abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83141832
Net als dat het moslims zijn die last hebben van islamitische terreurbewegingen.
pi_83142624
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef IHVK het volgende:
Hellas Nee echt wat een gelul. Gewoon een compleet verkeerde voorstelling van zaken, gevoerd door pure haat.
IHVK

Jij bent een Turk die niet tegen de waarheid kan, je kunt mijn reacties niet met argumenten ontkrachten vandaar je persoonlijke aanvallen
pi_83142696
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ook verzet waarbij burgers worden afgemaakt? Legitiem?
Ik lees toch echt dat er alleen maar Turkse soldaten worden afgemaakt. Zij representeren de Turkse staat en vormen een legitiem doelwit volgens vele experts.

En dat meisje dat is omgekomen (dochter van een legerofficier) is vergelijkbaar met de vele onschuldige Koerden die zijn afgeslacht door de Turkse staat.
pi_83142867
Alsof jij ook maar iets geeft om de Koerden.

Je ziet een heel volk als wapen om te ondersteunen hoe erg je Turken haat. Als Koerden ergens niets aan hebben zijn het figuren als jij.

Trouwens meer dan de helft van je bronnen is enorm onbetrouwbaar.
pi_83142934
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef IHVK het volgende:
Alsof jij ook maar iets geeft om de Koerden.

Je ziet een heel volk als wapen om te ondersteunen hoe erg je Turken haat. Als Koerden ergens niets aan hebben zijn het figuren als jij.
In ieder geval meer dan jij

Jij zwijgt hun onderdrukking dood terwijl ik er aandacht aan besteed!
quote:
Trouwens meer dan de helft van je bronnen is enorm onbetrouwbaar.
Omdat het Koerdische bronnen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 22-06-2010 14:39:11 ]
pi_83143039
De regering heeft verklaard dat de toenadering helemaal niet is gestopt.

Echter, ik denk dat bij de verkiezingen de twee oppositiepartijen (seculieren en extreem-rechts) winst zullen boeken.
pi_83143120
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

In ieder geval meer dan jij

Jij zwijgt hun onderdrukking dood terwijl ik er aandacht aan besteed!
Ik verzwijg hun onderdrukking niet dood. Ik heb al vaak genoeg aangegeven waar het probleem zit en wat er allemaal gebeurd.

Wat jij doet is echter met extreem-subjectieve bronnen je haat voeden tegen een bepaald volk. Dat jij mij voor racist uitmaakt vind ik best grappig. Ik ben namelijk gedeeltelijk van Koerdische komaf.

Er zijn dingen die fout zijn, maar hoe jij de situatie voorstelt. De meeste Koerden moeten gewoon niks van de PKK hebben. Maar de discriminatie in Turkije moet ook stoppen en zo snel mogelijk.
quote:
Omdat het Koerdische bronnen zijn.
Dat zal het zijn ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 22-06-2010 14:39:32 ]
pi_83143264
Maar goed ze zijn nu ook weer bezig in Istanbul dus.

PKK idioten.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:40:31 #59
8781 crew  Frutsel
pi_83143318
Stop aub met het persoonlijke gefrutsel Elkaar uitmaken voor troll of voor racist werkt niet bevorderlijk en op die manier help je ook je (eigen) topic omzeep.
pi_83143440

De slachtoffers van vandaag uitgebreid aan bod gekomen in de pers. Is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het land.

Ik denk niet dat het escaleert, Turkije is al vaker door dit soort periodes geweest, maar ik denk dat een lange termijnoplossing weer een stap verder weg is..
pi_83143515
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Frutsel het volgende:
Stop aub met het persoonlijke gefrutsel Elkaar uitmaken voor troll of voor racist werkt niet bevorderlijk en op die manier help je ook je (eigen) topic omzeep.
Ok sorry, ik zal ermee ophouden.

IHVK mag dan voortaan het 'quote-knopje' gebruiken en aangeven wat er precies niet klopt aan de nieuwsberichten die ik in dit topic post want alleen roepen dat het 'extreem-subjectieve bronnen', daar heeft niemand wat aan!
pi_83143562
2 jaar geleden had de PKK trouwens gewoon even zomaar een aanslag gepleegd in een park op een mooie zomeravond. Waren alleen maar recreanten die voorbij liepen.

Bommen gelegd in een prullenbak. Ik snap niet dat je voor zo een organisatie op kunt komen.
pi_83143757
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:25 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Ik lees toch echt dat er alleen maar Turkse soldaten worden afgemaakt. Zij representeren de Turkse staat en vormen een legitiem doelwit volgens vele experts.

En dat meisje dat is omgekomen (dochter van een legerofficier) is vergelijkbaar met de vele onschuldige Koerden die zijn afgeslacht door de Turkse staat.
Ik snap je ergens ook wel als gefrustreerde Griek die honderden jaren achter elkaar genomen is door de Turken ten tijde van de Ottomaanse gloriedagen. En jij weet zoals ik dat als Turkije nu Griekenland van de kaart wil vegen dat binnen een weekje is gebeurt, beetje gedeisd houden dus Nikos

Wel te prijzen dat je dus ook de Palestijnse Hamas steunt in hun aanslagen op Israeliers die dezelfde redenering gebruiken om Israelische burgers aansprakelijk te stellen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83143760
Koerden die in sommige gebieden niet stemmen op de partij van de PKK worden vermoord of gemarteld.
Het doel van de PKK is een gewelddadige marxistische revolutie beginnen in het zuid-oosten van Turkije.

HRW heeft een waslijst van misdaden die door de PKK zijn begaan.
pi_83143774
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef IHVK het volgende:
2 jaar geleden had de PKK trouwens gewoon even zomaar een aanslag gepleegd in een park op een mooie zomeravond. Waren alleen maar recreanten die voorbij liepen.

Bommen gelegd in een prullenbak. Ik snap niet dat je voor zo een organisatie op kunt komen.
Dat was vast een foutje en niet de bedoeling, kan gebeuren!

Maar als de PKK echt alleen maar burgers doodt, waarom doen ze dan zoveel moeite om goedgetrainde Turkse commando's af te maken i.p.v autobommen te laten ontploffen bij soft targets in Istanbul? Al-Qaeda heeft enkele jaren geleden toch ook tientallen mensen afgeslacht in Turkije met hun autobommen en zelfmoordterroristen? Dat heb ik de PKK nog niet zien doen.
pi_83143810
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Wel te prijzen dat je dus ook de Palestijnse Hamas steunt in hun aanslagen op Israeliers die dezelfde redenering gebruiken om Israelische burgers aansprakelijk te stellen.
Hamas blaast burgers op in stadbussen. Dat heb ik de PKK niet zien doen.
pi_83143820
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Dat was vast een foutje en niet de bedoeling, kan gebeuren!

Dat is helemaal geen fout. Dat is gewoon opzettelijk gedaan. Er worden ook zo vaak aanslagen verijdeld van de PKK die niet zelden op burgers zijn gericht.
pi_83143841
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Frutsel het volgende:
gefrutsel
pi_83143845
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Hamas blaast burgers op in stadbussen. Dat heb ik de PKK niet zien doen.
Grapjas. Nog een tijdje terug in Diyarbakir nog..
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:52:24 #70
8781 crew  Frutsel
pi_83143936
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Daar las je eerst overheen zeker
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Grapjas. Nog een tijdje terug in Diyarbakir nog..
Hoe staat de huidige regering van Irak er eigenlijk nu in? Vinden zij dat prima dat Turkse militairen de grens over steken en Koerden aanvallen?
pi_83143956
Ik kan het even allemaal niet vinden omdat Google gedomineerd word door het nieuws van vandaag.
pi_83143987
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar las je eerst overheen zeker
Yep
quote:
Hoe staat de huidige regering van Irak er eigenlijk nu in? Vinden zij dat prima dat Turkse militairen de grens over steken en Koerden aanvallen?
Nee ze vinden het niet leuk de Iraakse regering.

Iraqi Foreign Minister Hoshyar Zebari, himself a Kurd, criticised the "unilateral" Turkish action and called on Erdogan's government to return to peaceful efforts to woo Turkey's large Kurdish minority away from violence.
http://news.yahoo.com/s/a(...)siraq_20100620140400
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:53:42 #73
8781 crew  Frutsel
pi_83143988
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef IHVK het volgende:
Ik kan het even allemaal niet vinden omdat Google gedomineerd word door het nieuws van vandaag.
Wat dat van de bavariababes?
pi_83143999
Gevonden, een duidelijke aanval op burgers dus.

http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Istanbul_bombings
pi_83144022
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat dat van de bavariababes?
Nee helaas niet.

Als je googelt op bom istanbul PKK gaat het over vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')