quote:
Heb in Bulgarije een keer met de nationale carrier gevlogen, was in de jaren 80. Binnenlandse vlucht. Stonden tijdens de vlucht mensen in het gangpad die zich vasthielden aan zo een rails als in de tram.quote:
Ik heb met de Concorde gevlogen. Het was toen een speciale actie, heen met Concorde en terug Boeing 747 met BA vanaf Londen inclusief 3 hotelovernachtingen New York voor de prijs van 5000 gulden. Achteraf gezien een koopje. Ik heb nog een koffertje ergens liggen ter souvenir met daarin een mini Concorde, zo'n schaalmodel en boekjes met menu geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
alleen voor de eerste klas natuurlijk, en ook niet bij alle vliegmaatschappijen.
Ik wilde dit gewoon een keer meemaken, de concorde heb ik net gemist, daar had ik ook graag mee gevlogen.
Jaloers, maar hoe was het, heb je een beleving van de snelheid?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb met de Concorde gevlogen. Het was toen een speciale actie, heen met Concorde en terug Boeing 747 met BA vanaf Londen inclusief 3 hotelovernachtingen New York voor de prijs van 5000 gulden. Achteraf gezien een koopje. Ik heb nog een koffertje ergens liggen ter souvenir met daarin een mini Concorde, zo'n schaalmodel en boekjes met menu geloof ik.
In 3 uur van London naar New York.. Kon dat nog maar en dan tegen een iets goedkoper tarief...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb met de Concorde gevlogen. Het was toen een speciale actie, heen met Concorde en terug Boeing 747 met BA vanaf Londen inclusief 3 hotelovernachtingen New York voor de prijs van 5000 gulden. Achteraf gezien een koopje. Ik heb nog een koffertje ergens liggen ter souvenir met daarin een mini Concorde, zo'n schaalmodel en boekjes met menu geloof ik.
Wat je opnoemt is gewoon standaard...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Asiana Airlines,
Ik moest 16 uur vliegen en kreeg slippers en oogkapjes. Elke stoel heeft een entertainment schermpje met een hele database aan films en series, documentaires allerlei muziek echt de beste maatschappij waar ik ooit mee heb gevlogen.
Ik verwacht dat het nu wel iets anders is. De vlucht is geboekt via Corendon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb in Bulgarije een keer met de nationale carrier gevlogen, was in de jaren 80. Binnenlandse vlucht. Stonden tijdens de vlucht mensen in het gangpad die zich vasthielden aan zo een rails als in de tram.
Is veel veranderd na de koude oorlog
Ligt bij KLM puur aan het vliegtuig waar je inzit, ik had een perfect entertainmentsysteem afgelopen vakantie en een perfecte vlucht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Cathay Pacific. Zelfs in 2001 al voor iedereen een eigen TVtje in de stoel.
KLM de slechtste. Vervelend personeel, geen TVtjes in de stoelen, duur, gezeik over de bagage, etc etc.
Als je claustrofobisch bent moet je niet in een Concorde stappen. Ik had het een beetje waardoor ik misselijk enzo was. Je zit in zo'n smalle cabine dicht op elkaar. Het viel mij een beetje tegen. Ik dacht namelijk dat het wel zou meevallen. De piloot die vervolgens aangaf hoe hoog en snel er wordt gevlogen helpt dan ook niet echt. Maar goed, neemt absoluut niet weg dat ik het wel een tweede keer zou doen. Indien de Concorde weer zou gaan vliegen. Het was echt wel een mooie ervaring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaloers, maar hoe was het, heb je een beleving van de snelheid?
Ik weet dat ze nu een aantal toestellen hebben die het ook hebben, maar je zou denken dat je op een intercontinentale vlucht naar Hong Kong dus wel in zo'n toestel zou zitten...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt bij KLM puur aan het vliegtuig waar je inzit, ik had een perfect entertainmentsysteem afgelopen vakantie en een perfecte vlucht.
quote:Op zondag 27 juni 2010 08:07 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Finnair. Maaltijden zijn goed, gratis bier en wijn doet ook goed op een lange vlucht, aardig en behulpzaam personeel.
IFE aanbod is ook zeer ruim en de camera tijdens het opstijgen en vooral landen (alleen op de continentale vluchten) is wel heel tof
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |