We kunnen natuurlijk ook overal oortjes en oogjes plakken. Hoeven we er niet 24/7 te zijn.quote:
Beetje de Elco Brinkman van de VVD.quote:
Vrij logisch. Hij is diegene die al voor de verkiezingen hard riep voor een paars+ coalitie te zijn. D66 is ook de partij die tussen deze drie partijen in staat. Voor hem zal het belangrijk zijn om bij Rutte iig de indruk te wekken dat het niet drie tegen een is, anders zal paars+ er zeker niet komen. Ook opvallend dat Rutte en Pechtold samen de vijver omliepen en Cohen en Halsema de andere kant op, dat lijkt me nu zeker geen toeval.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Toad het volgende:
Jaja, en Pechtold heeft nu een soort bemiddelende rol kennelijk. Spannend.
Zo zaten ze overigens ook aan tafel (tijdens het maken van de foto's iig)quote:Op maandag 21 juni 2010 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vrij logisch. Hij is diegene die al voor de verkiezingen hard riep voor een paars+ coalitie te zijn. D66 is ook de partij die tussen deze drie partijen in staat. Voor hem zal het belangrijk zijn om bij Rutte iig de indruk te wekken dat het niet drie tegen een is, anders zal paars+ er zeker niet komen. Ook opvallend dat Rutte en Pechtold samen de vijver omliepen en Cohen en Halsema de andere kant op, dat lijkt me nu zeker geen toeval.
Klopt, viel me ook al opquote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo zaten ze overigens ook aan tafel (tijdens het maken van de foto's iig)
Snuffelen klinkt minder elitair...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef jantje84 het volgende:
Misschien kan het woord 'snuffelen' vanaf nu achterwege gelaten worden door de media. Wat is er mis met 'verkennen'?
Misschien willen ze toch een soort "2 "tegen 2" indruk wekken ipv een "3 tegen 1" zoals sommigen zeggen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Bij 'snuffelen' krijg ik altijd zo'n raar beeld
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef eriksd het volgende:
Jongens, het gaat niet door. Ik ben tegen.
Ten eerste is het maar de vraag als dat kabinet er 4 jaar zit, ten tweede valt er waarschijnlijk na maar 2011 weinig meer te regeren alse pvv de hele VVD heeft opgegeten bij de staten verkiezingenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij in dit kabinet gaat zitten zal hij 4 jaar willen zitten inderdaad. Dat spinnen begint 6 maanden voor de verkiezingen wel weer.
Het zou mij niets verbazen als de '3' Pechtold deze taak hebben gegeven. Waar hij toe behoort natuurlijk.quote:
Nog maar eens (3 posts op een rij):quote:Op maandag 21 juni 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ten eerste is het maar de vraag als dat kabinet er 4 jaar zit, ten tweede valt er waarschijnlijk na maar 2011 weinig meer te regeren alse pvv de hele VVD heeft opgegeten bij de staten verkiezingen
Uitleg graag, vat 'm niet helemaal...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als de '3' Pechtold deze taak hebben gegeven. Waar hij toe behoort natuurlijk.
Dat idee krijg ik ook. Zeker het met zijn tweeën om de vijver te lopen is naar mijn idee meer iets is om een bepaalde indruk te wekken bij de pers dan dat het ook echt veel betekent.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien willen ze toch een soort "2 "tegen 2" indruk wekken ipv een "3 tegen 1" zoals sommigen zeggen?
Beter verkoopbaar voor Rutte wellicht?
Ik lul ook maar wat![]()
Ben erg benieuwd naar hoe dit afloopt...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Zeker het met zijn tweeën om de vijver te lopen is naar mijn idee meer iets is om een bepaalde indruk te wekken bij de pers dan dat het ook echt veel betekent.
Ik kan me ook wel voorstellen dat Cohen, Halsema en Pechtold hier voor de tijd al over gesproken hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als de '3' Pechtold deze taak hebben gegeven. Waar hij toe behoort natuurlijk.
Die heeft ie vast wel, hij doet dit al 6 jaar, die man is niet dom en seniel. Feit is en blijft dat cda en pvv op rechts flink gaan profiteren tijdens de verkiezingen volgend jaar en dan is er weinig gezelligheid meer in het paarse kabinet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog maar eens (3 posts op een rij):![]()
Waar haalt Wilders al die Staten- en EK-kandidaten vandaan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |