1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Je zou haast een compleet 11tal veranderen en met 1000-0 winnenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef fransbreda het volgende:
Haha , eerst schiet diegene die op je plek staat er 3 binnen.
Nu al 4
Straks 20
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Evertjan het volgende:
JD wordt met de dag dikker in het gezicht hij gaat Any van der Meyden achteraan als hij zo doorgaat
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding
Heeft ie al ervaring mee.
Jaar of 10 geleden denk ik.quote:
Basisspeler in '88 man. Heb eens respect.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:52 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik vind Vanenburg echt een mongool.
Neehee, luisteren!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef wdn het volgende:
Komt de dooddoener weer "het hoort bij de cultuur"
Nou en?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Basisspeler in '88 man. Heb eens respect.
Dank voor de waarschuwingquote:
jaar of 10 geleden geloof ik. Was in de voorloper van VI Sport aan tafel met good old Ruud ter Wijden als presentator en Hugo camps als analist. Toen mochten ze nog gewoon roken aan de tafel en zag je alleen maar rook opstijgenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jaar of 10 geleden geloof ik. Was in de voorloper van VI Sport aan tafel met good old Ruud ter Wijden als presentator en Hugo camps als analist. Toen mochten ze nog gewoon roken aan de tafel en zag je alleen maar rook opstijgen
Jammerquote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Falco het volgende:
Lik mijn reet
Wel leuk dat gehengel naar de perikelen rond het WK 1990, maar Gerald hapte net niet.
"Best apart" inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:51 schreef Jaja.. het volgende:
Denk dat ik wel weet waarom Vanenburg heeft gefaald bij die Jupilerclubs, die man slaagt er niet in te verwoorden wat ie wil zeggen.
Ik weet een goede naam voor de musical: Evitaquote:
Ja, tik de "grap" nog even in.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik weet een goede naam voor de musical: Evita
Speciaal voor jou!quote:
Hugoquote:Op zondag 20 juni 2010 19:07 schreef tong80 het volgende:
2 uitzendingen per dag en Hugo Borst komt met het grootste nieuws
Leuk, waarschijnlijk dus vragen in 36 verschillende talenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Ivo Niehe.
"De bal daalt niet!"
Misschien vraagt Johan hem eens hoe hij toch binnenkomt bij al die grote sterren. Betaalt hij ze?
Wel een hoer met tickets.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Beh! Lekker ding, maar is dus gewoon weer een aandachtshoer
Ja, ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand al de Gijp-bingo doorgestuurd?
Mooi was dat ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vandaag ben ik te gast bij een bijzonder iemand, mezelf.
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alles wat Ivo Niehe zegt klinkt als een voiceover.
feyenoord en excelsiorquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef -Willempie- het volgende:
Serieus? Heeft die Bastos in Nederland gevoetbald? Waar?
Ik heb altijd al mijn twijfels gehad over René's geaardheid.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef WillemWever het volgende:
René geilt weer eens op het lichaam van Drogba. Kun je afvinken op de bingo kaart trouwens.
Excelsior.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef -Willempie- het volgende:
Serieus? Heeft die Bastos in Nederland gevoetbald? Waar?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
"Ik heb er geen verstand van" vervolgens lult hij een heel verhaal vol...
Ja, ze gebruiken graag snel krachttermen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een lulkoek! Het lukt 2 wedstrijden niet om een beetje mooi te voetballen, gelijk sprake van een cultuurbreuk oid.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef Mummiepak het volgende:
Ivo heeft een maatje gevonden in Iwan. Ja, ze lullen allebei eindeloos.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand Ivo even een lolly geven.
Ik ben nu al moe van dat gezwam.
We worden toch liever kampioen met zakelijk voetbal, dan uitgeschakeld worden in de kwartfinales met sprankelend voetbal.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Drassss het volgende:
Weer dat gezeik dat het niveau " slecht " is... na 15 uitzendingen ben je dat ook wel zat.
ja maar de waarheid is hard.. soms werkt dit goed naar de spelers toe.. want de spelers willen zelf ook beter spelen.. maar ik ben van mening dat ze steeds beter gaan spelen..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Drassss het volgende:
Weer dat gezeik dat het niveau " slecht " is... na 15 uitzendingen ben je dat ook wel zat.
http://www.fifa.com/world(...)match=300111117.htmlquote:
Kuijt bashenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:38 schreef Friesz het volgende:
Het gaat echt de hele tijd over hetzelfdeBuitenspelers, opstellingen, vuvuzelas en yolanthe
Maar wel vermakelijk
Ik ben helemaal geen sportfanaat, maar dit 'sportprogramma' vind ik geweldig en hilarisch! Vooral Johan Derksen Zoiets als Top Gear, geen fan van autoprogramma’s, maar dat geleuter is geweldigquote:Op zondag 20 juni 2010 22:38 schreef Friesz het volgende:
Het gaat echt de hele tijd over hetzelfdeBuitenspelers, opstellingen, vuvuzelas en yolanthe
Maar wel vermakelijk
Totdat ze in de kwartfinale eruit liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben blij met Bert, laat René maar lullen
Dan hebben we echt een kut WK gehad. Lelijke wedstrijden en matig resultaat. Vond ik EK 2008 leuker.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Totdat ze in de kwartfinale eruit liggen.
Haha die Ivo, gaat hij de kracht van het programma VI even uitleggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben blij met Bert, laat René maar lullen
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Soms wordt er wel raar geknipt in dat balletje schieten
Je ziet hem schieten en het volgende shot zie je hem opeens erop geplakt zitten
Je zou het wel denken maar die mensen laten zich toch niet beet nemen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!
Wel opvallend idd! Extra spannend maken voor de laatste keer.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Maar dan zou al het publiek in het complot moeten zitten, die juichten allemaalquote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!
Is eerder opgenomen hequote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Dan was het vast wel uitgelekt met dat hele plein vol mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef WeebI het volgende:
ligt het aan mij of is die hoofdprijsschieten bullshit echt complete nepperij
edit: ah ligt dus niet aan mij
Precies wat ik zelf dacht, precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Mogen allemaal gratis naar de Mac of krijgen een jupilertje.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan zou al het publiek in het complot moeten zitten, die juichten allemaal
Komt gewoon omdat het lijkt alsof de bal van een meter erop gegooid wordt. Een echte trap is niet zo zuiver en bovendien draait hij vaker in de lucht.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies wat ik zelf dacht, precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
Wat ook zou kunnen, zonder meteen de aluminium hoedjes van stal te halen, is dat mensen vaak wel goed raak schoten in één van de vakjes, maar dat de bal niet echt bleef plakken. In televisie is het gebruikelijk om dan andere shots erin te monteren.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat het lijkt alsof de bal van een meter erop gegooid wordt. Een echte trap is niet zo zuiver en bovendien draait hij vaker in de lucht.
Ga je gangquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef WillemWever het volgende:
Iemand zou een mailtje moeten sturen naar VI om te vragen waarom de camera-opstelling is veranderd.
Zoiets zal het wel zijn ja, en nu lijkt het net alsof het met 2 camera's is gedraaid.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat ook zou kunnen, zonder meteen de aluminium hoedjes van stal te halen, is dat mensen vaak wel goed raak schoten in één van de vakjes, maar dat de bal niet echt bleef plakken. In televisie is het gebruikelijk om dan andere shots erin te monteren.
Mensen die zich druk maken om het 'WK hoofdprijs schieten'quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, en nu lijkt het net alsof het met 2 camera's is gedraaid.
Gaat moeilijk.quote:
Hij is erg stilquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef Paul het volgende:
Volgens mij heeft Johan eigenlijk een grafhekel aan Ivo. Van binnen kotst Johan
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
Ivo flikker op ga zelf in dat envelopje zitten en vlieg mee met die duif
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
Ivo flikker op ga zelf in dat envelopje zitten en vlieg mee met die duif
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Ik heb medelijden met die duif. Heeft 28 vellen papier om zijn poot nu.
Ben je gek ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
500 vel a4 tjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |