Dan hebben we echt een kut WK gehad. Lelijke wedstrijden en matig resultaat. Vond ik EK 2008 leuker.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Totdat ze in de kwartfinale eruit liggen.
Haha die Ivo, gaat hij de kracht van het programma VI even uitleggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben blij met Bert, laat René maar lullen
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Soms wordt er wel raar geknipt in dat balletje schieten
Je ziet hem schieten en het volgende shot zie je hem opeens erop geplakt zitten
Je zou het wel denken maar die mensen laten zich toch niet beet nemen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!
Wel opvallend idd! Extra spannend maken voor de laatste keer.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Maar dan zou al het publiek in het complot moeten zitten, die juichten allemaalquote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb het gevoel alsof we in de ootje worden genomen!
Is eerder opgenomen hequote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Dan was het vast wel uitgelekt met dat hele plein vol mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef WeebI het volgende:
ligt het aan mij of is die hoofdprijsschieten bullshit echt complete nepperij
edit: ah ligt dus niet aan mij
Precies wat ik zelf dacht, precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Mogen allemaal gratis naar de Mac of krijgen een jupilertje.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan zou al het publiek in het complot moeten zitten, die juichten allemaal
Komt gewoon omdat het lijkt alsof de bal van een meter erop gegooid wordt. Een echte trap is niet zo zuiver en bovendien draait hij vaker in de lucht.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies wat ik zelf dacht, precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
Wat ook zou kunnen, zonder meteen de aluminium hoedjes van stal te halen, is dat mensen vaak wel goed raak schoten in één van de vakjes, maar dat de bal niet echt bleef plakken. In televisie is het gebruikelijk om dan andere shots erin te monteren.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat het lijkt alsof de bal van een meter erop gegooid wordt. Een echte trap is niet zo zuiver en bovendien draait hij vaker in de lucht.
Ga je gangquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef WillemWever het volgende:
Iemand zou een mailtje moeten sturen naar VI om te vragen waarom de camera-opstelling is veranderd.
Zoiets zal het wel zijn ja, en nu lijkt het net alsof het met 2 camera's is gedraaid.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat ook zou kunnen, zonder meteen de aluminium hoedjes van stal te halen, is dat mensen vaak wel goed raak schoten in één van de vakjes, maar dat de bal niet echt bleef plakken. In televisie is het gebruikelijk om dan andere shots erin te monteren.
Mensen die zich druk maken om het 'WK hoofdprijs schieten'quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, en nu lijkt het net alsof het met 2 camera's is gedraaid.
Gaat moeilijk.quote:
Hij is erg stilquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef Paul het volgende:
Volgens mij heeft Johan eigenlijk een grafhekel aan Ivo. Van binnen kotst Johan
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
Ivo flikker op ga zelf in dat envelopje zitten en vlieg mee met die duif
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
Ivo flikker op ga zelf in dat envelopje zitten en vlieg mee met die duif
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ga fietsen, Ivo is een held! Maak hem een vaste gast!
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Ik heb medelijden met die duif. Heeft 28 vellen papier om zijn poot nu.
Ben je gek ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
500 vel a4 tjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:08 schreef Drassss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |