Aangezien je niks van mij weet ga ik niet in op je eerste zinquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar 400 per maand krijgenGa werken ofzo. Ze hoeven je niks te geven, en jij verwacht dat een foutje ook nog in jou voordeel uitpakt?
. Als je het gewoon op een spaarrekening gooit maak je er inderdaad winst op ja.
Het kan natuurlijk niet zijn verrekend, wat bij toeslagen vaak voorkomt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Sorry, als ik op mijn afschriften kijk dan heb ik echt 12x een bepaald bedrag gekregen en als ik op de definitieve aanslag keek stond daar echt een ander bedrag wat ik ontvangen zou moeten hebben.
Dat soort zaken geeft de gemeente door, zoals ik al zei, GBA. Daarnaast werkt de belastingdienst met nummers, niet met namen.quote:Die spontane verhuizing was een persoonsverwisseling. Waarschijnlijk een tweede persoon ergens met mijn naam.
Maar ik geef je gelijk dat 999 van de 1000 gevallen vaak bij de aanvrager ligt![]()
Neen, niks verrekend. Ik had allang een betalingsregeling getroffen, omdat mijn spaarrente hoger was dan de heffingsrente en toen kreeg ik in 1x ngo een aanslag, van exact hetzelfde bedrag en hetzelfde jaar. Dus weer een fout. Na een bezwaarschrift en 6 maanden wachten werd dat wel weer rechtgezet. Geweldig die BDquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zijn verrekend, wat bij toeslagen vaak voorkomt.
[..]
Dat soort zaken geeft de gemeente door, zoals ik al zei, GBA. Daarnaast werkt de belastingdienst met nummers, niet met namen.
En al zou je kosten maken, die kosten kan je declareren..quote:Op zondag 20 juni 2010 21:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Belasting telefoon is gratis...
Nope, ik stuur altijd alles aangetekend op en ik kreeg niks terug na gevraagd te hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En al zou je kosten maken, die kosten kan je declareren..
Ik zou heel graag dit willen verifieren, maar los daarvan, ik wil vooraf zeggen dat de Belastingdienst een baggerorganisatie is, maar die 999 van de 1000 gevallen eigen gepruts is komt het niet heel ver vanaf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar het was gewoon een fout van de BD, beiden gevallen.
Da's sinds 2010 veranderd, je kunt zowel heffingsrente als invorderingsrente moeten betalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:44 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Onzin, als er uberhaupt rente kan worden geheven dan is dat invorderingsrente.
Dat was voor 2010 ook al mogelijk, maar aangezien het hier niet om een aanslag gaat, gaat heffingsrente hier niet op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Da's sinds 2010 veranderd, je kunt zowel heffingsrente als invorderingsrente moeten betalen.
http://www.belastingdienst.nl/particulier/erven/erven-49.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |