abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84395842
Back. En dat was weer even niet leuk.

Het begon al met La Limona in het reismandje doen. Ik had haar de laatste dagen al wat lekkers gegeven in het mandje, en dat ging telkens op. Maar vanmorgen liet ze zich niet lokken dus uiteindelijk is ze spugend en blazend door gehandschoende mij in haar mandje gepropt. Arm ding.

Bij het asiel was het een bang hoopje poes wat zo ver mogelijk van het deurtje af lag. ´Gelukkig´wordt ze door de angst wel heel handelbaar en kon ik haar gemakkelijk eruit halen. En daarna moest ze in een kooitje achterblijven. Arme poes. In het kooitje ernaast zaten de kittens, die waren ook wat beduusd door alles wat gebeurde maar een bakje eten was evengoed lekkah.
Positief is wel dat, als ze morgen mooie hoopjes poepen, ik ze alsnog ga aanprijzen op de kittendag. Want de oortjes waren schoon.

En ik hoorde dat het zusje van Limoen nu al flink ontdooid is. Ze loopt los in de gezamenlijke kattenruimte en komt zelfs kopjes geven. Dus ook voor mijn dame heb ik goede hoop.

Maar de kamer lijkt wel erg kaal zonder de bench erin en het is vreemd om de deur van het Limoen verblijf open te zien staan. Effe wennen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:49:40 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84396574
Limoentje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_84399254
Och arm Limoentje.. Tom en ik zullen voor haar duimen... Hopelijk komt het allemaal goed..

Tom gaat iig als een trein , hij stuiterd inmiddels de gehele dag met een hoge rug door de kamer zijn maatje uit te dagen .. Komt zelfs al kopjes geven en loopt ook veel te knorren.. Is dus helemaal in zijn nopjes.. We zijn ook al voorzichtig de tuin in geweest en dat vind hij best interessant al is het nog even met argusogen en komt hij niet onder mijn stoel vandaan. Zit van daaruit voorzichtig te bekijken wat zijn maatje wel niet allemaal doet en durft..
  Designer vrijdag 23 juli 2010 @ 14:53:17 #254
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_84399342
ohw, Limoentje
🐙
pi_84400044
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:51 schreef Watuntrik het volgende:
Och arm Limoentje.. Tom en ik zullen voor haar duimen... Hopelijk komt het allemaal goed..

Tom gaat iig als een trein , hij stuiterd inmiddels de gehele dag met een hoge rug door de kamer zijn maatje uit te dagen .. Komt zelfs al kopjes geven en loopt ook veel te knorren.. Is dus helemaal in zijn nopjes.. We zijn ook al voorzichtig de tuin in geweest en dat vind hij best interessant al is het nog even met argusogen en komt hij niet onder mijn stoel vandaan. Zit van daaruit voorzichtig te bekijken wat zijn maatje wel niet allemaal doet en durft..
Tommetje. Die heeft zijn plekje gevonden bij jullie.

En ik ga er gewoon vanuit dat Limoen net zo goed terecht komt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84446844
Toch nog naar de kittendag geweest! *O*

De beebs waren net op tijd beter dus konden zichzelf laten zien. Ze waren er wel onder de indruk van. :P
Maar met zo´n 80 kittens, waarvan de helft zwart/wit en de andere helft rood (of zo ongeveer) was de concurrentie hevig.

Evengoed heeft Shoes een nieuw huisje gevonden! *O* Ze gaat wonen bij een echtpaar met twee andere katten, waarvan er eentje met rust gelaten wil worden en de ander juist een maatje nodig heeft. Dus daar past Shoes prima bij. :) Ik heb hun mailadres dus hopelijk komen er nog wat foto-updates. Suede en Blue blijven in het asiel en gaan wellicht richting Purmerend, samen met nog een hoop kittens. Blijkbaar is daar een kitten tekort terwijl het hier uitpuilt.

Ik kwam ook nog de baasjes van Anna tegen. Die regeert het hele huishouden daar, is superlief en aanhankelijk en helemaal thuis, ze waren er dolgelukkig mee en ik kreeg een lief kaartje en wat chocolaatjes... awww! O+ En heb zo'n 100 foto's gezien. Herkenbaar. _O-

Uiteraard ook nog even een bezoekje gebracht aan Limoentje. Ik moet zegen, het viel me mee. Ze was wel bang en krabbelen gaf weinig reactie, maar ze zat niet zo tegen de wand aangeplakt als het poesje wat ik een week of 10 geleden mee naar huis nam, dus ze heeft wel wat vertrouwen gekregen. Ze woont nu naast zusje Lime die al aardig gewend is en het asiel hoopt dat de dames later samen in een hok kunnen. En dat Limoentje dan van Lime leert dat mensen niet eng zijn.

Dusch.. dat was het Redcat avontuur van dit voorjaar. Ik ga nu met vakantie, wie weet.... over 2 weken weer een nieuw topic. :W
pi_84447201
Het is dat ik iets anders gepland had, anders was ik wel gekomen.
Leek mij interessant om te zien en uitzoeken enzo...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 juli 2010 @ 20:35:55 #258
163650 Greys
pi_84447224
Shoes! *O*
Anna update! *O*

En goed om te horen dat La Limona niet helemaal in paniek is in het asiel.
En dat ze bij Lime in de buurt zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84448662
Wat fijn dat je alsnog naar de kittendag kon en dat Shoes een huisje heeft. ^O^

Ik blijf duimen voor Limoentje ;( O+

En alvast een héle fijne vakantie Cat :* Goeie reis en een fijne tijd!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 25 juli 2010 @ 02:39:24 #260
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_84458572
En in het hele verhaal wordt niet gezegd dat Tante Takke ook mee was :{w
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Designer zondag 25 juli 2010 @ 02:47:08 #261
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_84458702
quote:
Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
arme Takke
🐙
  zondag 25 juli 2010 @ 03:37:53 #262
247887 Takaiki
pi_84459309
;)
Sometimes you're the bug
pi_84459821
quote:
Op zondag 25 juli 2010 02:39 schreef Takaiki het volgende:
Aangezien tante Takke regelmatig oppaste maar nauwelijks in dit topic te vinden was, leek me dit een mooie trigger voor haar om hier weer mee te posten. :6
(wat ben jij trouwens laat op! :o )

Doe je mijn poezels vanavond een dikke knuffel geven van het vrouwtje? O+ (en morgen... en overmorgen.. en.. en.. en...)
  zondag 25 juli 2010 @ 10:51:39 #264
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84461249
Wat fijn voor Shoes *O*
En ik hoop zoooo dat Limoentje heul snel een huisje heeft...

Enne....nog fijne vakantie w/ :*
pi_84679646
Op de site van Redcat staat niemand van de nestjes meer, zouden ze dan allemaal een baasje hebben? Ik hoop het zo voor Limoentje!
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:51:12 #266
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_84692914
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Op de site van Redcat staat niemand van de nestjes meer, zouden ze dan allemaal een baasje hebben? Ik hoop het zo voor Limoentje! w/
Helaas, kittens en poezen die in de verschillende DOC's zijn geplaatst worden van de site afgehaald om zo plaats te maken voor alle kittens die nog in de gastgezinnen zitten.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_84950362
Update van Shoes de koeiepoes:

quote:
Onze nieuwe aanwinst, Koetje

Vandaag organiseerde Stichting REDCAT weer een Kittendag samen met Dierenopvangcentrum De Doornakker. ***** wilde al jaren een kitten erbij – onze Bommel en Blacky zijn alletwee op iets oudere leeftijd bij ons gekomen. Blacky zou best een leuk speelkameraadje willen; Bommel is erg bang aangelegd dus ze speelt niet graag met andere katten.
Precies om 13:00 stonden we bij De Doornakker, en stonden we oog in oog met zo’n 50 kittens die heel graag geadopteerd wilden worden. De opvang zat zoals gebruikelijk in de zomer weer overvol. Eigenlijk een heel trieste gedachte, dat er zoveel dieren op straat worden gezet…

We werden gelijk begroet door drie actievelingen: Blue, Suede en Shoes. Ze waren heel jong in een schuurtje gevonden, opgevangen door **** van REDCAT en inmiddels zo’n 10 weken oud.

Na korte onderhandelingen heeft Shoes ons in dienst genomen als nieuw personeel, en mochten we haar gelijk meenemen naar huis!

Omdat haar vacht nogal aan een bepaald dier deden denken, hebben we haar Koetje gedoopt. Hopelijk neemt ze ons dat niet echt kwalijk ;-)

De ontmoeting met Blacky ging heel erg goed – dat worden vast hele goeie maatjes! Bommel was natuurlijk iets gereserveerder, maar ook zij lijkt Koetje zonder problemen te accepteren.

Na een drukke en stresvolle dag kon Koetje eindelijk een beetje ontspannen en is ze heerlijk bij het vrouwtje op schoot in slaap gevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 06-08-2010 19:42:25 ]
pi_84950459
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Update van Shoes de koeiepoes:
[..]

Yay, dat klinkt goed O+ Ook met de andere 2 katten *O* En koeiepoes :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:37:44 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_84968405
KoetjeShoesPoes *O* O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:28:35 #270
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84972598
Koetje. :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:54:41 #271
247887 Takaiki
pi_84986080
Kjoetje O+
Sometimes you're the bug
pi_84987679
Kijk La Limona nu eens! KLIK! Leuke tekst erbij, nog niet geplaatst, maar wat ziet ze er al relaxed uit voor haar doen. O+

Blue en Suede heb ik niet kunnen vinden. Hopelijk hebben ze inmiddels een huisje gevonden (via Redcat of na een overplaatsing naar een ander asiel). Maar het kan ook zijn dat zij onder de categorie 'kittens' zijn gezet en geen eigen linkje hebben. Dus ik blijf ze de komende tijd nog zoeken.
pi_84987779
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Kijk La Limona nu eens! KLIK! Leuke tekst erbij, nog niet geplaatst, maar wat ziet ze er al relaxed uit voor haar doen. O+

Ze ziet er idd best relaxed uit, en toch krijg ik natte oogjes als ik denk aan wat je allemaal over haar verteld hebt, en dat ze daar dan nu zit ;( Maar ik duim heeeeeeeeeel hard voor Limoentje O+ *O*
pi_84990841
Limoentje ziet er idd redelijk relaxt uit! Hopelijk vindt ze heel snel een goed huisje!

*O* Dinsdag is het zover en krijg ik mijn eerste drie kittens *O* Ze zitten op dit moment in een ander gastgezin maar daar zijn te veel kittens atm dus moeten er een paar weg. Heb er zin in!
pi_84991438
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:56 schreef Oognip het volgende:
Limoentje ziet er idd redelijk relaxt uit! Hopelijk vindt ze heel snel een goed huisje!

*O* Dinsdag is het zover en krijg ik mijn eerste drie kittens *O* Ze zitten op dit moment in een ander gastgezin maar daar zijn te veel kittens atm dus moeten er een paar weg. Heb er zin in!
Spannend! *O*

Ik had vandaag bijna alweer een zwangere poes in huis. Maar die bleek toch te wild om binnen opgesloten te worden dus die wordt via het zwerfkattenproject verder geholpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')