Ja dus?quote:
Wat is dit nou weer voor redenatie?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was omdat Noord-Korea gewoon goed verdedigde, Brazilië speelde ook gewoon geniaal, vooral Robinho. Die zie ik hier toch wel met minstens 2 doelpunten verschil winnen.
Je toestemming, fuck yeahquote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima, wat jij wilt joh. Ga je toch lekker een 14-jarige aan de haak slaan.
Waarom blijf je nou zuigen? Ik vind het gewoon ziek, accepteer het. Zo'n ding is nog niet eens volledig ontwikkeld.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dus?
Wat is er nou eigenlijk mis mee? Waarom is dat zo fout? Omdat die 14 jarige zichzelf niet kan verdedigen?
Hou jij je bek gewoon dicht, je lijkt potloodvis wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Chriz2k het volgende:
De mening van wolvendagen is immers altijd doorslaggevend, zelfs als ze geen enkel argument weet aan te dragen.
Juist niet, ik doel erop dat Noord-Korea juist beter speelde dan Ivoorkust...quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor redenatie?
Ivoorkust is zelf ook 2 klasses beter dan Noord-Korea, dus zou Brazilië het er alleen maar lastiger mee moeten hebben
Gefeliciteerd. Doei.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je toestemming, fuck yeah. Dát is wat ik wilde bereiken
Vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet, ik doel erop dat Noord-Korea juist beter speelde dan Ivoorkust...
Ik ben ook nog niet volledig tot wasdom gekomen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom blijf je nou zuigen? Ik vind het gewoon ziek, accepteer het. Zo'n ding is nog niet eens volledig ontwikkeld.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet volledig tot wasdom gekomen.
quote:
Altijd die flabberfilmpjesquote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)nederland-japan-5396
"Wie is Mandela?" [ afbeelding ]
Jij komt er wel in het leven met deze instelling. Ik ga voetbal kijken, xxx.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou jij je bek gewoon dicht, je lijkt potloodvis wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |