Eens.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Je avonden vullen met FOK!ken, documentjes en grafische designs maken tast je hersenen op een niet positieve manier aan, zo is wel op te maken uit je posts.
En dan juist, waarom meer dan 400 euro betalen voor een pc waar je niet mee gamed.Voor alleen office, internet en wat tekenprogramma's kun je voor 500 euro klaar zijn.
Wie?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:37 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
FPS, RTS of MMO zonder muis en keyboard.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
quote:
Niet eens weten wat FPS, RTS of MMO inhoudt en dan pleiten dat gamen op een PC gay is. Zeker alleen de laatste deel van Fifa spelen zeker?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Niet eens weten wat FPS, RTS of MMO inhoudt en dan pleiten dat gamen op een PC gay is. Zeker alleen de laatste deel van Fifa spelen zeker?
Rot op.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Niet eens weten wat FPS, RTS of MMO inhoudt en dan pleiten dat gamen op een PC gay is. Zeker alleen de laatste deel van Fifa spelen zeker?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Het is juist het OS wat zo brak is, de hardware is wel okee, alleen te duurquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Hondenbrokken het volgende:
Apple is een goed OS dat op slechte hardware draait.
Ik vind dat veel mensen in dit topic te weinig onderscheid maken tussen soft- en hardware.
Liever een goeie Suzuki Alto dan een krappe Porsche met een dildo ingebouwd in de bestuurdersstoel die je elke 20 seconden penetreert, waarmee je alleen op door Apple bepaalde wegen mag rijden en de speciale benzine maar bij 10 pompen in NL te vinden is.quote:
BOOOOOOOOM!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Liever een goeie Suzuki Alto dan een krappe Porsche met een dildo ingebouwd in de bestuurdersstoel die je elke 20 seconden penetreert, waarmee je alleen op door Apple bepaalde wegen mag rijden en de speciale benzine maar bij 10 pompen in NL te vinden is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Liever een goeie Suzuki Alto dan een krappe Porsche met een dildo ingebouwd in de bestuurdersstoel die je elke 20 seconden penetreert, waarmee je alleen op door Apple bepaalde wegen mag rijden en de speciale benzine maar bij 10 pompen in NL te vinden is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je echt zo'n autist bent als je je nu voordoet moet je dat inderdaad maar doen. Of fatsoenlijk met een computer leren omgaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dan moet ik een andere pc hebben, ik ga me niet aanpassen aan dat ding? Dit was gvd een zuiver systeem maar nu is het enkel diaree wat eruit loopt, dan maar apple.
True. En voor andere zaken zoals gamen, films kijken en dingen met muziek enzo moet je gewoon een PS3 kopenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Je avonden vullen met FOK!ken, documentjes en grafische designs maken tast je hersenen op een niet positieve manier aan, zo is wel op te maken uit je posts.
En dan juist, waarom meer dan 400 euro betalen voor een pc waar je niet mee gamed.Voor alleen office, internet en wat tekenprogramma's kun je voor 500 euro klaar zijn.
Dat valt wel mee toch? Ik stel bepaalde eisen aan zo een ding, dan moet hij dat kunnen, zo niet, een andere proberen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je echt zo'n autist bent als je je nu voordoet moet je dat inderdaad maar doen. Of fatsoenlijk met een computer leren omgaan.
Zo klopt hij beter.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Liever een goeie Porsche dan een hippe Mini, die twee keer zo duur is als de Porsche, met een dildo ingebouwd in de bestuurdersstoel die je elke 20 seconden penetreert, waarmee je alleen op door Apple bepaalde wegen mag rijden en de speciale benzine maar bij 10 pompen in NL te vinden is.
autoexec.batquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Hondenbrokken het volgende:
Apple is een goed OS dat op slechte hardware draait.
Ik vind dat veel mensen in dit topic te weinig onderscheid maken tussen soft- en hardware.
Als je windows lang genoeg gebruikt, wordt het vanzelf traag, vanwege overvol register en software die van zichzelf vindt dat het zich zonder toestemming van de gebruiker aan autoexec.bat mag toevoegen. Heeft er verder niks mee te maken dat je het op een pc draait, want als je windows op een macbook draait heb je hetzelfde probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |