Wat grappig dat het Franse handbal team al 2 keer achter elkaar Europees kampioen is, mischien iets voor Henry?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Fransen kunnen niet voetballlen en niet fluiten.
Het spijt me zeer, maar jij hebt echt weinig verstand van voetbal. Het lukte je in de rust ook niet om een keer met argumenten te komen.quote:
Dat is nou het hele punt, er zijn alleen maar mongolen aan het woord die de hardwerkende burger geld kostquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
rot is op met al die buitenlandse zenders de hele tijd, ik wil gewoon op onze eigen staatstelevisie kunnen kijken zonder dat er een mongool aan het woord komt
Hij had NED-DEN ook geflotenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat Blatter m al heeft gereserveerd voor Oranje.
Geluid uitzetten!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
rot is op met al die buitenlandse zenders de hele tijd, ik wil gewoon op onze eigen staatstelevisie kunnen kijken zonder dat er een mongool aan het woord komt
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef keesjeislief het volgende:
Volgens mij is die rode kaart gewoon terecht, Kaka moet zijn elleboog bij zich houden.
welke elleboog?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef keesjeislief het volgende:
Volgens mij is die rode kaart gewoon terecht, Kaka moet zijn elleboog bij zich houden.
Jeroen Grueterquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je trein had vertraging en de wedstrijd gemist?
Ik kijk ook naar Nederland als Frank Snoeks en Vermeulen commentaar geeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
"What would Jesus do?"quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Great performance by #CIV, Terrible calls by the Ref. Fcuk Kaka! Jesus won't do that, Mr. "I belong to Jesus"
Brazilië zorgt ervoor dat de moederkolonie doorgaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
ik kan niet wachten op portugal - brazillie![]()
![]()
![]()
![]()
Het was gewoon aanlopen van die Ivoriaanquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Louis22 het volgende:
Ben ik nou gek of kreeg Kaka gewoon terecht een gele kaart voor een elleboogstoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |