Die van Slovenië-USA was veel slechter.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Slechtste scheidsrechter tot nu toe op dit toernooi.
Anti-voetbal?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:22 schreef WillemWever het volgende:
Kutgrueter kutbrazilië Met hun anti-voetbal en nadat Drogba scoort de hele wedstrijd saboteren a la Portugal in 2006
Nee, en vooral niet op de manier hoe die NOS pipo het brengt.quote:
even die naam onthouden. Hopelijk krijgen we deze gek niet bij toekomstige wedstrijden.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Deze man floot Nederland - Denemarken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
even die naam onthouden. Hopelijk krijgen we deze gek niet bij toekomstige wedstrijden.
Hij was ook de scheidsrechter van Nederland-Denemarkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
even die naam onthouden. Hopelijk krijgen we deze gek niet bij toekomstige wedstrijden.
Ik denk dat Blatter m al heeft gereserveerd voor Oranje.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef BB-King het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu al... dit was typisch een wedstrijd voor hem.
Fransen kunnen niet voetballlen en niet fluiten.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Het is dan ook hoog tijd dat NOS met dit apparaat door de lijst commentatoren gaat:quote:Op zondag 20 juni 2010 22:22 schreef Bianca82 het volgende:
Nounou commentator, het is toch maar goed dat jij geen scheids was hier.
Ivoriaan komt op hem afrennen, hij weert zich af. Wat moet ie dan doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Kaka 2x geel was terecht elleboog mag niet maakt niet uit dat het in de maag was.
Huiliequote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Die commentator kan echt niet, erger me vaak aan Ten Napel en Snoeks, maar dit spant echt de kroon![]()
![]()
![]()
![]()
Was zeer partijdig, knipoogte meerdere malen naar Fabiano, gaf geen hands bij zijn 2e goal en om te doen lijken of hij niet omgekocht is geeft hij kaka 2x geelquote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat heeft die scheids allemaal voor een slechts gedaan dan?
de goal van Brazilie goedgekeurd.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat heeft die scheids allemaal voor een slechts gedaan dan?
Heeft Oranje een excuus om hun balabberde spel goed te praten als ze eruit vliegen dit WK.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat Blatter m al heeft gereserveerd voor Oranje.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef BB-King het volgende:
Ik mis Evert ten Napel nu al... dit was typisch een wedstrijd voor hem.
wutquote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Grueter, de beste commentator van de NOSWat een baas. Daar kan Zevert nog een lesje van leren.
Grueter
Moest even vermeld worden. Als het kan in vervolg met hoeveel dit de belastingbetaler gekost heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Ereinion het volgende:
'Het commentaar was van Jeroen Grueter'
Nee, dat hadden we echt niet door hoor.
Je heb het over zwemmen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Grueter, de beste commentator van de NOSWat een baas. Daar kan Zevert nog een lesje van leren.
Grueter
Arm gewoon laten hangenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Scribent het volgende:
[..]
Ivoriaan komt op hem afrennen, hij weert zich af. Wat moet ie dan doen?
rot is op met al die buitenlandse zenders de hele tijd, ik wil gewoon op onze eigen staatstelevisie kunnen kijken zonder dat er een mongool aan het woord komtquote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huilie
Sporza, BBC, ZDF kan je zeker niet ontvangen?
Je trein had vertraging en de wedstrijd gemist?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Roi het volgende:
Weet iemand waar ik de NS kan mailen met mijn klacht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |