En onze eigen dijken doorsteken en de randstad laten vollopenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef MouzurX het volgende:
Eens; wat duitsland en nederland moeten doen is belgie, luxemburg en frankrijk binnen vallen en orde op zaken stellen.
Daarna heel afrika koloniseren
Maar die supporters waren wel garpig.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en het barst er van de Algerijnen en ander gespuis.
Toen ik 16 was op vakantie op een camping...quote:
Hebben die chicks?quote:
Dat was een manquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik 16 was op vakantie op een camping...
Die chick was nog behaarder dan een moeflon
Trauma.
Waarom leren wij eigenlijk Frans op de middelbare scholen?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef Penisbaard het volgende:
Als ik Frans was zou ik ook geen Engels leren. Gewoon, omdat Frans en Duits de talen van het continent zijn en niet dat vuige Engels.
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom leren wij eigenlijk Frans op de middelbare scholen?
Doet daar ooit iemand een zak mee? Nee.
Precies, kunnen we tenminste onze fietsen terugvragenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Fissen het volgende:
[..]
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallen
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Fissen het volgende:
[..]
Frans en Duits moet vervangen worden door Russisch en Chinees zodat wij voorbereid zijn zodra ze ons land binnenvallen
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:24 schreef Bonzai. het volgende:
Afghanistan![]()
-
Z
Al met al een terechte klacht.
tfquote:Op zondag 20 juni 2010 23:44 schreef John-Locke het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
Frans Duitsquote:
Fail.quote:
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas penis hangoor stierenkl.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:44 schreef John-Locke het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
Wut?quote:
Ja zo'n snol dat helpt.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef Broder het volgende:
Zeer terechte klacht.
Ik ook niet. Alleen n00bs die liever Rioja (quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef ViaRegnum het volgende:
Onterechte klacht. Frankrijk is een fantastisch landEn de mensen zijn er aardig, ik heb er in ieder geval geen negatieve ervaringen mee.
Waarom wil jij Frankrijk invallen als je er zo op kotst ?quote:
Het land is prima in orde. Het probleem zit hem in de bevolking. Vandaar: tijd voor etnische zuivering.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom wil jij Frankrijk invallen als je er zo op kotst ?
Overigens heb ik niets tegen Frankrijk.
Land is leuk, maar jammer dat er Fransen wonen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom wil jij Frankrijk invallen als je er zo op kotst ?
Overigens heb ik niets tegen Frankrijk.
Wat een tokkiequote:Op maandag 21 juni 2010 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-op-texelplein-noord
Nederlanders zijn ook niet alles....![]()
![]()
Kan allemaal waar zijn wat je zegt, maar ik zie ook positieve dingen: 1) hun taal is prachtig, 2) veel Franse dames hebben erg veel smaak qua kleding, en 3) hun muziekcultuurtje, dat zich op een aanzienlijk prettiger manier heeft ontwikkeld dan die van ons. Al kan m'n beeld vertroebeld zijn omdat ik toevallig op dezelfde muzikale golflengte zit als veel Fransen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Chauvinistisch kutvolk zeg![]()
Bahbah.
Bestaat er eigenlijk wel 1 aardige en leuke fransman? Wat een klootzakken.
Nu alleen al op dit WK bijvoorbeeld;
- Stakende spelers van Frankrijk
- Kut Franse scheids bij Ivoorkust-Brazilie
En komende zomer;
- Weigeren Engels te spreken
- Aso's
- Negeren buitenlanders
Echt. Wat een kutland.
Kom we vallen er in mannen!!!!111!!
Klacht: Frankrijk
Je houdt van Franstalige Marokkaanse straatrap?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn wat je zegt, maar ik zie ook positieve dingen: 1) hun taal is prachtig, 2) veel Franse dames hebben erg veel smaak qua kleding, en 3) hun muziekcultuurtje, dat zich op een aanzienlijk prettiger manier heeft ontwikkeld dan die van ons. Al kan m'n beeld vertroebeld zijn omdat ik toevallig op dezelfde muzikale golflengte zit als veel Fransen.
Die kerelquote:Op maandag 21 juni 2010 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-op-texelplein-noord
Nederlanders zijn ook niet alles....![]()
![]()
Veel van hun webradio's willen nogal eens goede (tech)house, minimal, enz. draaien. Tevens veel goede wereldmuziek/ska/reggae/jazz/hiphop op hun webradio's. Maakt verder niet uit of het Franse nummers zijn of niet, al komt het wel regelmatig voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je houdt van Franstalige Marokkaanse straatrap?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |