Wait....wut?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet, ik doel erop dat Noord-Korea juist beter speelde dan Ivoorkust...
Nee, maar een 14-jarige kan nog zo volwassen overkomen, dat is ze niet. En makkelijk te beïnvloeden door iemand als jij (hoef je niet eens bewust te doen, maar je hebt dan gewoon meer overwicht). Ik vind dat je dat risico gewoon niet moet nemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dus?
Wat is er nou eigenlijk mis mee? Waarom is dat zo fout? Omdat die 14 jarige zichzelf niet kan verdedigen?
Net alsof elke 18 jarige automatisch die 14 jarige misbruikt...
Jezus, die muts die denkt dat de viva het WK heeft georganiseerdquote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)nederland-japan-5396
"Wie is Mandela?" [ afbeelding ]
Jongens die meisjes van 14 aantrekkelijk vinden en meisjes zoals ik die het ziek vinden dat jongens dat leuk vinden.quote:
Oh, dat moeten ze zelf wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens die meisjes van 14 aantrekkelijk vinden en meisjes zoals ik die het ziek vinden dat jongens dat leuk vinden.
Samenvatting van samenvatting:quote:
quote:Kanker
Hallelujah.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat moeten ze zelf weten. Ik kan hem er in ieder geval niet van omhoog krijgen.
Sounds like I missed a party as well.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
Kom ik in Groningen aan, is het een woeste kankerbende, stinkt het echt TE erg, en staat er een megabong op de tafel. Overal ligt ook bier op de grond.
Schijnt dat ik een goed feestje heb gemist
Whehe.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus, die muts die denkt dat de viva het WK heeft georganiseerd
ZzzZzzzquote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens die meisjes van 14 aantrekkelijk vinden en meisjes zoals ik die het ziek vinden dat jongens dat leuk vinden.
Wut?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Wie passt mij even die tietenfoto van die rel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |