wat betekend dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat is je mening over DNA recombinant technieken?
TS kan het geld inderdaad beter uitgeven aan een spellingscursus dan aan vlees...quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
TS kan het geld inderdaad beter uitgeven aan een spellingscursus dan aan vlees...
Zal hij waarschijnlijk niet goed vinden omdat hij niet snapt wat het is.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat is je mening over DNA recombinant technieken?
quote:
Terug naar havo 3 dan maar.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zal hij waarschijnlijk niet goed vinden omdat hij niet snapt wat het is.
of gewoon om hun vacht licht te laten gevenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Veranderingen aanbrengen in het DNA van organismen om zo bijv. medicijnen te ontwikkelen.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
je ZIET gewoon aan die vrouw dat ze moet huilen
zou ik ook doen
Haha, jij faalde ook al.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
of gewoon om hun vacht licht te laten geven
[img\http://www.conncoll.edu/ccacad/zimmer/GFP-ww/images/alba2.jpg[/img]
Maar wat vind je van het feit, dat jij varkens wilt laten uitsterven???quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
zou ik ook doen
Lijkt meer alsof ze aan het vervelen heeft en net gegaapt heeft.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
zou ik ook doen
Tweede keer. Is het lastig om te antwoorden op een vraag?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
zou ik ook doen
Nee die verdient als salaris niet meer dan een bosje konthaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
zou ik ook doen
Varkens bin om op te vreet'n.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar wat vind je van het feit, dat jij varkens wilt laten uitsterven???
Glow in the dark rabbit?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
of gewoon om hun vacht licht te laten geven
[ afbeelding ]
ik krijg hongerquote:
Eh nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
Ja, maar dat land is zo fucked-up wat betreft ecosystemen. Die tellen niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
@ bioloogje: ach er zijn genoeg varkens in het wild weer losgelaten in Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |