DOC's zijn geplaatst worden van de site afgehaald om zo plaats te maken voor alle kittens die nog in de gastgezinnen zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Op de site van Redcat staat niemand van de nestjes meer, zouden ze dan allemaal een baasje hebben? Ik hoop het zo voor Limoentje!
quote:Onze nieuwe aanwinst, Koetje
Vandaag organiseerde Stichting REDCAT weer een Kittendag samen met Dierenopvangcentrum De Doornakker. ***** wilde al jaren een kitten erbij – onze Bommel en Blacky zijn alletwee op iets oudere leeftijd bij ons gekomen. Blacky zou best een leuk speelkameraadje willen; Bommel is erg bang aangelegd dus ze speelt niet graag met andere katten.
Precies om 13:00 stonden we bij De Doornakker, en stonden we oog in oog met zo’n 50 kittens die heel graag geadopteerd wilden worden. De opvang zat zoals gebruikelijk in de zomer weer overvol. Eigenlijk een heel trieste gedachte, dat er zoveel dieren op straat worden gezet…
We werden gelijk begroet door drie actievelingen: Blue, Suede en Shoes. Ze waren heel jong in een schuurtje gevonden, opgevangen door **** van REDCAT en inmiddels zo’n 10 weken oud.
Na korte onderhandelingen heeft Shoes ons in dienst genomen als nieuw personeel, en mochten we haar gelijk meenemen naar huis!
Omdat haar vacht nogal aan een bepaald dier deden denken, hebben we haar Koetje gedoopt. Hopelijk neemt ze ons dat niet echt kwalijk ;-)
De ontmoeting met Blacky ging heel erg goed – dat worden vast hele goeie maatjes! Bommel was natuurlijk iets gereserveerder, maar ook zij lijkt Koetje zonder problemen te accepteren.
Na een drukke en stresvolle dag kon Koetje eindelijk een beetje ontspannen en is ze heerlijk bij het vrouwtje op schoot in slaap gevallen.
Yay, dat klinkt goedquote:
Ze ziet er idd best relaxed uit, en toch krijg ik natte oogjes als ik denk aan wat je allemaal over haar verteld hebt, en dat ze daar dan nu zitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Kijk La Limona nu eens! KLIK! Leuke tekst erbij, nog niet geplaatst, maar wat ziet ze er al relaxed uit voor haar doen.![]()
Spannend!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef Oognip het volgende:
Limoentje ziet er idd redelijk relaxt uit! Hopelijk vindt ze heel snel een goed huisje!
Dinsdag is het zover en krijg ik mijn eerste drie kittens
Ze zitten op dit moment in een ander gastgezin maar daar zijn te veel kittens atm dus moeten er een paar weg. Heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |