Bij de pvv hoef je geen rechts extremisten te vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Israel.. En we weten allemaal hoe de PVV over Israel denkt (verkiezingsprogramma)
Ik heb inderdaad geen politiek inzicht. En nu?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dream on, VVD is momenteel politieke zelfmoord aan het plegen en dat vind ik oprecht jammer. Dat jij dat niet ziet is een gebrek aan inzicht.
1)Volgens de polls was 80% of meer van zijn stemmers het met Wilders eens toen hij zijn breekpunt versoepelde.quote:
Ok, blijf vooral de VVD rijk wanen, ondanks dat ze in de meeste linkse coalitie stappen. Goed politiek inzicht heb jequote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen politiek inzicht. En nu?
Ofzo?
Overigens ben ik bereid dat van een hoop mensen aan te nemen, maar er zijn grenzen![]()
Liet vallenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
1)Volgens de polls was 80% of meer van zijn stemmers het met Wilders eens toen hij zijn breekpunt versoepelde.
Klopt. Laat mijn vraag onverlet hoe Wilders aan genoeg kandidaten komtquote:2)Volgens de polls is Wilders aantal kiezers enkel gestegen sinds het mislukken va de coalitie.
Nogmaals: hoe komt Wilders aan genoeg stemmers voor de PS-verkiezingen (normaal zeer lage opkomst), genoeg kandidaten voor PS zelf, en genoeg kandidaten voor de EK als hij genoeg kandidaten voor de PS heeft gevonden???quote:Tja, ik zeg niet dat polls zaligmakend op helemaal betrouwbaar zijn maar schijnbaar doet Wilders het allemaal zeer goed bij zijn achterban en trekt hij zelfs nog meer kiezers bij de andere partijen weg.
Maar de VVD is toch ook gewoon rijk tot de volgende verkiezingen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, blijf vooral de VVD rijk wanen, ondanks dat ze in de meeste linkse coalitie stappen. Goed politiek inzicht heb je![]()
Meest linkse coalitie zou uit SP en PVV bestaanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, blijf vooral de VVD rijk wanen, ondanks dat ze in de meeste linkse coalitie stappen. Goed politiek inzicht heb je![]()
Daarbij lijkt het erop dat momenteel de VVD al in elkaar aan het zakken is.
Je kúnt het welquote:Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog eens paars zou verdedigen, tsjonge.
Ik snap niet helemaal hoe je vragen precies relateren aan de intentie van mijn post.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liet vallen
[..]
Klopt. Laat mijn vraag onverlet hoe Wilders aan genoeg kandidaten komt
[..]
Nogmaals: hoe komt Wilders aan genoeg stemmers voor de PS-verkiezingen (normaal zeer lage opkomst), genoeg kandidaten voor PS zelf, en genoeg kandidaten voor de EK als hij genoeg kandidaten voor de PS heeft gevonden???
Door van zijn kiezers kandidaten te maken? *Steekt vinger op* Lijkt me leuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt. Laat mijn vraag onverlet hoe Wilders aan genoeg kandidaten komt
[..]
Ok, da's dan 1! Nu de rest nog....quote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Door van zijn kiezers kandidaten te maken? *Steekt vinger op* Lijkt me leuk.
Wat schuift hetquote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, da's dan 1! Nu de rest nog....
Jaa, we gaan ons meteen bij de VVD aansluitenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
Ik doe ook wel mee. Verlaat meteen de fractie.
Owh ja, die optie is er ook nog... Goed idee!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef eriksd het volgende:
Ik doe ook wel mee. Verlaat meteen de fractie.
Ik zag laatst nog in de spits of Metro een advertentie voor beleidsmedewerker bij de PVV..ze beloofden een goede beloningquote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat schuift hetIk ben dan geen PVV stemmer, maar wel VVD'er, dus hou van een goed salaris
VVD zoekt ook mensen.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:40 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog in de spits of Metro een advertentie voor beleidsmedewerker bij de PVV..ze beloofden een goede beloning
Toch maar op de kieslijst danquote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef eriksd het volgende:
Beleidsmedewerkers krijgen geen lease-auto.
Ik ben dan ook geen kiezer van Wildersquote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jammer voor de kiezers van Wilders dat hij geen mensen zoekt van het niveau-tokkie. Maar van Universitair niveau, geloof ik.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen kiezer van Wilders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |