SASquote:
Het slechtste excuus ooit.... Transavia biedt gewoon diverse opties voor grotere stoelen, dan moet je alleen niet het goedkoopste ticket willen hebben! Dat jij niet in een goedkope stoel past kan Transavia niets aan doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:56 schreef Robar het volgende:
Transavia komt bij mij als laatste, omdat ik in die vliegtuigen gewoonweg geen beenruimte heb en na een vlucht van minimaal 4 uur kom je er echt helemaal gebroken uit door de vreemde houding die je aan moet nemen om je benen kwijt te kunnen.
Dat is dan alleen op lange vluchten want continentaal bieden ze dat niet. Heb het meerdere malen gevraagd. Ik wil helemaal niet het goedkoopste ticket hebben. Leer eens lezen. Je ziet toch dat ik bij Arke juist upgrade, omdat het daar wel kan.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het slechtste excuus ooit.... Transavia biedt gewoon diverse opties voor grotere stoelen, dan moet je alleen niet het goedkoopste ticket willen hebben! Dat jij niet in een goedkope stoel past kan Transavia niets aan doen.
Continentaal hebben ze de 1st class stoelen verwijderd of zoquote:Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is dan alleen op lange vluchten want continentaal bieden ze dat niet. Heb het meerdere malen gevraagd. Ik wil helemaal niet het goedkoopste ticket hebben.
Business class heb je nog wel, maar first class heb je nergens meer binnen Europa (helaas). Maar goed, dan nog vind ik Lufthanse in BC niet minder dan anderen ofzo. BA business class blijft het meeste relaxte, bij de anderen word je nog wel eens dicht op elkaar gezet, bij BA nauwelijks.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Continentaal hebben ze de 1st class stoelen verwijderd of zo![]()
Ik vraag het elke keer weer als ik een reis boek en steeds weer bieden ze het niet. Er wordt me steevast verteld dat Transavia dat sowieso niet biedt. Bieden ze dat wel, dan zou ik er direct gebruik van maken. Ik ben niet extreem lang (1.95), maar elke beetje extra ruimte is zeer gewenst.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Continentaal hebben ze de 1st class stoelen verwijderd of zo![]()
Dat dus, ik vlieg alleen SAS als het absoluut niet anders kan. Hun dochter Widerøe daarintegen heeft wel begrepen hoe het hoort.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
SAS![]()
Daar willen zelfs Scandinaviers niet meer mee vliegen.
Je kan een stoel bij de nooduitgang boeken voor extra geld bij je boeking. Maar alleen via de website van transavia zelf, als je een pakketreis boekt is dat nog wat lastiger.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vraag het elke keer weer als ik een reis boek en steeds weer bieden ze het niet. Er wordt me steevast verteld dat Transavia dat sowieso niet biedt. Bieden ze dat wel, dan zou ik er direct gebruik van maken. Ik ben niet extreem lang (1.95), maar elke beetje extra ruimte is zeer gewenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |