quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie kijkt er voetbal international Johan Derksen
Voetbalquote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie kijkt er voetbal international Johan Derksen
Vind je hem lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap er ook de ballen van, maar Johan Derksen
quote:
Als Alberto zondag bij VI zat dan zal die aflevering wel snel uitgezonden worden toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap er ook de ballen van, maar Johan Derksen
Hij is bij VI.. Radio 538?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Salatrel het volgende:
alberto was gisteren ook op de radio bij 538
tevens: DAT DIT KAN IN NEDERLAND: [KLB SC #2936] Life wiederum auf Bier und Frauen
Nee, dat gaan we anders doen. Eén van ons gaat solliciteren bij zijn pannenkoekenhuis en neemt de verborgen camera van Alberto mee. Dan zullen we pas zien hoe smerig het echt is..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Goedenmorgen op deze mooie dag
Fokusers komen binnen bij het pannenkoekrestaurant van Rob geus
Fok : Goeiemorgen Rob
Rob : Ha die fokkers! blij dat ik jullie aantref, willen jullie een lekkere pannenkoek
Fok: Ja, maar mogen we eerst even de keuken inspecteren
Rob : Nee dat mag alleen ik
*rent een fokker de keuken in*
fokker : Die rubbertjes zijn niet goed he,
Rob : Daarom mocht je de keuken niet in
En dan komt Alberto langs:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we anders doen. Eén van ons gaat solliciteren bij zijn pannenkoekenhuis en neemt de verborgen camera van Alberto mee. Dan zullen we pas zien hoe smerig het echt is..
Mompelt in verborgen camera: "Ik sta hier in de keuken, en niemand houdt me tegen. Ik kan zelfs het beslag aanraken ... dit is echt - ongelofelijk."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we anders doen. Eén van ons gaat solliciteren bij zijn pannenkoekenhuis en neemt de verborgen camera van Alberto mee. Dan zullen we pas zien hoe smerig het echt is..
En niemand die zegt.. Alberto.. Alberto.. zo ga je te ver!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mompelt in verborgen camera: "Ik sta hier in de keuken, en niemand houdt me tegen. Ik kan zelfs het beslag aanraken ... dit is echt - ongelofelijk."
Het is Edwin Eversquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef Cassius het volgende:
Alleen zal Rob zich wel afvragen wie dat figuur met die baseballpet, nepbril en sjaal in de keuken is
Probleem is wel dat Rob en Alberto samenwerken, dus vrees dat we iemand anders aan moeten wijzenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef Cassius het volgende:
Alleen zal Rob zich wel afvragen wie dat figuur met die baseballpet, nepbril en sjaal in de keuken is
Jij bent de perfecte persoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probleem is wel dat Rob en Alberto samenwerken, dus vrees dat we iemand anders aan moeten wijzen
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan komt Alberto langs:
Alberto : Ik heb rob zijn pannekoek aangeraakt
Rob : Even mijn speedcheck doen op de pannekoek
quote:
Jij mag mij echt niet hé?quote:
Sinterklaaskapoentje: Coderen he!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Goedenmorgen op deze mooie dag
Fokusers komen binnen bij het pannenkoekrestaurant van Rob geus
Fok : Goeiemorgen Rob
Rob : Ha die fokkers! blij dat ik jullie aantref, willen jullie een lekkere pannenkoek
Fok: Ja, maar mogen we eerst even de keuken inspecteren
Rob : Nee dat mag alleen ik
*rent een fokker de keuken in*
fokker : Die rubbertjes zijn niet goed he,
Rob : Daarom mocht je de keuken niet in
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinterklaaskapoentje: Coderen he!
Stephan1237: En die prullenbak, geen deksel!
Maraca: Wat is dat voor vies hoekje?
Supertuxxxx: Staan die dozen met etenswaar nou op de GROND??
PiRANiA: Hier kunnen we maar 1 ding op zeggen...
FoK: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Rob:
Koos: Beter rijd je wel normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |